Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
dgreso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:32 pm
Kraj: Slovenj Gradec

1,7T v r5 five-ideje

Napisal/-a dgreso Pe mar 04, 2005 8:38 am

mam u plano dat 1,7turbo v r5 pa me zanima kaj več! pište tisti ki se na to spoznate!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 04, 2005 9:19 am

Jst sm imel R5 GTE - 1721ccm in 90KM(ista mašina je v volvotih, samo druge bate, mal večji hod bata in turbino ima zraven). Probal sem dat turbino na mojo mašino pa se ni izšlo - avto se je pregreval, ker ima premalo prostora za kiler.
Če bi še dajal mašino 1.7T v petko moraš poskrbeti samo za dobro zračenje in za to, da bo šlo veliko zraka skozi kiler. Ostalo paše šrauf na šrauf, ker je ista mašina, Menjalnik pa lahko daš od petke turbo ali pa od vsakega starega renaulta z 1.7mašino.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Pe mar 04, 2005 9:38 am

Tako kot je že nebivedu povedu. Mašina je enaka. 1.7 turbo. Že pri 1.4 turbo je bil zelo velik problem hlajenje. Motorji so se pregrevali. Drugače pa če bi to mašino(1.7 T) not vrgu bi verjetn to bla ena vlka raketa. Paše pa šravf na šravf.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
dgreso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:32 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a dgreso Pe mar 04, 2005 9:45 am

hvala vama! ko bo koncano povem rezultat!
 
CAB DRIVER
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Pe sep 17, 2004 6:21 pm
Kraj: CELJE

Napisal/-a CAB DRIVER Pe mar 04, 2005 9:51 am

Mam 20 strani A4 napeljav in montaže motorja 1.7 T v Renault 5, ker sem hotel to tudi sam naredit, sam sem pol petko prodal. Če rabiš ti pošlem al pa povej od kje si, pa bomo vidl kaj se da nardit. Je pa zadeva v nemščini.

LP Luka
 
Uporabniški avatar
dgreso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:32 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a dgreso Pe mar 04, 2005 11:07 am

DRUGAČ SEM IZ SG-JA (OKOLICA) CE TI JE PA PREDALEC MI PA NA MAIL POSLI! HVALA TI ZE VNAPREJ!
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Pe mar 04, 2005 11:20 am

A menjalnik od campus bi pasu, na ta motor, sam pol bi verjetno bil velik problem z vzdržljivosto, sam še neki kako pa lahk to sploh homologiraš če je pa prometna od volvota :?: (CAB DRIVER a lahk še men pošlješ uros.remenih@volja.net)
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Pe mar 04, 2005 11:28 am

Zakaj bi pa homologiru. Kupiš campus. Pa maš registracijo pocen.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe mar 04, 2005 11:32 am

sej ko bo smrkec pod havbo pogledou se bo od vsega navdušenja, da bo dobr zaslužu začel slint in se s slino zadavu. :twisted:
 
Uporabniški avatar
TURBO16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr nov 26, 2003 4:16 pm

Napisal/-a TURBO16V Pe mar 04, 2005 11:45 am

Jaz trenutno delam ta projekt 1.7 t v 5ko.Prej sem imel not 1.8 16v od cliota pa sem jo zaklal.Mislim da bo to se bolj raketna zadeva.Motor imam ze doma kompleten od volvota z instalacijo in obema racunalnikoma.Drugace ti masina ne bo zalaufala.Menjalnik ostane isti- 5 ka turbo.Trenutno so na vrsti ojacitve karoserije potem pa motor not.Vse pAse brez problema, zato veselo na delo.
veliko srece.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe mar 04, 2005 11:50 am

hmmm....dobre projekte maste s 5ko....
no moj kolega ima tui enega....samo cisto razlicnega.....in sicer namerava dat motor id 21 turbo v R5..........hmm.....kako mu bo uspelo?...vse se da ;)))
he he.... LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 04, 2005 12:46 pm

Dariooo je napisal/-a:hmmm....dobre projekte maste s 5ko....
no moj kolega ima tui enega....samo cisto razlicnega.....in sicer namerava dat motor id 21 turbo v R5..........hmm.....kako mu bo uspelo?...vse se da ;)))
he he.... LP


21-ka je imela 2.0 turbo mašino pa samo 140KM, tko da je že 1.4 z malo predelave imela 10KM več. Kar se tiče 2.0 mašine sploh ni dost večja od 1.7, mogoče za par cm, kar pomeni, da jo z lahkoto spraviš v petko. Sej petk z 1.7 mašino je blo pa kr dost GTE, GTX IN GTS(eni modeli).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dgreso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:32 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a dgreso Pe mar 04, 2005 1:19 pm

NEBIVEDU TI BI LAHK MENI MAL INFORMATIVNO POVEDO KJE BI LAHK JS KAKO 1.7 MAŠINO ZVOHO SAM BI BLA OD VOLVOTA BOL ZAŽELENA! VELA PA OD RENOJA TUT! PA ČE MI LAHK NA MAIL POŠLEŠ! HVALA TI VNAPREJ!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 04, 2005 1:49 pm

dgreso je napisal/-a:NEBIVEDU TI BI LAHK MENI MAL INFORMATIVNO POVEDO KJE BI LAHK JS KAKO 1.7 MAŠINO ZVOHO SAM BI BLA OD VOLVOTA BOL ZAŽELENA! VELA PA OD RENOJA TUT! PA ČE MI LAHK NA MAIL POŠLEŠ! HVALA TI VNAPREJ!


Če bi rad renaultovo mašino 1.7 jo dobiš na vsakem italjanskem odpadu - imele so jo 5 , 9 , 11 , 19 , 21 , 25 in clio baccara(v nemčiji in na švedskem). In teh avtomobilov je polno na odpadih v italiji - sploh R19 z 1.7 mašino, ker je bil to v franciji in italiji antigolf2 avto(cenejši kot golf in iste kvalitete).

Če bi rad pa volvotovo mašino, ti pa ne morem dost pomagat, razen če malo povprašam naokoli če ima kdo kej tazga skritega doma.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 04, 2005 1:53 pm

Aja tole sem pozabil dodat. Pazi pri mašini kako je z vlivanjem bencina in zraka v mašino.
frgazer - 53KM
monopoint injection - od 60 do 78KM(nekateri tudi 84)
multipoint injection - od 75 do 95KM(nekateri tudi 110KM - kot R19 1.8i ki je v bistvu 1.7 z malo boljšim vbrizgom)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dgreso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:32 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a dgreso Pe mar 04, 2005 1:56 pm

ZANIMIVO DEJ POZANIMI SE ŠE ZA VOLVOTE! SAM KJE U ITALIJI JE PROBLEM KO ŠE NISM NIKOL TK ISKO TAKE ZADEVE PA ŠE DO ITALIJE MAM KR DALEČ TK DA BI MOGO VEDET KJE ISKAT DA SE NEBI ZASTONJ TJA VOZO! MI LAHK KAKE TOČNE LOKACIJE POVEŠ?
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a BlackWind Pe mar 04, 2005 2:09 pm

dgreso je napisal/-a:ZANIMIVO DEJ POZANIMI SE ŠE ZA VOLVOTE! SAM KJE U ITALIJI JE PROBLEM KO ŠE NISM NIKOL TK ISKO TAKE ZADEVE PA ŠE DO ITALIJE MAM KR DALEČ TK DA BI MOGO VEDET KJE ISKAT DA SE NEBI ZASTONJ TJA VOZO! MI LAHK KAKE TOČNE LOKACIJE POVEŠ?


a se ti je ze 2x Caps Lock zataknu :roll: :lol:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 04, 2005 2:53 pm

Ja probi pisat z malimi črkami.

Odpadi so 3-je v gorici in do trsta sta 2 potem pa še v trstu eni trije.
Če greš čez škofije v trst je prvi odpad 200m stran od meje na levi strani.
Če greš pa v gorico je pa prvi odpad 400m od mejnega prehoda in se ga že iz rondoja vidi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Pe mar 04, 2005 6:46 pm

nebivedu je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:hmmm....dobre projekte maste s 5ko....
no moj kolega ima tui enega....samo cisto razlicnega.....in sicer namerava dat motor id 21 turbo v R5..........hmm.....kako mu bo uspelo?...vse se da ;)))
he he.... LP


21-ka je imela 2.0 turbo mašino pa samo 140KM, tko da je že 1.4 z malo predelave imela 10KM več. Kar se tiče 2.0 mašine sploh ni dost večja od 1.7, mogoče za par cm, kar pomeni, da jo z lahkoto spraviš v petko. Sej petk z 1.7 mašino je blo pa kr dost GTE, GTX IN GTS(eni modeli).


21 turbo ima kar lepo 175 KM (pa tudi na 200 KM je ni problem navit),
kako bi pa ta motor v 5ko spravil si pa ne znam predstavljati ker je OGROMEN
poleg tega je motor v 21ki nameščen podolgem, menjalnik je za mašino, hladilnik je 2x večji kot od 5ke..... nimaš kam zbasat vsega
že v 21ki je silna gužva
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Pe mar 04, 2005 7:23 pm

Od 21 paše mašina skor na šraufe, problem pa je da morš predelno steno REZAT, ker je predolg. Drgač pa je moje mišljenje še vedno, da je boljš navit 1.4 motor kot pa menjat mašino. Jst ne bom mašine menju ampak to navil.

Drgač pa je še zmeraj zakon renault 11 turbo, ka pa ma serijsko 1.7 T mašino notr. Tko da bi blo čist hudo ubavt eno pocen r 11, ka jih dobiš dost, pa daš notr 1.7T mašino not al pa kr 2.0 T od 21 ka tud not paše. :P :P
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov