Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
ale10
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Po sep 08, 2003 10:08 pm

1,8 90 KM

Napisal/-a ale10 Po dec 06, 2004 8:02 pm

Dejte se mal razpisat kaj se SPOH da narest na bencinarju 1,8 90KM, da bi prdobu kakega kojniča.
Vem, da pa tudi da se ne splača.Kaj pa vem. Mel sem cipanga TDI-ja in je blo ful fajn. Pr tem motorje je pa bl kriza. Al bom zamenov mašino in dal enga GTI-ja not al pa 1,8T.
Najbolč pa je da zamenjam avto.
Sm vseen mal povejte, kake ma kdo izkušnje.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po dec 06, 2004 8:08 pm

Predvidevam da je to passat :)
Glede masine je pa tko u izi sta ti filtr auspuh, pol gres na odmicno cipanje.....
Strosk vecji kt pa da bi masino zamenju sam ko zamenjas masino mors ojacat avto zamenjat podvozje z bremzami in se tega spet nabere en kp :) ce hocs iztopat in ce hocs bit edini s kj tazga je lepo ce pa bi rd meu sam zarad tega da bos lazje prehitevu pa si raje umisl ker drug avto :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po dec 06, 2004 8:09 pm

Ugibam da je to ali 1.8 monotronic, ali pa fergazer VW mašina?

Če ja se da pri obeh nižat glavo, dati notri odmično od golf 1 GTI 1.6 mašine, zlajšat vztrajnik drug izpuh (izpušni kolektor od golfa 2 GTI z eno novo fleksibilno cevjo), odstranitev omejevalnikov v dovodu zraka (se zelo splača pa stane 0) oziroma športen filter). Pri fergazerju rabiš dati večjega da je kak orenk učinek, pri monotronicu pa najbolje predelati na fergazerje, ali pa na digifant iz GTIja recimo).
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po dec 06, 2004 8:42 pm

Pomoje pa gre za golfa3.
Naj pove lastnik kiro vozilo je.
Motori pa so dokaj leni, kolkor usaj vem. Je pa 8ventiler
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Po dec 06, 2004 8:57 pm

TITan je napisal/-a:Ugibam da je to ali 1.8 monotronic, ali pa fergazer VW mašina?

Če ja se da pri obeh nižat glavo, dati notri odmično od golf 1 GTI 1.6 mašine, zlajšat vztrajnik drug izpuh (izpušni kolektor od golfa 2 GTI z eno novo fleksibilno cevjo), odstranitev omejevalnikov v dovodu zraka (se zelo splača pa stane 0) oziroma športen filter). Pri fergazerju rabiš dati večjega da je kak orenk učinek, pri monotronicu pa najbolje predelati na fergazerje, ali pa na digifant iz GTIja recimo).


Kje pa so ti restriktorji v dovodu zraka??

In kako se pozna njihova odstranitev (upam da ni zgolj glas)!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po dec 06, 2004 9:50 pm

Restrictorji so ponavadi trobente pred airboxom (dovod do boxa), nekateri bobxi imajo pa še zožitev v izhodu. Za poleti se splača tudi pri original boxu dovod toplega zraka čisto onemogočiti.

Razlika? Lahko da je samo občutek, samo na passatu 1.6 75km je občutno bol vlekl od 5k in turi zavrtel se je za kake 300-500 obratov več. Samo se je pa čutilo pomankanje pod 3000 obrati.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov