Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

stainless steel brake lines

Napisal/-a Kiri Če dec 09, 2004 12:01 pm

Torej zanima me kako bi to prevedu u slovenščino :oops: ;)
Pol me seveda zanima, če se da to kje pri nas dobit al bi blo treba po netu naročit.
Aja pa še to...ma kdo iskušnje s tem...recimo kako je blo pred in po tem?

No če kdo ne ve kaj mislem s stainless steel brake lines je tle še slikica:

Slika

LP Kiri
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 Če dec 09, 2004 12:18 pm

cevke za zavorno tekočino iz nerjavečega jekla?!
SIMPLY CLEVER
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 09, 2004 12:21 pm

Nevem, kako se reče po naše, po angleško pa obstaja tut izraz braided hoses / lines. Zadeva je podobna kot tisti pleten ror pri nekaterih tuših :)

Če bi rad direkt na avto zmontiral pomoje ni druge kot, da naročiš preko neta. Verjetno se pa primerne cevi da dobit tut v sloveniji, pa se pol samo konektorje nekak improvizira. Sem tut jaz že tuhtal na to, ampak nikol se še nisem poglobil.

Če najdem kje te cevke ti sporočim :)

Aja, izkušenj pa nimam. Ampak pravjo da je dost razlike. Predal postane bolj trd in bolj direkten. Poceni in učinkovita predelava.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če dec 09, 2004 1:04 pm

iKst je napisal/-a:Aja, izkušenj pa nimam. Ampak pravjo da je dost razlike. Predal postane bolj trd in bolj direkten. Poceni in učinkovita predelava.


pri sitem tlaku zavorne tekocine? bs...

tole je samo zato dobro, da prenese vecji tlak (konkretna predelava zavornega sistema torej, potem ima smisel)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Če dec 09, 2004 1:07 pm

kaj pa če ma moj avto to že original :shock: :shock:
pa ni neka zverina ampk sm bogi clio :cry:
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 09, 2004 1:11 pm

dobek je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Aja, izkušenj pa nimam. Ampak pravjo da je dost razlike. Predal postane bolj trd in bolj direkten. Poceni in učinkovita predelava.


pri sitem tlaku zavorne tekocine? bs...

tole je samo zato dobro, da prenese vecji tlak (konkretna predelava zavornega sistema torej, potem ima smisel)


Seveda, pri istem tlaku. Gre zato, da se te cevi manj raztezajo kot tiste gumice, ki so serijsko namontirane na večino serijskih avtomobilov. Vprašaj malo strica googla kaj pravi.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če dec 09, 2004 1:22 pm

iKst je napisal/-a: Vprašaj malo strica googla kaj pravi.


za take stvari mam strica mehanika, ne interneta :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 09, 2004 1:28 pm

In kaj naj zdej če je mehanik. Po mojih izkušnjah se mehaniki zmotijo večkrat kot vremenoslovci, o tem kolk majo pojma o tuningu pa sploh nebi.

Te kovinske cevi imajo primarno namen, da otrdijo pedal za zavoro in ti dajo bolj direkten občutek, ker se ne raztezajo tako kot gumjaste.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če dec 09, 2004 1:36 pm

iKst je napisal/-a:In kaj naj zdej če je mehanik. Po mojih izkušnjah se mehaniki zmotijo večkrat kot vremenoslovci, o tem kolk majo pojma o tuningu pa sploh nebi.

Te kovinske cevi imajo primarno namen, da otrdijo pedal za zavoro in ti dajo bolj direkten občutek, ker se ne raztezajo tako kot gumjaste.


To je teorija.

Cevi so sicer narejene, kot tiste ki jih imaš doma med železno cevjo v steni in bojlerjem.

Res je da je namen teh cevi, da se ne raztezajo ob povečani temperaturi, vendar se na koncu izkaže da je problem v kvaliteti zavornega olja.

Problem je v tem da olje dobesedno zavre, nakar se v sistemu pojavijo mehurčki, ki so izredno dobro stisljivi, in to posledično vodi do mehkega pedala.

Torej je rešitev problema zelo enostavna, zamenjati je treba bremz-olje z bolj kvalitetnim.

Če boš pridobil pri občutku na pedali pri bremzanju pa ne vem, sam mislim da ti te cevke same ne bodo naredile velike razlike.
http://www.raceland.si
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 09, 2004 1:45 pm

Če že delaš kakršenkoli upgrade na zavorah se vsaj meni zdi normalno, da imaš not dobro DOT4 ali DOT5.1 zavorno olje.

Tukaj ne gre za raztezanje zaradi temperatur in vrenja olja. Gumjaste cevke se raztezajo zaradi tlakov, ki delujejo na stene.
Ne bom trdil, da se zadeva ful pozna. Ampak mislim da neki more bit na tem, ker je to zelo popularna modifikacija med drifterji, ki imajo itak večinoma serijske zavore.
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Kiri Če dec 09, 2004 2:28 pm

iKst je napisal/-a:Nevem, kako se reče po naše, po angleško pa obstaja tut izraz braided hoses / lines. Zadeva je podobna kot tisti pleten ror pri nekaterih tuših :)

Če bi rad direkt na avto zmontiral pomoje ni druge kot, da naročiš preko neta. Verjetno se pa primerne cevi da dobit tut v sloveniji, pa se pol samo konektorje nekak improvizira. Sem tut jaz že tuhtal na to, ampak nikol se še nisem poglobil.

Če najdem kje te cevke ti sporočim :)

Aja, izkušenj pa nimam. Ampak pravjo da je dost razlike. Predal postane bolj trd in bolj direkten. Poceni in učinkovita predelava.


Thenx iKst ... mah ja sej vem kako zgleda pa tudi zakaj je dobr ;) ...sam mislu sem, če ma kdo pri nas kej izkušenj s tem...kokr sm mal po tujih forumih moril so bli istega mnenja kot ti (pocen in učinkovit) ...

No pa da kr na tem mestu še neki prašam, da ne bom nove teme brez veze odpiral...kaj pa z narezanimi al pa naluknjani diski mate kej izkušn?...drugje so mi rekli da nekak niso vredn svojega denarja...nej bi raj navadne brembo diske nabavil...a mamo u slo sploh kacga uvoznika?

Jah dost bo za zdele :) sej vem da mal morim sam sej če pa ne bi vm blo pa dolgčas ;)

LP Kiri, pa hvala za odgovore
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 09, 2004 2:35 pm

Za diske pomoje probi brembo max. Pokliči dol u slapy al pa arho če lahko naročjo. So dokaj pocen in dokaj uredu. Pa ene dobre ploščice si nabav pa dobro zavorno olje pa bo učinek veliko boljši. Jaz sem na svojga dal pagid ploščice in eno dobro dot4.1 olje pa je razlika občutna. Pagid ploščice majo v metalika trade, dol nasprot Stika.

Glede cevk pa nevem, če se da to kr tko doma nardit. Zdej berem mal specifikacije od goodridgre cevi in vidm da niso navadne cevke to :) Bo treba zgleda kar prek neta naročit. Če boš kupoval povej, lahko skup naročva.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če dec 09, 2004 7:36 pm

Fora je v tem da se te cevke ne raztegujejo pri pritisku...in posledično je občutek bojda mnogo boljši...
Reče se pa preprosto jekleno opletene zavorne cevi :D
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Kiri Če dec 09, 2004 10:39 pm

iKst je napisal/-a:Za diske pomoje probi brembo max. Pokliči dol u slapy al pa arho če lahko naročjo. So dokaj pocen in dokaj uredu. Pa ene dobre ploščice si nabav pa dobro zavorno olje pa bo učinek veliko boljši. Jaz sem na svojga dal pagid ploščice in eno dobro dot4.1 olje pa je razlika občutna. Pagid ploščice majo v metalika trade, dol nasprot Stika.

Glede cevk pa nevem, če se da to kr tko doma nardit. Zdej berem mal specifikacije od goodridgre cevi in vidm da niso navadne cevke to :) Bo treba zgleda kar prek neta naročit. Če boš kupoval povej, lahko skup naročva.


Ja sm šou danes prašat u slapita pa mi ni vedla povedat cen še (nej jutr še enkret pridem), pr arhoti pa brembota ne more dobit mi je pa neki bolšga(tko je on reku) ponudu za 11k sit/kos ... ene naf al neki tem podobnega(al pa čist nč temu podobnega...jst pa moj spomin :oops: - bo treba bolš začet poslušat ;) )

Ja drgač sm pa jst tut od goodridge cevčice gledu-pa ni problema, lhko skup naročva sam jst še ne bom mogu glih kmal(finance še ne dopuščajo :oops: - morm najprej še vse diske pa obloge kupt) - če se ti pa ne mudi glih s tem pol pa it's a deal ;)

Slide: Thenx za prevod ;) Tko da, če bom pri nas kaj spraševal, da bom znal razložit kaj hočem :)

LP Kiri
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 09, 2004 10:52 pm

No, men se tut nč ne mudi :) Se more spet mal nabrat v prašičku :)

Drugač pa za naf še nisem slišal, tako da ti nemorm rečt kakšni so. Cena je pa pribljižno ista kot za brembo max. 20 do 25k na par, odvisno od avtomobila.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če dec 09, 2004 10:58 pm

Ikst ma prav glede teh cevi.

To so v bistvu hidravlične cevi s kovinskim opletom, da se pri pritisku ne raztezajo in imaš posledično boljši občutek na pedalu.

Če to rabite, se obrnite na firmo Sinter v Lj, oni te zadeve obvladajo v nulo.
http://www.sinter.si
:)
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 09, 2004 11:00 pm

Hvala, na sinterja pa niti nisem pomislil. Zdej grem naslednjič lahko po ploščice pa še cevke kupim :)
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Če dec 09, 2004 11:20 pm

kaj pri sinterju se da dobit tudi take cevke ( ojačane )???

LP Joseph
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost