Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Nocko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To mar 30, 2004 4:59 pm
Kraj: Maribor

Kako spustiti avto?

Napisal/-a Nocko To feb 01, 2005 5:59 pm

Lep pozdrav!

Najprej pohvale za vaš forum, se da res najti marsikaj uporabnega!

Imam sledeč problem, enemu kolegu sem obljubil da se bom pozanimal kako je z tem da bi znižal avto, brez da bi menjal vzmeti in oz. kaj večjega! Sem že mal po spletu pogledal in ne najdem prav odgovora. Gre pa se za 306 Cabrio! Ima mogoče kdo kak prdlog kaj bi se dalo naredit?

Hvala za odgovor že v naprej!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To feb 01, 2005 6:04 pm

ja lahko da rezat fedre in tršat amortizerje, pravi naslov za to pa je Vuga
po novem kot sem zasledil pride to okol 28k SIT, ga pa vsi priporočajo,tako da bom jaz mojga tud tja pelal ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To feb 01, 2005 6:04 pm

zamenjaš vmeti, zadi pa premakneš torzijo (če se prou spomnem ma ta auto torzijo)
no pa tršat amortizerje je dobr

če maš dnar greš do amortizerja, ti vgradi eibach vzmeti in njihove amortizerje
če maš mn dnarja kupš apex in daš nekomu tršat amortizerje pa zamenat fedre

pol morš narest še optiko in pelat auto na homologacijo
podpis
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man To feb 01, 2005 6:06 pm

Lej ce mu ni odvec lastna varnost in zivljenje naj reskira 30k sit za ene apex federe -35mm. Potem pa samo se obnovi in strsa amortizerje pr Vugi v NG kar ga pride se okol 25ksit in je to to. Avto bo nizji za 3,5 centi pa se lega bo izboljšana.
OPs pozabu :oops: Ta avto ma torzijo uzad tko d ga bojo fedri se preci cnej prsl .

Drugace pa se lahko igra in reže stran fedre (za kasen navoj skrajsa feder) sam to ni to. Feder nima za brezveze useh navoju.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To feb 01, 2005 6:24 pm

kolk se sploh opazi, če ga znižaš za cca 30 !!
Vem da se opazi, če si lastnik, ampak recimo policaj, a se hitro opazi (treba homo delat) al pač ni tolk opazno (reskiraš brez homo)??
verjetno je tudi od avta odvisno a ??
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To feb 01, 2005 6:35 pm

ja rečmo , če jaz mojga spustim in ne nardim homo, lahko rečem da je avto pač serijsko tak nizek, sam morjo bit fedri črni,če slučajno pogleda :D
Slika
 
Nocko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To mar 30, 2004 4:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Nocko To feb 01, 2005 6:39 pm

Uff, takih hitrih odgovorov pa nisem pričakoval!

Hmm, kaj ima mogoče kdo od "Vogi-a" telefonsko da bi jaz lahko to posredoval, ker sem na tem področju novinec in se na te stvari skoraj nič ne spoznam, vem pa da sem v enem katalogu videl, da se da nabavit neke objemke, ki ti kao stisne vzmet in z tem pridobiš kak cm, kak pa je z tem? Ve kdo kaj?
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo To feb 01, 2005 6:54 pm

Kar se tiče podvozja je tak da če se lotiš nižat avto to nardiš kvalitetno , če pa nimaš dnarja pa rajši pustiš tak kot je original ker je bolj sigurno kot kaka na pol narejena predelava. Ni vse sam v videzu nizkega avta gre se predvsem zato kako pol avto na cesti stoji. .
 
Uporabniški avatar
beli angel
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne jun 27, 2004 3:03 pm
Kraj: črnomelj

Napisal/-a beli angel To feb 01, 2005 6:58 pm

lublancan je napisal/-a:zamenjaš vmeti, zadi pa premakneš torzijo (če se prou spomnem ma ta auto torzijo)
no pa tršat amortizerje je dobr

če maš dnar greš do amortizerja, ti vgradi eibach vzmeti in njihove amortizerje
če maš mn dnarja kupš apex in daš nekomu tršat amortizerje pa zamenat fedre

pol morš narest še optiko in pelat auto na homologacijo


se pridružujem 8)
be cool and drift!!
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR To feb 01, 2005 9:44 pm

killah 24 čukow je brez računa :P

drugač pa Objemke pa :ne :ne
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To feb 01, 2005 9:53 pm

kje se pa da objemke dobit??
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR To feb 01, 2005 9:58 pm

pomoje kkšn a3m pa tak škart :? sam baje je to zelo nepriporočljivo
ker je fedr potem pod stalno preveliko obremenjenosto
primer narejen je za 900kg tm k ga pa stiska je pa 1500kg
tko da ni lih preveč zdravo no

ps pa še lega se ne bo nč spremenila samo nižji bo
to pa za ene ni edini razlog nižanja :twisted:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune To feb 01, 2005 10:24 pm

To je namenjen samo za show-use. Ne ga srat s temi sponkami, da ne bo potem draga kleparija pa račun za bolnco. Naj gre h Vugi k ga fantje tolk priporočajo pa je.
SlikaSlikaSlika
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin To feb 01, 2005 10:39 pm

Nocko je napisal/-a:Hmm, kaj ima mogoče kdo od "Vogi-a" telefonsko da bi jaz lahko to posredoval, ker sem na tem področju novinec in se na te stvari skoraj nič ne spoznam


za uporabo TISa ti ni treba bit ne vem kaki ekspert

AVTO VUGA
PARTIZANSKA ULICA 52
5000 Nova Gorica
- PRODAJA
tel: (05) 333 34 44
faks: (05) 333 34 43
- SERVIS
tel: (05) 333 34 40
faks: (05) 333 34 41
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Nocko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To mar 30, 2004 4:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Nocko Sr feb 02, 2005 8:23 am

Hvala za vse odgovore!

Saj pravim, jaz sem te sponke videl v enem katalogu in sem si pač mislo da so za jnormalno uporabo, niti na kraj pameti mi ni prišlo da bi bilo to samo za show car!

Super hvala za informacijo, bom jaz to prijetelju posredoval, on pa se bo že odločil kak pa kaj. Kak je pa kaj z TUV in to?
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr feb 02, 2005 2:56 pm

Tisti ki ste znizali avto, kaksen imate kaj previs koles?
Namrec jaz nabavlam vzmeti ki se bodo stelala do -10cm, in imas kar veliko negativo, tako da bom naredil nastavljive zgornje roke. Kako ste vi to resili, ce ste?
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Sr feb 02, 2005 8:54 pm

eXtreme razloži previs koles :?: :oops:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr feb 02, 2005 8:56 pm

Slika

gumo ti pobere samo na notranjem robu. :?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 4vale6 in 20 gostov