Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Športni filter

Napisal/-a OOwOp Če mar 06, 2003 11:57 pm

Ja moram vprašat.
Na konju mam športni filter z dvojnim konusom (če sm prov zastopu)
in je usmerjen ma uglavnm tko da se mi zdi da žre topel zrak.
Kako za boga bi človek napeljal mrzel zrak k filtru al filter k zraku.
Maneverskega placa pod havbo ni za en palec.
No pol je pa še hudič z zvokom, možakar ki ga je meu prej
se mu je zvok motorja pomožačil pri višjih obratih. Pri meni, ništa. :(
Taka razlika? Ne razumem.
Kašna okvirna cena zamenjave lonca za bolš zvok? (npr. A3M)
Aja pa cena z delom; menjava batnih obročkov (preveč olja kur)?

P.M.S. Technoboy ql yugič, mal prenizek zadek se mi zdi. Pa fajn prdi tut.
More power!
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Pe mar 07, 2003 12:27 am

Probi odstranit vse sesalne resonatorje. Najbolš, da nadomestiš cel trakt z novo cevjo. To sem jest naredu na mojmu mondeotu. Glede cevi za mrzu zrak moraš bit kr mal iznajdliv.

Tko je to pr men:
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe mar 07, 2003 12:29 am

verjetno si celo skatlo dol vrgu ( domnevam..
)
daj jo polovico nazaj... taspodno stran.. in se bo zvok vrnil
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Pe mar 07, 2003 12:35 am

Techno boy mislm da maš preklet prov.
Sam pod "spodnjo polovico" ka to misliš?
K mam cevi za zrak, pol lonec, pol pa od lonca cev v kontrolo pretoka zraka. Pa gre filter v lonec? (najbrž bo težko izvedljivo)
More power!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe mar 07, 2003 12:39 am

sicer nevem kaj je una skatla ( ker je pac se nisem pri nobenmu avtu mel) ampak... ponavad gre cev za dovod zrava not v to skatlo... in se jo da napol podret...

zvok k ga slisis pri ostalih prihaja iz skatle.. ker smo probal...z in brez..in je razlika k noc in dan,..
V8 POWER
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Pe mar 07, 2003 12:41 am

Aja kater avto pa maš 00w0p? :?:
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Pe mar 07, 2003 12:42 am

Ej hvala. Mislm da se mi je posvetl zdej kje moram švasat.
More power!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe mar 07, 2003 10:53 am

s ni nic za svasat.. samo za sraufat :)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
e30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:48 pm
Kraj: Šmartno pri Litiji

Napisal/-a e30 Pe mar 07, 2003 7:42 pm

Mogoce bi pa probov iz kakega pleha narest samo locilno steno da je zrak usmerjen izpod maske do filtra, topel pa ne gre k filtru?!
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Po mar 10, 2003 1:44 pm

Bom kr tle neki uprasu k se mi ne da nove teme odpirat.
Kako je s konusnim filtrom pri dizlih (navadni dizli, brez turbine), zanima me predvsem ce se pridobi kaj na zvoku?
Pomojm se ne ker nekak nimajo ti motorji tapravih obratov, tistih v katerih ima filter najboljsi zvok.
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po mar 10, 2003 1:53 pm

hmm jest sm vidu eno skodo dizel... je mel polepleno havbbo s protihrupno peno+filter+auspuh..
.nism mogu po zvoku verjed da je avto sploh dizel...
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a mmiki Po mar 17, 2003 10:00 pm

Pri tunanih dizlih je samo ena tezava: tovarniski izpuhi imajo zakljucke usmerjene navzdol, sportni pa imajo izpih vzporeden s cesto. Sicer se po zvoku res ne spozna, da je avto dizel, toda crnina okoli zadnjega odbijaca pove vse.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov