Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

OJACITEV

Napisal/-a WhiteCell Če mar 13, 2003 11:07 pm

s tem mislim uno precko preko amortizerjev... kaj pridobis ?
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Napisal/-a BiMMER Če mar 13, 2003 11:10 pm

ob taki moči motorja do 250-300KM nič!

Drugače pa služi za večjo stabilnost v ovinkih, da se avto ne upogiba tolko, ampak kot sem reku pod 250 KM se ne splača!
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če mar 13, 2003 11:14 pm

kaj pa men k se original ze na mestu ce sukas volan avto zvija ? a bi ce bi dal spodaj in zgoraj kej zbolsal lego ?
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Napisal/-a BiMMER Če mar 13, 2003 11:25 pm

dvomim, zato ker pri taki moči motorja avto na razen vleče! Nevem no, če maš denar, zakaj ne, škodit ne more, sam nevem če bo kaj učinka!
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Pe mar 14, 2003 9:57 am

Helo! Pomoje pa se ravno splaca,pa se kako! Bar onega zgoraj.
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Pe mar 14, 2003 10:02 am

Evo če se komu ljubi brat sem jaz tukaj kar prilepil članek o tej ojačitvi, ki se drugače nahaja na naši spletni strani:

"Najprej besedo ali dve okrog samega pojma. T.i. strut brace ste gotovo že videli v kakšnem dirkalnem ali tuning avtomobilu – gre za cev, ki povezuje oba sprednja amortizerja in sicer v točkah kjer sta pritrjena na karoserijo. Če hočemo ta izraz prevesti v slovenski jezik je še najbolj primerna besedna zveza “podporna vez”.

Izhajajoč iz omenjenega opisnega prevoda, lahko že sumimo kaj je glavna funkcija tega čedalje bolj popularnega tuning dodatka. Namen takšne vezi je predvsem v povečanju togosti sprednjega dela avtomobila (tudi zadnjega, saj obstajajo tudi takšne za zadaj) in posledično boljšega oprijema s cesto. Pri večjih hitrostih se v ovinkih namreč vsa teža prenese na zunanje kolo, kar lahko povzroči, da se amortizer malce premakne v nasprotno smer (navzven) s čimer se zmanjša oprijem. Takšna vez pa to prepreči. Poleg tega pa naj bi pomagala tudi pri manjši obrabi gum in pri zagotavljanju nespremenjene optike sprednjih koles. V teoriji naj bi strut braces oz. podporne vezi imele večji učinek pri trših podvozjih. Torej trši kot so amortizerji in vzmeti, bolj opazno je “delovanje” takšne vezi. V grobem so to njene poglavitne funkcije.

Ne smemo pa pozabiti še na en, za tuning oz. bolje rečeno styling, pomemben efekt – estetika. Takšna vez lahko v motornem prostoru doprinese k bolj športnemu videzu, saj je ponavadi rdeče ali rumene (športne) barve ali pa celo kromirana oz. karbonska. Osebno se mi zdi namestitev podporne vezi primerna kot “pika na i” po montaži kakšnega bolj športnega kompleta vzmeti in amortizerjev. Skratka nepogrešljiv dodatek za vse, ki bi radi iz svojih jeklenih konjičkov naredili prave jeklene žrebce."

Sale

No upam da je kaj koristilo :wink: .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
BESTJA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To okt 08, 2002 11:35 am

Napisal/-a BESTJA Pe mar 14, 2003 10:19 am

Ja za Zastavo je to kar priporočljivo. Pred leti se je za 101 ain jugota dobila taka ojačitev tudi za spodnji del - pod motorjem. Ni pa potrebno, da zadeva tudi veliko stane, je lahko home made.
HITRA BRZINA - GVIŠNA SMRT
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe mar 14, 2003 1:50 pm

Ej technoboy ce mislis v prihodnjosti noter dat 1,5 masino pol je to skoraj obvezna zadeva!
S to stango se avto dosti manj zvija, stabilnost se poveca!!
Preprecuje kar je taglavno da bi avto zvilo, to pa je pri yugecu itak problem zato vse kar je v jugotu nad 65KM, je treba nekaj nardit!

To stango sem videl da je en imel originalno za yugota narejeno!!
Aja pa nazalost moras tudi v ono plastiko ko je za ventilacijo vozila(polegf grelca) malo prevrtat da pobis skozi to stango!
Drugac je lahko tudi homemade varianta!!
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko Pe mar 14, 2003 2:44 pm

Ti priporočam,ker sem imel tudi sam "nabritega" yugeca z širokimi gumami in znižanim podvozjem,zarad tega mi je enkrat poču "koš" in se je cel spredn konc premiku levo,desno.pol sem vse skup popravu in namontiru sem si še cev ki pride pritrjena na na zgornji del amortizerjev.Če te zanima še kej več piš. 8)
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist Pe mar 14, 2003 3:35 pm

1,5 m cevi fi 25-debelostenske,pol pa dva kosa želeža debeline 5 mm-to narišeš načrt in daš urezat na laser.pol pa greš in cev mal z avtogenim pogreješ in zviješ,da rata lepše,zvariš in-evo ti yugo k da bi imu 200 HP 8) :lol: :lol: :-P :D
sej dva komada sm že naredu-enga za swifta in enga za golf II
LP,ferrarist
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So mar 15, 2003 3:43 pm

mah jest bom za nosilc dal stare distancike.. mal povecam lukne pa je... pa samo cev prsponamo g or....
ferrarist kva a svasas kej ?
za kok mi se to upedenas pa se spodaj kletko
V8 POWER
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov