Najprej hvala, ker si mi malo popihal na dušo

ops: , to je vedno dobrodošlo

.
Ja tkole je (vsaj po moje) - ena varijanta so dirkalne zavore, katerih slabosti so dokaj hitra izraba zavornih ploščic, zelo slabo zaviranje dokler se materijal ne segreje na delovno temperaturo in pa ena banalnost - ogromno črnega prahu na feltnah. Dobra stran je seveda hudo močno zaviranje (včasih še preveč močno).
Druga varijanta so zavore namenjene za road performance/tuning rabo - pri teh je vseh zgoraj naštetih stranskih učinkov manj oz. so manj izraziti, kljub temu pa se izboljšaji performanse (tudi izgled

). Firme so pa standardne TarOX, EBC, OMP, tudi Brembo. Skratka vzameš tist model (diskov ploščic), ki je bolj namenjen za road use (ne racing). Konkretnih cen ne vem, baje pa pri TarOX-u dobiš kar dobro razmerje value/cost, tko da se splača povprašat. Obraba pri teh potem ni tako velika.
Une cevke so precej drage in dokaj nepotrebne. Nekaj o njih lahko prebereš tudi na naši strani
www.gastuning.com / članki.
Če se bom še česa spomnil, bom napisal. Drugi me pa prosim popravte, če sem kje useku mimo :P .