Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Blow off

Napisal/-a mito155 Po mar 14, 2005 11:44 am

Mene pa zanima naslednje:
Kaj je razlika med BOV, ki ga lahko kupim v A3m za 11k, al pa enim za 40k. Ker bi si jest to umislu da bo žvižgal to poletje?

lp
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Po mar 14, 2005 12:09 pm

razlika je v.......ceni.
ne sej ne,pojma nimam.
LP
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po mar 14, 2005 12:17 pm

Lesane Parish Crooks je napisal/-a:razlika je v.......ceni.
ne sej ne,pojma nimam.
LP



razlika je tudi v kvaliteti 1000%
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po mar 14, 2005 1:19 pm

Odvisno je tut od tlaka turbine :D
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Po mar 14, 2005 1:30 pm

Punto ima 1,6 bara max boosta, tako da ... ga ne bo razneslo :shock: ...ker bi v takem primeru nekomu v A3m-u ušesa navil... :o

lp
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Po mar 14, 2005 1:31 pm

Ka kdo ve, če za turbo dizlaše tut obstaja takšen ali podoben ventil?

Sorry za offtopic! :o
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po mar 14, 2005 2:19 pm

Jah to ne vem kako je z unim od A3M-a, kokr sm reku odvisno je od boosta itd kolk kvalitetnga rabš.
Zate bi bil un osnovni mogoče čist dovolj (bolj ugibam). Pa glede na to da si nek drugje spraševal, zadeva ti nima kej škodovat, kvečejmu ti koristi (vzdržuje enakomern tlak itd). BTW kakšn maš ti ta ventil v GT-ju, plastičen???

Recimo pr VAG turbo tale ventil ne pride v poštev (razn uni pred 2000 letnik motorji, tm 99 in nižje, pa še to ne vem če vsi) ampak se vgrajuje Forge 007P, žal pa ni tizga zvoka, vendar pa upravlja svojo funkcijo odlično (da pr čipanju ne izgubimo par konjev).
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po mar 14, 2005 4:11 pm

CupraR je napisal/-a: kvečejmu ti koristi (vzdržuje enakomern tlak itd).


vbistvu preprečuje backpresure na turbino
ko spustiš gas se ta ventilček odpre in spusti zrak ki ga je turbina že "potisnila" v sesalni kolektor, ki bi sicer butnil nazaj v turbino

sta pa dve vrsti teh ventilov
en je atmosferski, ta spušča zrak v atmosfero(ozračje)
drugi pa nevem kako se mu reče, ki zrak nekak "odpelje" nazaj pred turbino...recirkulira ga, ali nekak tak
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po mar 14, 2005 5:21 pm

No tista druga varjanta je Forge-sm mal zamutil, ta ventil vzdržuje krivuljo tlaka. :D
Blow pa pihne vn.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Sr jul 25, 2007 8:31 pm

kam točno se ga pa namontira ta blow off?
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Sr jul 25, 2007 8:55 pm

za dizle ne obstaja blow-off vsaj ne tak, ki bi ti dal tisti značilni zvok ker se turbo dizel drugače znebi odvečnega pritiska ;)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr jul 25, 2007 9:03 pm

Pri dizlih ma sploh kak učinek tak ventil, saj majo tudi turbine, in ko spustiš gas se tudi tlak nabere pred turbino in bi tak ventil tudi prav prišel, ne zaradi zvočnega značaja ampak da vzdržuje enakomeren tlak...
če vredu razumem :roll:
BMW E46
 
Engineprofi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr apr 04, 2007 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Engineprofi Sr jul 25, 2007 11:42 pm

Navadni blow-off ventili so res zato, da uravnavajo tlak. Bolj "profesionalni" so pa predvsem zato, da ko pride do turbo luknje, turbina ne zgubi veliko obratov. Več obratov zgubi, več časa rabi, da motor spet dobi moč. Torej se z boljšimi blow-off ventili samo zmanjša čas, da ko spustiš gas, dobi avto spet moč.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če jul 26, 2007 2:19 pm

z blow off om sva pri deklici dobila boljši zvok inpa avto lepše vleče iz nizkih obratov, pa tudi tlak je sedaj bolj konstanten (manj niha)... za dizle blow off ima enak zvok, vsaj kolikor se spomnem iz woerthersee-ja... je pa drag...

lp
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi Če jul 26, 2007 2:25 pm

kar se tiče blow-off ventila na passatu tdi 130 ps, obstaja na koroškem nori znanstvenik ki je to sprakticiral in je menda (MENDA) podvojil tlak
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Če jul 26, 2007 3:33 pm

=ZiAn= je napisal/-a:za dizle ne obstaja blow-off vsaj ne tak, ki bi ti dal tisti značilni zvok ker se turbo dizel drugače znebi odvečnega pritiska ;)


ja nevem no....

http://www.youtube.com/watch?v=IuX9MDgjHRs
http://www.youtube.com/watch?v=fIOQjxZc0BI&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=EijMeuxqDAA&mode=related&search=

res pa je da je samo zvok in ni take funkcije kot pri bencincu. zmontira se ga tko, da je na pedalu za gas stikalo in ubistvu ko spustiš gas pol sikne zarad stikala (zato tdi tok dražji)
http://www.boost4you.de/ebay/blow_off/diesel/typ_2/diesel1k_prot_b_520.jpg
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 26, 2007 5:02 pm

jst kokr vem dizli nimajo lopute tko da ni tega tlaka ko gas spustis zato tut ne rabs bov-a.
 
Uporabniški avatar
jakcsson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr dec 10, 2003 1:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a jakcsson Pe avg 03, 2007 1:16 pm

mnja, novejsi turbo motorji menda majo tud dinamicen kot lopatic u turbini, tko da ko butne zrak nazaj, se lopatice postavjo v tako lego, d ni povratne pritiska, k bi lahko poskodoval turbino...
Kako tocno zadeva deluje, ne vem, sm pa ze razmislal da bi na svoj DTI motor montiral blowoff, pa ne vem...a to za dizelne zdej funkcionira al bo treba res kupit uno trobljo pa ko bom spustu gas, da elektronka zaspila en sik =)
Slika

dobitnik srebrne dirkalne značke
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe avg 03, 2007 3:46 pm

Hmmm, jest bi pa tale blow-off namontiral na mojo katrco. A bi to šlo? Kje se pa da dobit to stvar?
A bi se kej dosti poznalo na pospeških ali pa končni hitrosti?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe avg 03, 2007 5:49 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:Hmmm, jest bi pa tale blow-off namontiral na mojo katrco. A bi to šlo? Kje se pa da dobit to stvar?
A bi se kej dosti poznalo na pospeških ali pa končni hitrosti?


na koncni ne sam pospeske bi pa take meu da bi ti zice potrgal vn(ce bi dau sirse gume da bi meu bolsi oprijem)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov