Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

tuning TDIjev

Napisal/-a bridgestone Če mar 17, 2005 9:04 pm

a je tuki kej strokovnjakov TDIjev???? :D

no če so....

kok se da kej tunat 1.9 TDI motor, po različnih izvedbah in kera je najprimernejša razen seveda varjanta z 150HP ki je v osnovi malo draga.
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Če mar 17, 2005 9:06 pm

Mislim da nekaj takega
90km -110km
110km-140km
100km-115km
115km-130km
130km-150km
Pa odvisno od proizvajalca
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 17, 2005 9:11 pm

Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če mar 17, 2005 9:23 pm

ej hvala lepa obema, sej sem napisu STROKOVNAJKOV :x
to vem sam kok dobiš š čipanjem, sam to je čip tuninh.

mene zanima predvsem kaj se da kej več iztisnt, recimo ob predpostavki da se menjajo injektorji, turbinca, kolektor..., in recimo če je možno na različico npr. 110HP gor dat turbino in kolektor od 150HP...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če mar 17, 2005 9:38 pm

Najprej moras locit tastare TDIje z bosch pumpo (90 in 110KM) in novejse s PD sistemom (100, 105, 115, 130, 150). Ciptuning potencial 115KM motorja je najmanj 150KM, 130 pa do 160KM. Kaj drugega kot narejen cip tuning pri teh motorjih ni opazit. Sem pa pred casom naletel na eno cesko stran s tunanim 130KM motorjem na 200 in se nekaj konjev z zamenjano turbino, intercoolerjem in verjetno se cim.

Je pa vprasanje, do kam je se smiselno povecevati moc motorja, glede na to, da ima cipana najmocnejsa razlicica (TDI 150->180KM) skor 3x tolk moci kot "osnova" (SDI 68KM) in so ti motorji ze sami po sebi precej naviti. Iztisnit se da... je pa vprasanje za koliko casa in za kaksne stroske.
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 17, 2005 9:42 pm

hmm nisem strokovnjak ampak poglej kaj si napisal v prvem postu...
kok se da kej tunat 1.9 TDI motor, po različnih izvedbah in kera je najprimernejša razen seveda varjanta z 150HP ki je v osnovi malo draga.


a mislis da bo predelava turbine,drugega izpušnega kolektorja,... poceni....boš moral številko 140k kar lepo množit še z kakšno številko...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če mar 17, 2005 11:25 pm

šmeks je napisal/-a:hmm nisem strokovnjak ampak poglej kaj si napisal v prvem postu...
kok se da kej tunat 1.9 TDI motor, po različnih izvedbah in kera je najprimernejša razen seveda varjanta z 150HP ki je v osnovi malo draga.


a mislis da bo predelava turbine,drugega izpušnega kolektorja,... poceni....boš moral številko 140k kar lepo množit še z kakšno številko...


no seveda ni pocen ampak za 600.000 sit bi se pa dalo turbino, kolektor, injektorje in pa čip menat, recimo brez menjave intercoolerja. razlika med 150HP ali pa 115HP recimo golfom, a3 je pa ogromna najmanj 1.000.000 sit, sploh ker so to dokaj novi motorji in so če se nemotm najstarejši letnik 03. pa še registracija je nižja :roll:
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Če mar 17, 2005 11:31 pm

Mate je napisal/-a:Najprej moras locit tastare TDIje z bosch pumpo (90 in 110KM) in novejse s PD sistemom (100, 105, 115, 130, 150). Ciptuning potencial 115KM motorja je najmanj 150KM, 130 pa do 160KM. Kaj drugega kot narejen cip tuning pri teh motorjih ni opazit. Sem pa pred casom naletel na eno cesko stran s tunanim 130KM motorjem na 200 in se nekaj konjev z zamenjano turbino, intercoolerjem in verjetno se cim.

Je pa vprasanje, do kam je se smiselno povecevati moc motorja, glede na to, da ima cipana najmocnejsa razlicica (TDI 150->180KM) skor 3x tolk moci kot "osnova" (SDI 68KM) in so ti motorji ze sami po sebi precej naviti. Iztisnit se da... je pa vprasanje za koliko casa in za kaksne stroske.


ja vem da obstajajo te razlike, samo nekako je največ rabljenih avtov z 90,110HP in najcenj so. tko da če bi slučajno vedel kaj se da recimo iz 110HP narest, sam čip bi bil bore malo, kako bi pa bilo če bi se dal original turbino in vse ostalo od 150HP? ker predvsem me zanimajo razlike na bloku motorja kamor pride kolektor na katerem je pol turbina.
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Če mar 17, 2005 11:57 pm

Prvo pravilo tuninga ...za začetek vzami najmočnejšo serijsko osnovo ...
Slika
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe mar 18, 2005 7:22 am

če se prav spomnim, je uporabnik foruma Kremny nekaj mehansko predeloval 1.9 tdi 110.... za začetek mogoče povprašaj njega o izkušnjah

kot pravi CockroaC, boljša kot bo osnova, boljši bo lahko končni rezultat. Odvisno kakšna imaš končna pričakovanja in finančne zmožnosti. Sem videl že par 1.9tdi z 200+ konji ampak lista mehanskih predelav je bila kar zajetna, pomeni tudi finančno zajetna 8)
avtoelektronika pika si
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe mar 18, 2005 7:59 am

Se enkrat, ne mesat 110KM in 150KM masine. Da bi po tvoje zamenjal vse vitalne dele, se lahko najprej posvetis zamenjavi bosch pumpe za pumpe-duse elemente. Rabis 4, okvirna cena enega novega je pa 200k.

Ce si pa resno pripravljen vlozit velio denarja za tuning ene 110KM masine ali pa katerekol druge, pojdi na [url="http://forum.vw-audi-club.si/"]VW-Audi forum[/url], zastavi tocno vprasanje in vse kar te zanima, pa pocakaj in upaj, da ti uporabnik BlueGTI ali pa Zvone odgovorita.
Slika
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM To mar 22, 2005 11:53 pm

To kar si si zamislu je drago ko pra*ica in se kratko malo ne splača. Ker je to enostavno tolk enga f*ka okol mašine da je joj.
Če češ kej več konjev dobit iz TDI-ja pejt v čip tuning. Pa zadeve so se dost pocenile, pa marsikej novga se je že našlo na tržišču na tem področju.
V končni fazi ti pa lahko en serviser mal ECU reprogramira.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Chen Lee
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: To jun 01, 2004 11:01 am
Kraj: Cerknica

Napisal/-a Chen Lee Sr mar 23, 2005 10:29 am

Mal se tle pozanimej

http://www.turbomedja.com

pa bo.
Stop dresing me as a mailman and make me dance for you while you smoking crack and have sex with some guy i don't know on my dads bed.
 
Uporabniški avatar
RedTDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jun 24, 2003 11:04 pm

Napisal/-a RedTDI Sr mar 30, 2005 10:19 pm

Mate je napisal/-a:Najprej moras locit tastare TDIje z bosch pumpo (90 in 110KM) in novejse s PD sistemom (100, 105, 115, 130, 150). Ciptuning potencial 115KM motorja je najmanj 150KM, 130 pa do 160KM. Kaj drugega kot narejen cip tuning pri teh motorjih ni opazit. Sem pa pred casom naletel na eno cesko stran s tunanim 130KM motorjem na 200 in se nekaj konjev z zamenjano turbino, intercoolerjem in verjetno se cim.

Je pa vprasanje, do kam je se smiselno povecevati moc motorja, glede na to, da ima cipana najmocnejsa razlicica (TDI 150->180KM) skor 3x tolk moci kot "osnova" (SDI 68KM) in so ti motorji ze sami po sebi precej naviti. Iztisnit se da... je pa vprasanje za koliko casa in za kaksne stroske.


zelo preprosto je.. najprej je potrebno poznati motorje in njihovo gradnjo oz postrojenje.. povsem brezsmiselno je nekaj sanjat tja u tri dni...
motorji SDI in TDI 90 in110 imajo popolnoma identično gradnjo, razen nekaj razlik v kom. razmerju, ki pa je zelo pomembno.. potem je tukaj PD.. 115 in 105 sta v osnovi enaka motorja.. 130 in 150 pa sta pošteno predelana in imasta vse vitalne dele bistveno ojačane od ostalih, zato tudi nudista največji potencial.. med drugim ima 150 tudi zmogljivejše šobe (večje luknjice), zato dovoljuje večje moči... Italjanski tunerji (pensotech) so navili 150 na 220 in motor dela brez problemov... je pa res da pri taki moči nima smisla razpravljat o porabi nafte (oz kurilnega) ter je potrebno še toliko bolj pazit na način vožnje, ker z neprimerno vožnjo lahko vse vitalne dele predvsem turbino, hitro uničiš...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če mar 31, 2005 10:36 am

RedTDI je napisal/-a:potem je tukaj PD.. 115 in 105 sta v osnovi enaka motorja.. 130 in 150 pa sta pošteno predelana


Kakor je meni znano, je 130KM precej podoben 115KM varianti. 115KM naj bi bil precej predimenzionirana masina za svoje konje, kar se lepo vidi tudi pri RSRu, kjer se 115KM cipa na 150-155KM, 130KM pa na 160KM. Ce mogoce bolj natancno ves, kaksne so razlike med posameznimi motorji, bi pa prosil, ce to napises, ker me zanima.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov