Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

ŠPORTNO PODVOZJE GOLF IV

Napisal/-a Robi_M Sr feb 16, 2005 10:44 pm

Rad bi nabavil ali športne amortizerje pa vzmeti znižan za cca 50 mm ali po višini nastavljivo povozje.Zanima me kje bi najceneje dobil to pa od katere firme se najbolj splača vzet.

Lp Robi
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy Sr feb 16, 2005 11:01 pm

50 mm je kr dost tko da ne bo lih poceni, ka pa vem poglej mal FK vzmeti pa Koni amortizerji, men dobra kombinacija.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: ŠPORTNO PODVOZJE GOLF IV

Napisal/-a CupraR Če feb 17, 2005 12:13 am

Robi_M je napisal/-a:Rad bi nabavil ali športne amortizerje pa vzmeti znižan za cca 50 mm ali po višini nastavljivo povozje.Zanima me kje bi najceneje dobil to pa od katere firme se najbolj splača vzet.

Lp Robi


Za VAG grupo bo fajn varjanta Bilstein+Eibach. To tut sama tovarna priporoča za upgrade, se pravi da lahk tole na pooblaščenem servisu tut uzameš.
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Če feb 17, 2005 1:49 am

koni komplet kit 180k sit :twisted:
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če feb 17, 2005 2:01 am

KONI + H&R

Ce se hoces vozit kot gospod in bit sporten in stabilen ob hitri voznji potem moras na besedo poceni nazalost pozabiti. :?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če feb 17, 2005 3:35 am

X-Hair je napisal/-a:KONI + H&R

Ce se hoces vozit kot gospod in bit sporten in stabilen ob hitri voznji potem moras na besedo poceni nazalost pozabiti. :?


Točn tko, lahko amortizerje tud Bilstein vzameš.
Slika
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Če feb 17, 2005 8:10 am

Vprašaj pri PROCAR-ju (Kranj)!
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Če feb 17, 2005 8:21 am

Jaz svetujem Bilstein+Eibach,pa moral bos odsteti kar nekaj tolarjev!Ce je pa denar problem ali ovira pa imam se en nasvet!KOTNA BRUSILKA!!! :lol: :lol: :lol:

Slika

Mala sala,brez kakrsnokoli zamere!Lep dan zelim se naprej!
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Če feb 17, 2005 8:34 am

X-Hair je napisal/-a:KONI + H&R

Ce se hoces vozit kot gospod in bit sporten in stabilen ob hitri voznji potem moras na besedo poceni nazalost pozabiti. :?


tako je z montažo in papirji boš prec na 250k sit če ne kakšnega cankarja več.jebatga kvaliteta zahteva svoje ampak pol res lahko rečeš da imaš športno podvozje in gasa skozi ovinke.LP!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če feb 17, 2005 9:12 am

Jest sm svojga znizu pr Amortizerju na Vidmu pri Dolu pri Ljubljani (pri Turnsku). Vzmeti so Eibach, ohisje amortizerja je staro, notr je pa njihov amortizer. Prislo me je cca 110k s homologacijo, ki jo uredijo oni. Avto je sedaj znizan za 3-4cm in precej trsi, lega pa je precej boljsa.

Ce mas TDIja ti ne priporocam nizanja za vec kot 3-4cm, ker imajo te avti zelo nizko postavljen karter in mas potem ogromno moznosti da z njim kam butnes na bolj zmajani cesti.
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 17, 2005 10:04 am

No sej varjant maš več, največ je odvisno kolk denarja bi rad zapravu.
Če bi šel tršat amortizerje, se ne splača it k Turnšku, saj ti Vuga nardi za pol cene. Sami Eibachi za Gofa so 48.000 (vsaj bli so tok), če jih mislš uzet se ti tut do Devitota splača it (mamo popust!!) oz se na uradnem servisu pozanimaj, mogoče majo cenej,

Zdej varjanta je tudi da nek dobiš od GTI-ja amortizerje za en pametn dnar in z eibachi se bo avto ornk držal ceste (verjamm da precej več kokr rab tvoja konjušnca :P )

Nasatvljivo podvozje je od K&W zelo dobro, vendar bo drago, na tem področju pr nasatvljivih podvozjih ti spet priporočam da uporabš naš GAS popust in greš do Procarja po FK nasatvljiv komplet.

Priporočam ti pa res klasično -4cm nižanje, ker avto sicer nebo zgledal tok nizk, sam pod motorjem je kriza in zelo hitr zapneš (Leon z eibachi je šel komaj na tastere kanale na LPP-ju)
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M Če feb 17, 2005 2:13 pm

Ja sj morm mau pogledat kok je placa pod karterjem,bom verjetn eno alu plato zmontiru spodaj za zaščito ,nikol ne veš kje prov pride.Za po višini nastavljive mi je pa pred novmu letom reku pri pro caru pa dost ugoden ga morm dons poklicat.
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Če feb 17, 2005 2:19 pm

Sam eno vprašanje: a bi pri nižanju z eibachi sportline (-5 centi) bilo dovolj navadno tršanje amortizerjev, ali bi jih bilo priporočljivo tudi skrajšat (oz. nabavt tud druge amortizerje) - da jih ne bi zabijal
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M Če feb 17, 2005 2:21 pm

ČE je avto spuščen več kot 4 cm moraš skrajšat tudi amortizer obvezno,drugače ni fiksirana vzmet.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 17, 2005 4:14 pm

Robi_M je napisal/-a:Ja sj morm mau pogledat kok je placa pod karterjem,bom verjetn eno alu plato zmontiru spodaj za zaščito ,nikol ne veš kje prov pride.Za po višini nastavljive mi je pa pred novmu letom reku pri pro caru pa dost ugoden ga morm dons poklicat.


Ma itak poklič oz sej ma pomoje cene na strani, pol pa še nš popust upoštevaj :D
Ja tm pr motorju je pa kr kriza, si neb mislu, da je tok nizko
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M Če feb 17, 2005 4:22 pm

Ja če ga spustim samo za 4 cm se mi zdi kr malo,ker je dost visok avto,tko da verjetno bom vzel po višini nastavljivo od 2 cm - 7 cm od FK,če pa vzamem vzmeti da je znižan 5 cm morm pa že amortizerje krajšat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 17, 2005 5:16 pm

Hm, kolk pa mislš met pa velke feltne gor?? Lahk ti dam kkšno sliko kako se leon z eibacji spusti, sej praktično je isti k., itak je enako podvozje.
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M Če feb 17, 2005 9:39 pm

CupraR je napisal/-a:Hm, kolk pa mislš met pa velke feltne gor?? Lahk ti dam kkšno sliko kako se leon z eibacji spusti, sej praktično je isti k., itak je enako podvozje.


Feltne mam 16 col z gumami 205/55/16,ja dj prosm kako sliko gor da mau vidm,nočm ga premalo spustit da nau še kr previsok pol
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 17, 2005 10:18 pm

Ti bom jutr poslal na PM, morm še prej poslikat (so zdele lih zimske 205/55/16 gor) 17-ke pa mislm da mam nek fotke.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov