meganeman je napisal/-a:Vsi pisejo samo kako fajn so chipi in moduli, mene pa zanima, ce je komu ze to pokvarilo motor?
Poznate koga, ki mu je tuning unicil motor ali turbino? Ali je to res neskodljivo za motor?
Hvala.
Lp,
_VeNoM_ je napisal/-a:mas enga na mobisuxu k mu je razfukalo blok motroja!Pač tuning pod kozolcem
El fuego je napisal/-a:Na Vectri DTI in TDI-ju je sla Bosch pumpa po gobe,oba pa sta imela/imata BOX.
PBox je napisal/-a:El fuego je napisal/-a:Na Vectri DTI in TDI-ju je sla Bosch pumpa po gobe,oba pa sta imela/imata BOX.
Boscheva črpalka in tudi šobe so bolj obremenjeni pri modulih, ki jih priklopiš na tipalo tlaka na skupnem vodu (common railu). ENO priključno mesto. Ti moduli dobljen signal potvarjajo in sporočajo v krmilnik motorja, da je prenizek tlak. Krmilnik potem od črpalke zahteva višji tlak. V istem času, pod višjim tlakom, dobi motor več goriva. Vbrizgalne šobe pa stokajo. Visokotklačna črpalka sčasoma (lahko tudi več kot 100.000 km) ni sposobna večjega tlaka in moč motorja zlagoma pada.
Če imaš modul, ki krmili čas vbrizga posamezne šobe, potem ne šoba ne črpalka nista z modulom nič bolj obremenjeni kot brez modula. ŠTEVILO priključnih mest je (večinoma) enako številu vbrizgalnih šob + priklop na vir napetosti.
LP
E je napisal/-a:Lepo si to povedu, mam obcutek da se razumes v to zadevo, kaj ti predlagas za AUDI A6 2.5 TDI 150KM, 6-prestav, letnik 99, MODUL ali CHIP TUNING ? Ali nic, kako ma Audi urejeno zadevo glede teh prikljuckokv in sob ter crpalke?
Mihc je napisal/-a:kar se pa tice okvar tlacilk pa injektorjev je pa deloma kriva kontaminacija mogoce bi blo fino kdaj pa kdaj dat un dodatek da spuca zadevo (nase gorivo ni bog ve kaj) drugo pa je obraba baje da se kr konkretno mena pr visokotlacnih sistemih tlacilke pa injektorje tm po 150k km
Po forumu brska: 4vale6 in 25 gostov