



Predvem me zanima dolgotrajni upliv na motor in turbino (kaj bo morda trpelo/se obrabljalo bolj, kaj manj)

Katere naj bi bile dobre strani ze vem - pa so vse resnicne




HVALA!
MacAudio je napisal/-a:Mislim da ti podtlak hitreje spusti iz turbine. in hitreje se napolni. Nebom pa trdil. Sikanje dobiš. Tista ubijalska štima pssst pssst.ops:
s8n je napisal/-a:EEEEEEEEEEEEEEEJ iKst, res hvala ti - to sm rabu![]()
![]()
![]()
![]()
Motor: 2.0 + turbo + 211 konjev + boxer = subaru impreza GT (l.94)
Če mi boš/boste res lahko kaj pomagal glede kontaktov/ponudbe, bi ti/vam bil neskončno hvaležen, HVALA![]()
![]()
![]()
s8n je napisal/-a: Resno bom zadevo dal gor samo, če bo to koristilo kaj - predvsem vzrdžljivosti -motorja.
![]()
AAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kaj se pa zgodi z BOV, ko recimo zamenjas malce motornega drobovja (turbina, sesalni sistem ...) - ga je treba TAKOJ menjat ali imajo kakšen "range" od tolk do tolk konjev
![]()
HVALA SE ENKRAT
monster_d je napisal/-a:Brez prirejene elektronike bo pomoje bolj bogo spilalo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov