Evo če se komu ljubi brat sem jaz tukaj kar prilepil članek o tej ojačitvi, ki se drugače nahaja na naši spletni strani:
"Najprej besedo ali dve okrog samega pojma. T.i. strut brace ste gotovo že videli v kakšnem dirkalnem ali tuning avtomobilu – gre za cev, ki povezuje oba sprednja amortizerja in sicer v točkah kjer sta pritrjena na karoserijo. Če hočemo ta izraz prevesti v slovenski jezik je še najbolj primerna besedna zveza “podporna vez”.
Izhajajoč iz omenjenega opisnega prevoda, lahko že sumimo kaj je glavna funkcija tega čedalje bolj popularnega tuning dodatka. Namen takšne vezi je predvsem v povečanju togosti sprednjega dela avtomobila (tudi zadnjega, saj obstajajo tudi takšne za zadaj) in posledično boljšega oprijema s cesto. Pri večjih hitrostih se v ovinkih namreč vsa teža prenese na zunanje kolo, kar lahko povzroči, da se amortizer malce premakne v nasprotno smer (navzven) s čimer se zmanjša oprijem. Takšna vez pa to prepreči. Poleg tega pa naj bi pomagala tudi pri manjši obrabi gum in pri zagotavljanju nespremenjene optike sprednjih koles. V teoriji naj bi strut braces oz. podporne vezi imele večji učinek pri trših podvozjih. Torej trši kot so amortizerji in vzmeti, bolj opazno je “delovanje” takšne vezi. V grobem so to njene poglavitne funkcije.
Ne smemo pa pozabiti še na en, za tuning oz. bolje rečeno styling, pomemben efekt – estetika. Takšna vez lahko v motornem prostoru doprinese k bolj športnemu videzu, saj je ponavadi rdeče ali rumene (športne) barve ali pa celo kromirana oz. karbonska. Osebno se mi zdi namestitev podporne vezi primerna kot “pika na i” po montaži kakšnega bolj športnega kompleta vzmeti in amortizerjev. Skratka nepogrešljiv dodatek za vse, ki bi radi iz svojih jeklenih konjičkov naredili prave jeklene žrebce."
Sale
No upam da je kaj koristilo

.