Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

K&N performance filter za olje

Napisal/-a pusko Če mar 13, 2003 6:56 pm

Ali to sploh obstaja?
Ce ja, kaksna je razlika med sportnim in "navadnim" filtrom?
Prednosti in slabosti.

Primer:
To naj bi bil sportni filter

Slika

Prednosti in slabosti?
Hvala
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko Pe mar 14, 2003 8:30 am

Nobenega strokovnjaka? :roll:
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Pe mar 14, 2003 9:57 am

.Hmm, strokovnjak nisem ampak tole najbrž deluje na princip lažjega, hitrejšega pretoka olja in boljšega filtriranja. Mogoče tud daljša življenjska doba (čeprav itak samo do menjava olja). Da bi glih na performansah blazno pridobil dvomim, bi ga pa dal na svoj avto potem, ko bi mi zmanjkalo idej za druge izboljšave. Moje mnenje :wink:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Pe mar 14, 2003 11:05 am

Moje skromno mnenje okrog performance filtra je, da če že, pol pridobiš edino pri kvaliteti čiščenja olja. Lahko da ima več metrov in bolj fin filtrirni material v samem filtru, s tem je omogočen večji pretok olja in boljše čiščenje (samo razmišljam). ampak kaj dosti koristi ni za pričakovat napram npr. donitovim filtrom. ki sploh niso slabi. O kakšni povečavi moči motorja zaradi oljnega filtra pa tudi ni za pričakovat.

Obstajajo pa nekakšna hladilna rebra za oljni filter, ki bi naj ohlajala olje - ampak, če nimaš problemov z pregrevanjem olja, potem pozabi na te hladilnike, razen za styling :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Pe mar 14, 2003 11:16 am

Ta hladilna rebra imajo v A3M-u, cena okrog 6.000 SIT. Deluje pa to na princip tistih alu reber na procesorju računalnika. Tko če bo glih koga zanimalo :wink: .
Slika Slika
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko Pe mar 14, 2003 2:21 pm

What makes K&N oil filters better?

The K&N Performance Gold® Oil Filter has been constructed from the ground up to satisfy the high performance needs of race car owners and drivers, as well as the average vehicle owner who wants the very best oil filter available. Our oil filter's efficiency rating meets or exceeds the requirements of high performance automotive engine builders. The heavy duty construction provides over 550 PSI hydrostatic burst*, and helps reduce the risk of rock and stone damage.

The real quality isn't just on the outside... the inner filter element traps contaminant as small as 10 to 20 microns in size. We use metal top end caps instead of paper to ensure that no unfiltered oil can get back into the system. The solid construction allows for oil flow rates between 12-16 gpm (depending on filter size), and is unaffected by racing fuels. All K&N Performance Gold® Oil Filters are manufactured to exacting engineering standards. They are covered by a limited warranty to be free from defects in materials and workmanship when installed and replaced using engine and equipment manufacturers recommended service interval.

*Based on HP-3001 performance test
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Pe mar 14, 2003 10:56 pm

zanima me za te hladilnike olja.
Kako se to sploh poveže, a se naredi lukno u karter pa ceu vn al kaj. Pa še tolk deluje pretok olja čez hladilnik. Olje bi mogu jit takrat če hladilnik, k se segreje na najbolšo temperaturo ( me se zdi da okol 80C ).

prosu bi če mi lahko kdo pove kaj več o tem.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov