Napisal/-a Neo32 Sr dec 22, 2004 8:04 pm
ok zadeva je taka,a je kdo ki se mal bl spozna na dodajanje kompresorja na serijski motor, za zej mam pac samo idejo, tko da vsi ki mislte pametovat u brezveze raj ne sodelujte. rabm vedt kaj vse je treba predelat dodat oz kaj je treba nardit da bi ta zadeva delala.
kr se jest spoznam na te zadeve kompresor poveca pritisk v sesalnem kanalu, vecji pritisk vec zraka gre skozi sesalni kanal, vecja nej bi bla moc? aje tko ani tko? to je ena preprosta logika, to mi je jasn, sam kr mi pa ni jasn kaksno kontrolo je treba met da ti ne razfuka masine od prevelikega pristiska, tko kukr ma recmo turbo bov pa se kej vrjetn, sej pravm ne spoznam se na te zadeve. pa vrjetn bi blo treba debelejso dihtungo za na galavo dat zarad manjse kompresije, pa zamislu sm si eno u izi kontrolo in sicer vrtljaji so povecujejo vecji je pristik ki je v sesalni cevi, pol pa k bi recmo spustu gas bi se pa vklopu em ventil ki bi spustu odvecn pritisk vn, a bi blo to ql a je treba kaksno vecjo kontrolo nardit?
idejo sm dobu na netu ker v ameriki so kompresorji kr popolarni sploh pr terencih, pa zej trenutno montiram kompreserje za hladilno napravo v kombije, sam sm glih kr zacel tko kaksnih velikih izkusenj kar se te teme tice nimam, tko da sprasujem ce ve kdo kej vec tle gor od kompresorjev, je pa tko ne racunam na kkanso veliko pridobitev konjev, to mi je jasn da iz 1.2 masine ne bom iztisnu kej dost.
torej, ce bi bil kdo tko dobr pa mal bl razlozu zadevo kako sistem deluje in ali je varjanta to spedenat brez vratolonih stroskov, vecino materjala, ce bi se to ze lotu bi dobu na sihtu in bi la varjanta tud z kej rabljenim pokombinirat in tko.
hvala
ps: se enkrat!! kaksnih butaste komentarje zadrzte zate, ce sm ze jest butast uprasanje dal ni treba bullshita naprej zganat
