Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Nelly26M
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe mar 04, 2005 8:48 pm
Kraj: Topolšica

Opcije predelave agregata za Peugeota406 3.0 V6/152KW

Napisal/-a Nelly26M Pe mar 04, 2005 10:12 pm

Zanima me kako bi lahko dodatno povečal moč motorja za približno:15-20%, brez večjih posegov???Kaj so opcije:po domače(power čip),zamenjava komplet izpuha,turbina če je to sploh mogoče za Peugeota? verjetno je ampak zelo draga opcija,o exstremnih stvareh kot so NOS nebom izgubljal besed,ker bi rad imel agregat avtomobila še dolgo na razpolago... :!: :!: :!: Malo mi je poznano ampak nemci znajo iztisnit veliko več iz V6 motorjev kot francozi,in razmišljam kaj mi preostane ,da bom lahko nato osmeševal z karavanom vse tiste športne malčke....
:lol: :lol: :lol: ....Lep pozdrav.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: Opcije predelave agregata za Peugeota406 3.0 V6/152KW

Napisal/-a _VeNoM_ Pe mar 04, 2005 10:34 pm

Nelly26M je napisal/-a:Zanima me kako bi lahko dodatno povečal moč motorja za približno:15-20%, brez večjih posegov???Kaj so opcije:po domače(power čip),zamenjava komplet izpuha,turbina če je to sploh mogoče za Peugeota? verjetno je ampak zelo draga opcija,o exstremnih stvareh kot so NOS nebom izgubljal besed,ker bi rad imel agregat avtomobila še dolgo na razpolago... :!: :!: :!: Malo mi je poznano ampak nemci znajo iztisnit veliko več iz V6 motorjev kot francozi,in razmišljam kaj mi preostane ,da bom lahko nato osmeševal z karavanom vse tiste športne malčke....
:lol: :lol: :lol: ....Lep pozdrav.



pare pare pare dajeju ti sveeee :lol: 8)
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy So mar 05, 2005 1:19 pm

Turbina zate ni večji poseg? :roll:

OK, resno...najprej moraš poskrbeti za dober pretok zraka na sesalni in izpušni strani, se pravi zamenjat izpušni sistem in kakšen dober šp. filter z dovodom hladnega zraka. Potem bi jest menjal odmične gredi in šele potem čip, ki bo prilagojen tvojemu avtomobilu, ne kakšno tuning box sranje.

Brez večjih posegov je to to, tudi stroški so še nekako zmerni.
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 So mar 05, 2005 1:29 pm

Jinxy je napisal/-a:Turbina zate ni večji poseg? :roll:

OK, resno...najprej moraš poskrbeti za dober pretok zraka na sesalni in izpušni strani, se pravi zamenjat izpušni sistem in kakšen dober šp. filter z dovodom hladnega zraka. Potem bi jest menjal odmične gredi in šele potem čip, ki bo prilagojen tvojemu avtomobilu, ne kakšno tuning box sranje.

Brez večjih posegov je to to, tudi stroški so še nekako zmerni.


Soliden izpušni sistem je 200k, čip 100k, odmične prav tako + še ostali posegi v mašino.... Niso glih zmerni stroški, no... :roll:
Zmerni strošek je filter (za tistih 15-20k ne dobiš nč, razn feelinga da vozš petardo zaradi "športnega" zvoka) :lol:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy So mar 05, 2005 8:14 pm

Kar se tiče tuninga mašine, so to "zmerni" stroški. Rad bi mu rekel, da naj si kupi šp. filter za 20k in bo imel 15% več konjev, ampak nočem lagat :twisted:

Itak je največkrat tko, da te pride tuning motorja toliko, da se ti bolj splača kupit nov avto ali pa samo novo mašino in narest swap. Pri njemu je "problem" ker že ima najmočnejši motor, tako da mu razen klasičnih predelav ne ostane drugega.

Na žalost je tuning zelo drag šport....
 
Uporabniški avatar
krt206
Uporabnik
 
Prispevkov: 889
Pridružen: Ne mar 06, 2005 12:10 pm
Kraj: Kjer sem

Napisal/-a krt206 Ne mar 06, 2005 4:44 pm

en družinski prjatu je mel 406 3.0 v6, pa ga je u Italijo pelu, pa je dal okol 1500 eurov pa mu je šlo 280, ne vem pa točn, kaj so spremenil :?:
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne mar 06, 2005 4:52 pm

Mogoče so mu svizci zavili mašino u folijo.
 
Uporabniški avatar
krt206
Uporabnik
 
Prispevkov: 889
Pridružen: Ne mar 06, 2005 12:10 pm
Kraj: Kjer sem

Napisal/-a krt206 Ne mar 06, 2005 4:58 pm

zdele se obesm, če ni šlo tok :evil: Aja, pa bil je 406 kupe
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne mar 06, 2005 5:11 pm

Pol so mu pa verjetno števce zamenjali, tko da je mel 280 tam kjer je blo prej 220.
 
klemen
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Sr apr 24, 2002 9:19 pm

Napisal/-a klemen Ne mar 06, 2005 8:52 pm

iKst je napisal/-a:Pol so mu pa verjetno števce zamenjali, tko da je mel 280 tam kjer je blo prej 220.

Mogoče so pa tišal po hribu navzdol, me ne bi čudilo če bi na števcu že na serijskem toliko pokazalo.
Slika
 
Nelly26M
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe mar 04, 2005 8:48 pm
Kraj: Topolšica

Napisal/-a Nelly26M Sr mar 09, 2005 12:51 pm

Hvala, hvala, za vsa mnenja!!! :D Ampak nekaj me samo zanima verjetno se bom prvo odločil za športni izpuh nato mogoče še kaj več ampak nekaj me muči pred Peugeotom sem imel BMW328i z komplet assotovim izpuhom homologirano vsi papirji zrihtani,ko sem prišel na tehničneg so me mal grdo gledli ko je avto brundal na" štang gasu"ko pa so povečevali obrate se je od vibraci treslo okno...he he je rekel naj mi bo drugo leto tko nebo več šlo! ne zanimivo maš vse papirje in avto vse en preseže glasnostno omejitev Decibelov pa maš sranje si stran vrgo 200k ampak sej se da danes tehnični.p nardit tudi pri razumnih ljudeh.Kar se tiče športneg izpuha ma peugeot zlo dober seriski sistem dovoda zraka,zato mislim bi najraje dal zaprti športni filter ne konusneg ker je ta nemogoče vgraditi ne da bi pri tem sesal topli zrak motorja...Veliko kje sem našel strani kjer so navili WV motorje V6 tudi čez 380HP če bi se mogoče odločil za turbino in bodo to finance dopšuščale pa nameravam turbino zapreti in uskladiti delovanje šele od 3500rpm mislim da bi končna moč agregata 265hp nebi bila prevelika muka za menjalnik in njegove sklope ,kaj ti bo ogromna količina konjev če ti nato kuplunga zdrsi... :? :? :? Zato ne mislim pretiravat z tuningom ker če posžeš v eno stvar preveč moraš nato spremeniti vse ostalu:tu so takoj menjalnik,zavore,amortizerji....in tako je bolje če si pol kupiš raje kako rabljeno M3 pa maš 321hp in mirno spiš.Ampak če bom jaz povečal moč motorja za 15-20% največ 25 mam potem lepo izhodišče za končno hitrost 265 ali več kar za karavana sploh ni slabo,dober nebom govoril o Audiju RS6 ker to je liga za sebe.... Še enkrat hvala za komentarje... :D
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Sr mar 09, 2005 1:27 pm

Jaz sem se pozanimal mal za svoj avto in dobil sledeč odgovor od firme. Lahk jih kontaktiraš prek maila. Produkti o pa gor:
Sehr geehrter Herr *.*,

vielen Dank für das Interesse an unseren Proudukten.
Für den Citroen Xsara Picasso 1,8l 16V mit 85kw können wir Ihnen einen Chip für € 355,-- anbieten.
Die Mehrleistung beträgt 8PS.
Weiterhin können wir Ihnen das Umschleifen der Nockenwellen für € 320,27/ Satz anbieten.
Sie müssten uns die Seriennockenwellen schicken und diese würden wir dann umschleifen.
Es besteht auch die Möglichkeit einen neuen Nockenwellensatz für € 629,-- zu bekommen.
Die Mehrleistung beträgt ca. 10-12PS.
Zylinderkopfbearbeitung 4-Zyl. 16V bestehend aus:
- Zylinderkopfbearbeitung optimal - Kanäle strömungsgünstig bearbeiten € 533,79
- Ventilsitze spezial fräsen - Serienventile werden beibehalten € 148,27
- Zylinderkopf planen € 44,48
- Serienventile strömungsgünstig bearbeiten (Schäfte dünner drehen, Kegel schleifen) € 284,69
oder wahlweise
- Serienventile reinigen, leicht bearbeiten € 177,93
- Zylinderkopf komplettieren € 59,31
Die Mehrleistung beträgt ca. 10PS.

Der Zylinderkopf müsste komplett ausgebaut bei uns angeliefert werden.

Für das Zerlegen und Waschen des Zylinderkopfes werden ca. € 66,-- berechnet.

Wenn der Zylinderkopf wieder komplettiert werden soll, müssten Sie 16 Ventilschaftabdichtungen mitliefern.
Weiterhin benötigen wir die Ansaugkrümmer- und Auspuffkrümmerdichtung.
Alle angegebenen Preise beinhalten 16 % MwSt.

Mit freundlichen Grüßen,

dbilas dynamic

Maybachstr. 3

63322 Rödermark

Tel:+49(0)6074-93328
Fax:+49(0)6074-93316

LINK: http://www.dbilas-dynamic.de/English/dbilas.html
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov