Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Poraba olja - mehaniki

Napisal/-a OOwOp To mar 18, 2003 8:05 pm

Če je kašn mehanik al pa ne. Če avto porabi veliko olja in hladilne tekočine obenem pa še kadi nekako plav dim. je to obrabljeni batni obročki, slabo nastavljeni batni obročki, dihtunge al kej drucga? al pa vse skup?

Pa kok bi pršlo menjava batnih obročkov brez materiala.
More power!
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY To mar 18, 2003 8:33 pm

poraba olja :? batni obročki zanič ali pa tefloni ventilov(gumice)kolk pa ima avto km,in kakšen avto imaš? če ti pa rabi antifriz je lahko tesnilo glave ali pa pušča kaka cev :( za to porihtat (batne obročke) je enako dela kakor za generalno :!: poglej rajši za drugi motor ker prideš ceneje skozi :D
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp To mar 18, 2003 8:42 pm

Ja avto je Peugeot 205 GTI 1.9 km ma pa mislm okol 160000. Da bi kje olje al voda spuščala se na tleh nič ne vid. Jutr bom šou pomert kompresijo da vem na čem sm. Sm pa dobu ponudbo za batne obročke pa ojnico teflone ipd... je reku 200 - 250K.
tok je pa avto vredn. hm... bo treba u italijo po drug motor. :)
More power!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 18, 2003 9:20 pm

Ej kako se meri kompresija, me ful zanima, ker mislim glavo dol zbrusit pa tanse tesnilo dat pa me zanima, ker bi rad to tudi zmeril???
Aja za motor pa bi se lahko sel pogledat na odpad v avstrijo!
Tam so tudi pocen te zadeve!
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator To mar 18, 2003 9:22 pm

Ko je meni prvič pilo antifriz (in kadilo bel dim), je šla glava k vragu; zvilo jo je pa še počila je. Čez dve leti pa je k sreči bilo samo tesnilo. Pilo in kadilo pa je enako. Aja pa v expanzijski posodi smrdi po izpušnih plinih...
Če ti bo to kaj pomagalo.
Strošek v prvem primeru pa je bil pri meni nekaj pod 200k SIT.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone To mar 18, 2003 9:25 pm

za kompresijo izmerit mas tako posebno urico ki jo lahk tud sam nrdis.drgac odgovor na olje:
lahko so obrabljeni batni obrocki
gumice ob ventilih so slabe
tesnilo glave slabo
no avto ima kar precej km tako da jepricakovat da pije olje.no ponavadi recimo pri nizkih km je mozno da tud oljeni pravo recimo ce mas elf pol probas z valvoline pa vids kolk pije.drgac cena takega popravile pride okol 180 juriju nauzgor odvisn kaj je potrebno zamenjat
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To mar 18, 2003 11:20 pm

Plav dim med vožnjo, ti je znak za obrabo batnih obročkov. plav dim ob zagonu motorja, znak za slabe teflone. Bel dim voda oz antifriz. Črn dim preveč benza :P . Če ti še voda zmanjkuje in se zunaj motorja ne vidi nič sumljivega - lužica pod motorjem, okrog motorja je vse belo - bi ti po neki logiki moral kuhat - kompresija uhaja v vodni kanal - tesnilo kaput.

Če misliš imet avto še en čas, se pozanimaj za dele, ki jih potrebuješ za generalko in si preračunaj. Polovična generalka se nikoli ne splača, sploh ne na daljši rok. Pa za GTi-ja motor tudi nevem, če boš kar tako našo - vsaj dobrega ne :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp To mar 18, 2003 11:42 pm

din mislm da si zadeu žebelj na glavico glede drugega motorja.
Ker si pa omenu generalko. Katere dele bi rabil npr. obročke tesnilo glave tesnilo ono, ovo, tko kar se spomneš, če veš. Če pa ne pa hvala vseen.
More power!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To mar 18, 2003 11:54 pm

Bom kar nasplošno naštel.

Garnitura tesnil (z tesnilom za glavo+tefloni+semeringi), bati z batnimi obročki, ojnični in glavni ležaji, Jermeni (klinasti, zobati), oljna pumpa po potrebi, vodna pumpa po potrebi, zategovalec zobatega jermena po potrebi (običajno se menja), svečke+olje+antifriz+oljni/zračni filter.

Mislim da bi bilo to vse :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Sr mar 19, 2003 12:01 am

ok zadnjo polovico tega sm že sam zamenjal, ta lažje. :)
Ostalo pa hm... dele dobim pocen sam delo me pa cenovno zjebe.
No hvala ti. si bom kr zapisal nekam kwa morm nabavt :)
More power!
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY Sr mar 19, 2003 12:04 am

za generalko rabiš naslednje:glavne gredne in ojnične ležaje,garnitura tesnil,nove bate,pumpo vode,pumpo goriva,dobrega mehanika ki ti bo zbrusil gred in cilindre glavo porihtal,vprašanje kaj je z ventili,odročniki,itd... odmična,ležaji odmične :shock: skratka po navadi ne zgleda tako hudo ko pa mašino začneš šraufat se ti sama podere ker je vse zluftano in strošeno :? :? posebno če se ni šparalo z motorjem :!: ko pa narediš generalko veš kaj imaš :D cena slave :P :P
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr mar 19, 2003 12:05 am

Bi te še samo to opozoril, pred nabavo materiala (bati, ojnični in glavni ležaji), preden motor ne bo razdrt, ne boš mogel vedet katero brušenje kupit :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Sr mar 19, 2003 12:11 am

jebemu! zdej sm pa slabe volje. Hm... tok slabo pa tut pomoje ni. Generalka bo počakala.
More power!
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY Sr mar 19, 2003 12:15 am

ne obupi jutr zjutraj skočim v italijo h kolegom k se z avti bavijo bom vprašu za en dober motor od peuogota :D do italije imam 500 metrov tako da ne bo problem 8) :D
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Če mar 20, 2003 9:59 pm

capri boy si kej u italiji najdu? kasn fajn motor?
Danes mi je mehanik reku da bi me menjava motorja prsla okol 150K z polnim servisom na motorju in delom seveda je motor tud v računu. zanimivo?
More power!
 
Skot_Racing
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe dec 06, 2002 9:36 pm

Napisal/-a Skot_Racing Pe mar 21, 2003 1:28 pm

Hehe,jst sam gledam in se čudim. 180-300 tisoč za tole???
Mi recmo k malo popravljamo avte in če se menja tesnilo na glavi ponavad z delom vred ne pride več kot 20 tisočakov. Par urc pa je. Recmo drugo je če delaš komplet generalno,ker novi kosi pač stanejo. Pa tudi če ti glava poči,recmo pr res redkih avtomobilih jo je težko dobit,sam drgač pa glave dobiš povsod in če zamenjaš glavo pride storšek okol 50 tisoč z delom. Vsaj pri nas. Ne vem kje vi najdete 300 tisoč za menjavo glave? Za ta denar narediš komplet generalno pa še avto prebarvaš nanovo.
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY Pe mar 21, 2003 8:56 pm

OOwOp najdu sem motor Peugeot 205 GTI 1.6 :shock: za 1.9 bom zvedu drug teden če te bo še zanimal sporoči 8) tako da ne bom hodu gledat zasonj :!: :wink:
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din So mar 22, 2003 6:22 am

Skot_Racing je napisal/-a:Hehe,jst sam gledam in se čudim. 180-300 tisoč za tole???
Mi recmo k malo popravljamo avte in če se menja tesnilo na glavi ponavad z delom vred ne pride več kot 20 tisočakov. Par urc pa je. Recmo drugo je če delaš komplet generalno,ker novi kosi pač stanejo. Pa tudi če ti glava poči,recmo pr res redkih avtomobilih jo je težko dobit,sam drgač pa glave dobiš povsod in če zamenjaš glavo pride storšek okol 50 tisoč z delom. Vsaj pri nas. Ne vem kje vi najdete 300 tisoč za menjavo glave? Za ta denar narediš komplet generalno pa še avto prebarvaš nanovo.


saj se ne menimo o menjavi glave :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Ne mar 23, 2003 2:15 am

Capri boy ej hvala ti. zarad mene ti pa res ni terba hodt gledat. :)
Zdej bom počaku z motorjem. Ampak hvala vseen. Moram ga še mal zgont :)
Ja to te pa moram vprašat, si kej ceno pogledu?
More power!
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY Ne mar 23, 2003 9:11 pm

Ne se sekirat jaz grem doskrat sam pogledat če je kaj pametnega in če slučajno dobim kaj za mojega :D cena motorja je od 100 do 200 evro lahko tudi kaj manj odvisno od odpada 8)ko najdem tak motor ki ga iščeš ti sporočim :D
Fur immer CAPRI
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov