Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

4WD prednosti / slabosti

Napisal/-a bridgestone Po feb 21, 2005 6:51 pm

kako je kaj z pogonom 4WD in navitimi avti. nisem še slišu da bi kaj dosti ljudi ki se spravi navijat mašino vzelo 4 kolesen pogon, ali je dejansko slabši ali pa samo ni popularen?

ker če ma mašina tam okrog 300HP+ je verjetno bolje če imaš speljano moč preko vseh koles kot pa samo prednjih, kako pa je z obnašanjem v ovinku pri enem in drugem?
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: 4WD prednosti / slabosti

Napisal/-a _VeNoM_ Po feb 21, 2005 7:00 pm

bridgestone je napisal/-a:kako je kaj z pogonom 4WD in navitimi avti. nisem še slišu da bi kaj dosti ljudi ki se spravi navijat mašino vzelo 4 kolesen pogon, ali je dejansko slabši ali pa samo ni popularen?

ker če ma mašina tam okrog 300HP+ je verjetno bolje če imaš speljano moč preko vseh koles kot pa samo prednjih, kako pa je z obnašanjem v ovinku pri enem in drugem?



ce logicno razmislis,je pospesek ubijalski,koncna pa ni nekam!aja ovinki bojo pa vsi ubitacno lahko speljani!
 
Uporabniški avatar
SubaruFreak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 669
Pridružen: Po avg 16, 2004 7:34 pm

Napisal/-a SubaruFreak Po feb 21, 2005 7:33 pm

Lej tkole je: ce bi bil 4wd slab za mocne avtomobile, potem ga Lamborghini in ostali ne bi uporabljali...
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 21, 2005 7:58 pm

Na kratko ker omenjaš navite avte: večinoma se konkretno tunajo VAG turbači pri nas in glede na to da nimamo v SLO valjev za 4 pogon, težko kej tuniraš :cry: Se ne da pol elektronke nastavt in da bi vse delal tako kot treba.
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Po feb 21, 2005 8:37 pm

4 motion rulzzzzzzz. se pa čist strinjam s tistim kar je napisal venom in subarufreak. :D
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- To feb 22, 2005 8:03 am

znanec ima 4motion 115KM TDI šarana čipnenga na 140KM - razlika očitna :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 4WD prednosti / slabosti

Napisal/-a ice To feb 22, 2005 8:20 am

_VeNoM_ je napisal/-a:ce logicno razmislis,je pospesek ubijalski,koncna pa ni nekam!aja ovinki bojo pa vsi ubitacno lahko speljani!


Torej ne drži, da imata npr. Suzukijeva avta 1.5 2x4 in 1.5 4x4 isto končno (kot je navedeno v tovarniških podatkih)?
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To feb 22, 2005 6:51 pm

Mislim da lastnik določene RS2ke se nebi lih strinju da 4WD pa AWD sistemi niso za tunat :p
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To feb 22, 2005 7:05 pm

4x4 pac ni za slo valje, useen pa je za tunat :lol:
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth To feb 22, 2005 11:23 pm

Jaz sem svojega stealtha peljal v italijo na tuning, pa mi je po cca. pol leta ribnla. Sicer sem bil sam kriv, ker sem pozabil olje gledat in je vseeno hitro šlo :(
Zdej mam pa spet sam 300 kavalov. 4X4 Rulz. Sploh pozimi!

lp
M.
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: 4WD prednosti / slabosti

Napisal/-a _VeNoM_ Sr feb 23, 2005 8:35 pm

ice je napisal/-a:
_VeNoM_ je napisal/-a:ce logicno razmislis,je pospesek ubijalski,koncna pa ni nekam!aja ovinki bojo pa vsi ubitacno lahko speljani!


Torej ne drži, da imata npr. Suzukijeva avta 1.5 2x4 in 1.5 4x4 isto končno (kot je navedeno v tovarniških podatkih)?



Dragi ICE,probaj voziti OCTAVIO 1.8T 4x4 in 1.8T FWD, pa oba imata 150KM !!!torej po mojih izkušnjah oz preizkušnjah,je 4x4 octavia končno slabšo kokr octavia na spredn pogon!

Še drugače napišem:

Čista logika je, da je pri prenosu moči na štiri kolesa veliko več izgub kot na sprednja dva kolesa (PRENOSNE IZGUBE, KI PA JIH NITI PODRAZNO NE SMEMO ZANEMARITI).Pospešek je pa boljši zaradi boljšega oprijema na cestišču!


lp venom
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr feb 23, 2005 8:41 pm

Hvala, se mi je zdelo, da je tako... poljaki so namreč na testu spravili ignisa 1.3 VVT FWD do 180km/h, kar za samo 1 tono težko vozilo s skoraj 100 konji res ne bi smel biti problem - res pa je da je precej visok in ima velik upor zraka...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če feb 24, 2005 11:04 am

ice je napisal/-a:Hvala, se mi je zdelo, da je tako... poljaki so namreč na testu spravili ignisa 1.3 VVT FWD do 180km/h, kar za samo 1 tono težko vozilo s skoraj 100 konji res ne bi smel biti problem - res pa je da je precej visok in ima velik upor zraka...



predlagam ti da voziš ignisa 1.5 100KM,eni pravo majhna truga swifta gti-ja! ;) :P
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Če feb 24, 2005 12:25 pm

http://avtomobilizem.com/forum/viewtopi ... highlight=

Tole si preber, k se je folk kr dobr razpisu o vseh slabostih in prednostih....najbl so pa diskutiral glede vzdrzljivosti menjalnika in sklopke.
No need to be big to go fast......
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 4vale6 in 23 gostov