Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Glava y60 za technoboya!

Napisal/-a monster_d Pe mar 07, 2003 9:12 pm

Cuj a bos mel ono glavo od yugo60-ke!!!
Oni talent(moj kolega), si je kupil y65, pa sma glih danes sla po njega, gre pa nenormalno!!!
Tak da ce rabis glavo povej oni je rekel za 3k.
Upam da se strinjas!!! :-P
Sicer pa ti naj povem da bos najvrjetneje potreboval tudi oni pokrov na vrhu glave, v katerem so ventili!!!
Vsaj na zunaj je glava drugacna od 55-ke, sma danes z njim gledala, tak da ti raje vse skupaj dol zmontiram pa prinesem kot da potem nebo kaj pasalo!!!
Tako da ce bos mel ti bom prinesel kompletno glavo od sveck do vrha!! OK
LP monster_d
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power Pe mar 07, 2003 10:49 pm

Aja čuj monster_d...če misliš nižat glavo pri tvojem jugiču...ti priporočam, ker pol avto gre res nenormalno. Kolega je samo dihtungo zamenjal, ker je bla hin, pa mu je glavo samo malo pobrusil (to kaj pač vedno naredijo če dihtungo menjavaš) in avto gre zdaj baje OBČUTNO bolj. 55-ka mu gre po mariborski obvoznici malo čez 180 pa števcu. Noro.
Edino pazi da ga prve 1000 km neboš tiščal preveč...ker se glava 2x zateguje. Najprej ko se dihtunga menja pa še čez 1000 km enkrat. Ker oni kolega ga je kr takoj gonil pa mu je olje kr špricalo ven pri dihtungi :) :) :) :)
Če boš ti to na 60-ki naredo pol mora 200 it po števcu :) :) :) :) :)

Ajde
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Pe mar 07, 2003 11:21 pm

A tvoj kolega prodaja samo glavo, ali bi prodal cel motor?

Sem tudi interesent (kar za cel motor), če si je technoboy premislil.

Če pozna kdo koga, ki proda motor od Y65, sem prav tako interesent.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 08, 2003 12:03 am

fric je napisal/-a:A tvoj kolega prodaja samo glavo, ali bi prodal cel motor?

Sem tudi interesent (kar za cel motor), če si je technoboy premislil.

Če pozna kdo koga, ki proda motor od Y65, sem prav tako interesent.


Hej hej fric!!!!
dobr da si povedu ce hoces 65met ti jo lahko zrihtam za 10k!!!
Stoprocentno, ampak samo masino brez menjalnika in sklopke!!!!
Vem za dve masini, Aja je pa v okolici ptuja!!!
Tko da ce ti ni predalec pridi na ptuj pa grema skupaj na odpat pogledat!!!
Ni panike ti samo povej!!!
Masino od 60 in 65ke v danasnjih casih zelo tezko dobis!!!
Tak da hitro je treba kupit ce dobis kako vredu!!!

Aja kaj pa ti pravis o pobruseni glavi??? Tvoje mnenje me zanima!!!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 08, 2003 12:08 am

Need_Power je napisal/-a:Aja čuj monster_d...če misliš nižat glavo pri tvojem jugiču...ti priporočam, ker pol avto gre res nenormalno. Kolega je samo dihtungo zamenjal, ker je bla hin, pa mu je glavo samo malo pobrusil (to kaj pač vedno naredijo če dihtungo menjavaš) in avto gre zdaj baje OBČUTNO bolj. 55-ka mu gre po mariborski obvoznici malo čez 180 pa števcu. Noro.
Edino pazi da ga prve 1000 km neboš tiščal preveč...ker se glava 2x zateguje. Najprej ko se dihtunga menja pa še čez 1000 km enkrat. Ker oni kolega ga je kr takoj gonil pa mu je olje kr špricalo ven pri dihtungi :) :) :) :)
Če boš ti to na 60-ki naredo pol mora 200 it po števcu :) :) :) :) :)

Ajde


Thanks za ta podatek zelo cenim ce keri kaj napise za kar se ravnokar odlocam!!!!
Moj namen je tak!!!
Mojo 55 bom menjal z 60-ko!!
Nato glavo dol dal jo dal za 1mm pobrusit, glavo ventuile in kanale malo spolirat, da bodo prehodi goriva bolj gladki, aja pa tesnilo glave normalno je 2mm bol zamenjal z tanjsim da pridem do vecje kompresije!!!
Vem pa da se dihtunga potem za ca 0,2 mm stisne!!
Sicer pa dobr da si povedal da ga okoli 1000km ne smes fejst stiskat!!!
Ce se bos kaj uporabnega zvedel se priporocam, se enkrat najlepsa ti hvala!!!!
Milsim da bom pristal na 70KM ce bo vsa sreca!!!!
POl pa more iti vsaj 190!!!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So mar 08, 2003 8:58 am

monster_d je napisal/-a:
....
Milsim da bom pristal na 70KM ce bo vsa sreca!!!!
POl pa more iti vsaj 190!!!


Po števcu ali pa po klancu... :roll:

V realnem svetu se rabi za 190 vsaj 100 KM :P
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So mar 08, 2003 9:01 am

Sicer pa ne vem kaj ste se toliko zapičili v brušenje glave če obstajajo isti motorji v 1,5-1,6 lit varijantah

z brušenjem glav rata še cel kup problemov, ki jih je treba uredit ki jih zgoraj ni nihče omenil...
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric So mar 08, 2003 9:47 am

monster_d je napisal/-a:Hej hej fric!!!!
dobr da si povedu ce hoces 65met ti jo lahko zrihtam za 10k!!!
Stoprocentno, ampak samo masino brez menjalnika in sklopke!!!!
Vem za dve masini, Aja je pa v okolici ptuja!!!
Tko da ce ti ni predalec pridi na ptuj pa grema skupaj na odpat pogledat!!!
Ni panike ti samo povej!!!
Masino od 60 in 65ke v danasnjih casih zelo tezko dobis!!!
Tak da hitro je treba kupit ce dobis kako vredu!!!

Aja kaj pa ti pravis o pobruseni glavi??? Tvoje mnenje me zanima!!!


monster_d na moj e-mail mi poslji tvojo tel. št., da te pokličem.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 08, 2003 2:07 pm

Pero je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
....
Milsim da bom pristal na 70KM ce bo vsa sreca!!!!
POl pa more iti vsaj 190!!!


Po števcu ali pa po klancu... :roll:

V realnem svetu se rabi za 190 vsaj 100 KM :P


Glej jaz trenutno nevem kako gre 70KM.
Eni model si je v jugica dal 70km masino semizdi da od regate, pa je rekel realnih 190km/h!!!
Sicer pa normalne 65-ke gredo 180!!!
Maoj kolega si jo je glih uceraj kupil pa boma cez cas sprobala!!!!
Sicer pa ze 60-ka gre 170km/h!
Tako da bi moralo nekje okoli 190it!!!
Glede na to da ima yugo 55 ali 60-ka 790kg!!!
VEliko je odvisno od teze, nebom trdil da gre stoprocentno tolko!!!
Sicer pa v roku 2-3 tedne bom imel to najvrjetneje zrihtano, pol pa bomo videli!!!
Aja zakaj sem se odlocil za brusenje glave!!!
Na yugecu sem ze dosti slisal da se ful pozna sploh pa imajo masine cez 100.000km tak da ni slabo ce zazganino dol spravis!!!
Pa se poceni je brusenje!!!
Masino pa nebom menjaval ker ne mislim it na hiomologacijo, mogoce kdaj pozneje!!! Pa se masine niso glih poceni!!
masino 1.6 tipo hoce en na odpadu zanjo met 50k!!! ni vredno, pa brez sklopke in menjalnika!!!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So mar 08, 2003 4:21 pm

monster_d je napisal/-a:
Glej jaz trenutno nevem kako gre 70KM.
Eni model si je v jugica dal 70km masino semizdi da od regate, pa je rekel realnih 190km/h!!!
Sicer pa normalne 65-ke gredo 180!!!
Maoj kolega si jo je glih uceraj kupil pa boma cez cas sprobala!!!!
Sicer pa ze 60-ka gre 170km/h!
Tako da bi moralo nekje okoli 190it!!!
Glede na to da ima yugo 55 ali 60-ka 790kg!!!
VEliko je odvisno od teze, nebom trdil da gre stoprocentno tolko!!!
Sicer pa v roku 2-3 tedne bom imel to najvrjetneje zrihtano, pol pa bomo videli!!!
Aja zakaj sem se odlocil za brusenje glave!!!
Na yugecu sem ze dosti slisal da se ful pozna sploh pa imajo masine cez 100.000km tak da ni slabo ce zazganino dol spravis!!!
Pa se poceni je brusenje!!!
Masino pa nebom menjaval ker ne mislim it na hiomologacijo, mogoce kdaj pozneje!!! Pa se masine niso glih poceni!!
masino 1.6 tipo hoce en na odpadu zanjo met 50k!!! ni vredno, pa brez sklopke in menjalnika!!!


Če se pogovarjamo koliko gre kateri avto se vsaj po moje pogovarjamo o objektivnih podatkih podobnih tovarniškim meritvam. Se pravi po ravni cesti in z merilno opremo. Če je hud klanec kre večina avtov več kot tovarniško, če števec laže pa tudi več pokaže kot gre avto dejansko! Pa tudi ne verjet vsakemu nakladaču koliko gre njegov avto po števcu ;)

Vzami kakšen katalog ali navodila za Yugota in poglej koliko gre! Pred sabo imam nemški ''auto katalog'' za leto '91...

pa piše za Yugota 65-EFI (65 KM) da gre 155 km/h, pa pogledaš avte ki so podobno močni in ugotoviš da gredo podobno hitro.

Potem pa poglej koliko so močni avti ki gredo 190 km/h pa boš ugotovil da jih pod 100 KM praktično ni.

Koliko gre avto je odvisno od aerodinamičnega upora in skupnih kotalnih uporov oziroma izgub na (gumah, menjalnikih, ležajih...). Pri končni hitrosti ima teža veliko manjši vpliv kot aerodinamični upor. Sicer pa kot sem omenil zgoraj poglej koliko KM v povprečju rabijo ostali avti in koliko so teški oziroma končne hitrosti. Kar se pa aerodinamike tiče pa yugo sploh ni biser v primerjavi z dosti bolj modernimi avti.

Če smo pri brušenju in obdelovanju glave:

ne primerjat dirkalnih avtov ki potrebujejo vsako stotinko sekunde za zmago, pa tudi pogoji vožnje so drugačni kot na cesti.

ali si siguren da se ne bodo srečali ventili in glava?
ali boš tudi zamaknil odmično gred?
ali boš prestavil predvžig?
ali veš da ti bo bolj klenkalo pri manjših obratih?
ali veš kje je potrebno pobrusit kanale? (efekt je lahko tudi slabša moč)
ali boš prilagodil toplotno vrednost svečk?
pa še kakšna malenkost bi se našla...

Pa brez zamere
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So mar 08, 2003 6:13 pm

hmm tole o klenkanju si mi dal mislmt...mej ne avto zacel klenklat po tem k sm brusu ( pa tok mi je klenkla da so se mi zjebal selda ventilov.. ) zdej ni nujno da je od tega...samo kaj pa vem..
btw... jo pa bom uzel monster... pa z ventili in gredjo za 3k sit...
ti sam povej kam mi jo prineses,,,
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din So mar 08, 2003 6:21 pm

Monster in Techno. Po mojih izkušnjah in videnjih, je glava od 60 in 55 enaka, vsaj jaz nisem opazil neke razlike :!: Če je sploh kakšna, a bi mi lahko povedala katera :?: , ker kolko jaz vem je razlika le v kolektorjih, uplinjaču in vse 60 so imele el. vžig. in 5 prestav. Bi si skoraj upal mislit, da je celo od 65 enaka glava, ampak tega motorja pa še res nisem imel v rokah, so precej redki.
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So mar 08, 2003 6:35 pm

65 REDKA ? to je navadna 1.3 ( spilena 1.1 )
ja kokr sm jest slisov je tut edina razlika samo v kolektorju in uplinjacu..sam nisem zihr.. pa ce je en vidu razliko nebom pametoval.,...
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 08, 2003 7:20 pm

din je napisal/-a:Monster in Techno. Po mojih izkušnjah in videnjih, je glava od 60 in 55 enaka, vsaj jaz nisem opazil neke razlike :!: Če je sploh kakšna, a bi mi lahko povedala katera :?: , ker kolko jaz vem je razlika le v kolektorjih, uplinjaču in vse 60 so imele el. vžig. in 5 prestav. Bi si skoraj upal mislit, da je celo od 65 enaka glava, ampak tega motorja pa še res nisem imel v rokah, so precej redki.


Glej glede glave je 60 mal drugacno narejena, predvidevam da je oziroma sem slisal od drugih!!!
Glej edino 60-ka je narejena za neosvincen bencin se pravi da ne rabis dodajat dodatka(svinca), vrjetno so ventili drugacni ciasto mozno da je tudi glava!!!
Motorji 45,55,65 pa so narejeni za osvincen bencin, kar lepo mores kupovati svinec da ti ventili ne pozabijo tesniti!!! Vsaj nekak tako je!
Sicer pa technoboy ce imas ono knizico ki si jo dobil poleg jugeca potem poglej not ker pise!!!
65 ima malo drugacen fergazer!!! kot 60-ka
Potem blok bo najvrjetneje stimal ker je najbrz isti in je tudi enako dolg vsaj po videzu!!! 55,60 in 65 imajo isti hod bata 55,375mm medtem ko ima 65 sirino bata 86,4mm .55 in 60-ka pqa imata 80mm!!!
Aja glede glave sem skoraj stoproceneten da je drugacna!!!
Vsaj na zunaj je pokrov glave malo manjsi od 60 kot od 55!!!
Poglej ce ima keri 60-ko!!!
Kako hoces no lahko ti jo zrihtam, odloci se!!!
SAm da me nebos pol klel ce bo ista samo res mocno dvomim da je!!!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din So mar 08, 2003 8:38 pm

Ja vem da je 65 1,3 motor, ampak jih je bilo malo. Glede glave in neosvinčenega bencina, pa bi naj to bilo poštimano po letniku 84, samo pri jugi nikol ne veš :P . Za direktno primerjavo, bi moral na mizi imet obe glavi in jih zmerit, sicer bota pa tak videla. Drugače pa sem pred davnimi časi :D , na ZG velesejmu videl YUGO 75, takrat prava atrakcija. naj bi bil delan samo za Ameriški trg, bil pa je opremljen z vso možno dodatno opremo.

BDW to moje pisanje ne vzet kot, kontra nasvet za nakup glave, me samo zanima. Drugače pa za 3k, he to pri Mazdi še ventila ne bi dobo :mrgreen:
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 08, 2003 8:52 pm

V knjizici lepo pise da je edino 60-ka narejena za neosvincen bencin tako da bi moralo nekaj drugega bit, se pravi neka razlika v glavi!!!
Pa pokrova se razlikujeta!!!
Kaj pravis din pol je najbrz kaka razlikas ce je en narejen za osvicnen drug pa za neesvincen bencin!!!
Sicer pa preverei technoboy da nebos me pol klel!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So mar 08, 2003 9:38 pm

emm kasna bombinacija... od 55ke masina....60ke glava in od 65 frgazar ? btw... moj sploh ni navaden od 60ke ampak en poseben webrov za fiate...
sam neme prasat ker...
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 08, 2003 9:55 pm

TechnoBoy je napisal/-a:emm kasna bombinacija... od 55ke masina....60ke glava in od 65 frgazar ? btw... moj sploh ni navaden od 60ke ampak en poseben webrov za fiate...
sam neme prasat ker...


hm zaminivo!!! Ja sam ti fergazerji itak vse povprek pasejo!!!
Glej a imas mogoce na fergazerju napisano to oznacbo Weber 30/32 DMTR 90/250 no te imajo 65-ke.
60 pa ima Weber 7Y 2M-RA.
Hm kolk pa ti pije?, ker cene si rajsi zrihtaj fergazer od 60 ali 65 ker te najbrz malo manj pijejo!!!
drugac pa glede glave mi je tudi napisal to kar sem jaz rekel, dobesedno ti bom izkopiral kar mi je rekel!!
~~~60-ka ima prirejene sedeže ventilov, da lahko tankaš neosvinč bencin brez raznih dodatkov~~~
Mogoce se ga spomnis nick je imel Integrale!!
Ker lahko da ti ventili ne tesnijo kot bi morali ce ne dajes dodatka v 45,55 in 65 pol pa lahko nastanejo veliki problemi!!!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Ne mar 09, 2003 9:50 am

zato je men preh masina zaribala :)
no kdaj bom poj vidu glavo :)
eeem a je bla ze kej brusena ?
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne mar 09, 2003 12:42 pm

TechnoBoy je napisal/-a:zato je men preh masina zaribala :)
no kdaj bom poj vidu glavo :)
eeem a je bla ze kej brusena ?


Glih zato ker je 60-ka za neosvincen benz sem se odlocil za predelavo 60-ke! Sicer pa ce imas poglej u ono knjizico ki si jo dobil poleg avta!!
Glava se 100% ni bila brusena, najvrjetneje se nikol ni bila dol uzeta, ker je ze bilo tesnilo na glavi slabo pa je pol blok bil malo olnat!!!
Uglavnem mislil sem da bi ti jo prenesel na srecanje v celju ce prides!!
mislim da naj bi bilo najvec ljudi za 5.4. tako da ti jo tja lahk prenesem ker tja itak pridem, aja pa pero mi mora neke svecke prinest!!
Kaj si se zgoraj napisal, neko odmicno da se hoces met poleg, a mislis odmicno gred????
Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov