Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
pocketrocket
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr dec 15, 2004 2:57 pm

Nižanje kompresije

Napisal/-a pocketrocket Sr jan 05, 2005 1:06 pm

Zanima me če bi bilo dobro kar takole kot kaže slika pobrusit bate in s tem znižat kompresijo, vprašanje če bi zdržali

Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jan 05, 2005 1:15 pm

Raj dj distančnik na glavo.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr jan 05, 2005 4:33 pm

Jaz bi raje dal debelejse tesnilo glave.
Ce bi nizal... torej rabis za turbo vrjetno.
pol najboljse kovinsko tesnilo ki je mal debelejso pa si reso zadevo
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Sr jan 05, 2005 4:39 pm

verjetno se bostre smejali, samo kolko naredi razlike če bi kot vi pravite višal glavo z
debelejšim tesnilo? ne razumemem pa tudi zakaj je boljše če je manj kompresije.
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr jan 05, 2005 4:47 pm

Pri meni z dobrim milimetrom prideš iz 9.5 na 10.5:1, ali obratno.
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon Sr jan 05, 2005 6:51 pm

mislim da je boljsa resitev ce das debelejso tesnilo kot pa ce bate dol brusis..ker bos verjetno se kako turbino gor namontiral pa ti ne bodo zdrzali...ali pa nabavi kaksne drugacne bate..
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če jan 06, 2005 8:25 pm

ne me napadet, oz. se smejat.
moje mnenje je da je bat tam pobran kjer so ventili...
zakaj?
zato ker je glawa tolk znižana da bi drugače wentili tolkli ob bat.
mnenje!
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če jan 06, 2005 8:27 pm

aja, pa ne razumen zakaj je bolše met manj kompresije,
pr nas u šol kdaj kkšno dol spustimo ne pa da bi jo višal :ue
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Po jan 10, 2005 10:02 pm

mogoče pa so bati brušeni zato ker je bila predelava motorja in je dal gor 16v glavo
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen To jan 11, 2005 4:02 pm

Bati se tako brusijo ko se niza glavo, se pravi - visa kompresijo (da ne bi bati udarli v ventile). Najboljsa resitev je kot so ze ostali povedali.
Made in Japan
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune To jan 11, 2005 4:14 pm

Nejko87 je napisal/-a:aja, pa ne razumen zakaj je bolše met manj kompresije,
pr nas u šol kdaj kkšno dol spustimo ne pa da bi jo višal :ue


Kompresijo se niža ko se tlači gor turbino, ker če ne se preveč zviša kompresija in prihaja do predčasnega vžiga mešanice oz. klenkanja. To je tako na hitro razloženo.

Lp!
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM To jan 11, 2005 5:08 pm

Žune je napisal/-a:
Nejko87 je napisal/-a:aja, pa ne razumen zakaj je bolše met manj kompresije,
pr nas u šol kdaj kkšno dol spustimo ne pa da bi jo višal :ue


Kompresijo se niža ko se tlači gor turbino, ker če ne se preveč zviša kompresija in prihaja do predčasnega vžiga mešanice oz. klenkanja. To je tako na hitro razloženo.

Lp!


nižanje kompresije pa ne "prinese" nič konjev?
to se dela samo zaradi klenkanja?
 
Uporabniški avatar
pocketrocket
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr dec 15, 2004 2:57 pm

Napisal/-a pocketrocket To jan 11, 2005 5:43 pm

slikca naj bi bila mišljena za takole predelavo
in sicer iz unota 1.4 turbota naredit 1.6 turbota



basis ist ein kompletter 1.4l turbo racing motor

hinzu kommt der 1.6l tipo motor
Tipo 1988 - 1993 1581 ccm SPI (78 PS) 159A3.046

(kopf block kurbelwelle pleul kolben usw ohne anbauteile)

an dem 1.6l motor muss angepasst werden

kolben abdrehen weden, um Verdichtung zu reduzieren (Tipo 1.6 9,2:1, Uno Turbo 1.4 7,8:1) (1.8mm abdrehen)

beim zylinder kopf müssen die auslass ventile von dem 1.4l racing kopf nehmen da die natrium gefült sind

der wasser anschluss für den turbolader muss gebohrt werden link

die öl leitun muss auch ein lochgebohrt und gewinde angefertigt werden und das termostat braucht auch noch einen platz
link

die ölwanne muss auch von dem racing motor verwendet werden da die den ölrücklauf für den turbolader hat

bei dem umbau muss auch ein anderer turbolader verwendet werden hier wurde ein garrett (t2 t25 turbolader verwende

es müssen auch noch 2 löcher für die kümmer stütze gebohrt werden

nun sind noch ein paar fragen an die 1.6L turbo fahrer unter uns

Nr.1 muss der motor von dem 78PS motor genommen werden oder geht auch der mit 75PS was ist der unterschied??
hier ein paar daten

Tipo 1988 - 1993 1581 ccm SPI (78 PS) 159A3.046
Tipo 1988 - 1993 1581 ccm SPI (75 PS) 159A3.048

Nr.2 was für eine nocken welle war verbaut??

Nr.3 hatt der 1.6l tipo motor eine kolbenboden kühlung??
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To jan 11, 2005 5:46 pm

Glej ko imaš ti turbo motor je v izgorevalnem prostoru po domače povedano gužva.
Že tako ob našem bencinu pride hitro do klenkanja, potem bi pa sploh. In ker turbina fila več zraka v cilinder je tam preveč mešanice in bi prišlo de prevelilkih obremenitev in seveda klenkanja ker bi se kompresija dvignila, če je ne bi zmanjšali kot so rekli.

Get it?
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM To jan 11, 2005 6:44 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Glej ko imaš ti turbo motor je v izgorevalnem prostoru po domače povedano gužva.
Že tako ob našem bencinu pride hitro do klenkanja, potem bi pa sploh. In ker turbina fila več zraka v cilinder je tam preveč mešanice in bi prišlo de prevelilkih obremenitev in seveda klenkanja ker bi se kompresija dvignila, če je ne bi zmanjšali kot so rekli.

Get it?


razumem to...nisem iz marsa...
saj pa dobro poglej kaj sem napisal
če doda kaj moči ALI je to samo zarad klenkanja(če se samo zarad klenkanja da nižat kompresijo) :!: :evil:
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To jan 11, 2005 6:49 pm

Ne nič konjev ne bo od nižanja kompresije, kvečjemu kakšen manj.
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To jan 11, 2005 6:49 pm

Moč se ti do klenkanja povečuje. Normalno lahko sam tolk pa tolk pritiska daš da še ne začne klenkat, pol k pa zmanšaš kompresijo lohka daš več zraka notri in dobiš več moči ;)
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov