Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

swap motorja v clio 97

Napisal/-a s.Hio To maj 17, 2005 4:31 pm

Mene zanima, kako bi se dalo swapat motor 1.6 8v 90 konjski (original renault) v cliota letnik 97. Stvar bi priblizno tako zgledala (v tem je sicer 1.6 16v):
Slika
Slika

Zanima me, ce bi se sploh dalo dat motor od megana noter ali pa od cliota B od letnika 98 naprej in kaj vse bi rabu za to zrihtat in kje bi se dalo to uredit.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To maj 17, 2005 6:33 pm

Jah ocitn se da :) zdj teli klijici majo nosilce tko kt ponavad vecina renojev tko da bi moral pasat je pa tle uprasanje kok dinarcev bi ti nekdo uzel za to. S tem je kr dost zajebancije tko da bojo cifre pod 100k s tem da masino prineses ti :)

Lp PiLLLe
 
voltage
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Po jun 21, 2004 11:51 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a voltage To maj 17, 2005 6:57 pm

tega kliota sm že en cajt nazaj opazvou k je isti k moj... scena je da majo iste nosilce avti: clio, twingo, r19, laguna, megane, petka... pa še bi lahk naštevou. je pa tut scena da morš zamenat use po vrst - mašino, menjalnik, računalnik, števce, auspuh... je pa vredno. torej a ma kdo zbitga 1.4/1.6 16v kliota? iščem eno totalko da bo model hotu na odpad odpelat. tut jest mam npr v svojmu kliotu (letnik 96) mašino od letnika 2000. moja je ribnla k je olje steku. jebiga bi blo treba dihtungo zamenat sam kua k mehanik pozab, pol pa kao on nč kriv.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To maj 17, 2005 7:08 pm

voltage je napisal/-a:tega kliota sm že en cajt nazaj opazvou k je isti k moj... scena je da majo iste nosilce avti: clio, twingo, r19, laguna, megane, petka... pa še bi lahk naštevou. je pa tut scena da morš zamenat use po vrst - mašino, menjalnik, računalnik, števce, auspuh... je pa vredno. torej a ma kdo zbitga 1.4/1.6 16v kliota? iščem eno totalko da bo model hotu na odpad odpelat. tut jest mam npr v svojmu kliotu (letnik 96) mašino od letnika 2000. moja je ribnla k je olje steku. jebiga bi blo treba dihtungo zamenat sam kua k mehanik pozab, pol pa kao on nč kriv.


petka nima istega......vem da en nosil se ne ujema ;)
mah drugace pa se nabere dela ja.....pa je ful kriza s prostorjem v takem avtu...drugace pa lahko das tui mocnejsi motor not npr 2.0 16V :twisted: ze ce se gres take predelave ;)
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh To maj 17, 2005 8:32 pm

ma dej mašino od R5 GT notr.

Kaj pa 2.0T od R25 al R20 bi šla notr?
my ride
Slika
 
voltage
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Po jun 21, 2004 11:51 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a voltage To maj 17, 2005 9:12 pm

nism zihr. ja jest sam upam da dobim tole stvarco... 1.6 16v - 110HP.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To maj 17, 2005 9:17 pm

cresh je napisal/-a:ma dej mašino od R5 GT notr.

Kaj pa 2.0T od R25 al R20 bi šla notr?


ta bi sla ja...tudi od 21 1.7 turbo...16v...ima ful konjev....bi sla not.....samo ze ko sm gledal v 21-ki ki je ful velik avto ni nic prostora pod haubo...
bi mogu dat hladilnik na steho ;) he he...
ma se da vse naredit....ce se hoce...in ce je kesa seveda in dobre volje ;)
LP
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr maj 18, 2005 7:10 am

dej notr od 1.8 16v-ja pa ti vse akse pašejo, vsi nosilci, menjalnik, nč ni treba predelat, samo vozi miško...pa 130 horsijev tud bolš potegne če že swapaš pol enkrat nared pa za zmeri ne pa neki mal bolšga notr dajat.
the brand with the three stripes :)
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Sr maj 18, 2005 8:47 am

ta bi sla ja...tudi od 21 1.7 turbo...16v...ima ful konjev....bi sla not.....samo ze ko sm gledal v 21-ki ki je ful velik avto ni nic prostora pod haubo...



torej...21 je samo 2.0 turbo in ne 1.7 pa tud 16 v ni tko da ne preveč sanjat....

scena je da majo iste nosilce avti: clio, twingo, r19, laguna, megane, petka...


pa tole je tud bosa... vsak avto ma drugačne nosilce pa tud na različnih mestih so priviti na motor...tko da ni vse lih tko simpl....

v končni fazi je pa vsekakor neumnost to drkat razen če daš not tak motor k se ga ne da že v serijskem avtu kupt...
npr...volvo 1.7 turbo...petka turbo....al pa kšna ornk NA zadeva like V6 ali podobno....poleg tega so pa 1.6 e motorji najslabši renojev izdelek tako da prčakuj še kake ornk okvare...dihtnga na glav....zaribanje cilindra št. 4.....itd....
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr maj 18, 2005 9:26 am

ja 1.6 e je krš od renoja, je ubistvu 1.4 mašina z večjimi bati in stem tanjšo steno in posledično zato zelo rade prebijajo.

Pa swap za 10 konjev več jst nebi delal ;)

še neki v premislek - ko sem menjaval menjalnik na cliotu sm isku tud druge variante, najdu menjalnik od 19ke, pasal na mašino kar je logično, prišraufat ga pa nism mogu na karoserijo ker ma 19ka od spodaj nosilec, clio pa zgoraj ;) Ni vse isto kar isto zgleda ;)
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr maj 18, 2005 11:32 am

modriDIRKAC je napisal/-a:
ta bi sla ja...tudi od 21 1.7 turbo...16v...ima ful konjev....bi sla not.....samo ze ko sm gledal v 21-ki ki je ful velik avto ni nic prostora pod haubo...



torej...21 je samo 2.0 turbo in ne 1.7 pa tud 16 v ni tko da ne preveč sanjat....



ja ja mas praw :oops: se opravicujem...volvo je 1.7 turbo ce se zopet ne motim ;)
ja 21-ka je 2.0 8V turbo 175 konjev....sm se preprical.....in s kako predelavo u easy se pride tkoj na 200konjickov...hudo a ne? ;)
LP
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr maj 18, 2005 11:34 am

Dej ne kompliciri pa si kup 1.8 16v motor pa dej noter v cliota ko gre šrauf na šrauf.Pa maš 137 KM.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Sr maj 18, 2005 12:11 pm

ja jst sm se enkrat menu z enim maistrom v avtohiši Moste v LJ takrat so oni še šraufali Renaulte in mi je reku da so tako zadevo zmontirali že vendar so v Clio 1.816v zmontirali 1.6 16v zadeva je pršla 900k sit seveda nov motor in delo v pooblaščenem servisu drgač se mi zdi da je motor 1.6 16v vseeno malo bolj uglajen od 1.8 16v in tudi moč in navo sta dosegljiva v boljšem območju vrtljajev drgač se mi zdi da je 1.4 16v še bolj zanimiva zadeva saj ni skoraj nič manj dinamična od 1.6 16v
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr maj 18, 2005 1:07 pm

Ponudbo sem dobil za motor 1.6 16v.

Zdaj me zanima, kaj vse bi moral predelat, ali dat predelat da gre motor gor kot na unega kliota zgoraj.

zanima me tudi kaj naj gledam preden kupim tak motor, da me ne bo kdo nategnil.Ker ne mislim dajat dvakrat denarja, ker to je drag poseg.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo Sr maj 18, 2005 1:29 pm

Hja ne vem če je to tko enostavno. Vem da v megana bi šla 1.8 16v mašina, sam nima to smisla, ker itak so megani 2.0 tajači.
Sej motorji v cliotu in 19 16v so isti, samo clio ima drugače vpet motor (na blatnik pri strani, če se ne motim).

s.Hio je napisal/-a:zanima me tudi kaj naj gledam preden kupim tak motor, da me ne bo kdo nategnil.Ker ne mislim dajat dvakrat denarja, ker to je drag poseg.


Ja zdej dosti lažje je če motor laufa, takrat lahk vidiš skoraj vse, če ga pa kupuješ na paleti, je pa druga.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr maj 18, 2005 2:51 pm

kaksna je razlika med vpetjem motorja Cliota prve serije (do 98 ) in cliota druge serije (od 98 dalje). Ker motorje 1.2 in 1.4 imata oba enake, razlika je verjetno v vpetju
Zadnjič spremenil s.Hio, dne Če maj 19, 2005 9:40 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Sr maj 18, 2005 9:27 pm

ma dejte komplicirat...sej spravš tud V6 motor v clio če se potrudš....velikost motorja ponavadi ni problem....
S HIO če si dobil ponudbo za 1.6 16v motor ok...samo pazi....motor sam je najmanj kar je...pomembno je da bo motor preden ga vzameš še v avtu....pa da ga lahko sam ven odmontiraš....ko sem jaz zase kupu mašino sem 3 ure demontiral samo motorno inštalacijo z računalniki...vsak konektor ki sem ga snel sem označil pa poslikal....na koncu je prislo za eno škatlo 50*50*50 cm samo kablovja....potem pride na vrsto šele motor....moraš pa vedet da so motorji novejše izdelavi vsi opremljeni z ECU-ji ki potrebujejo za zagon kodo ključa, tako da boš moral dat še računalnik odkodirat če boš hotel da bo to sploh oživelo....(25 000 sit)....sami nosilci naj te ne skrbijo ker sta dva od treh itak pritrjena na menjalnik in ti bosta ostala originalna, le z glavnim motornim se boš moral poigrat....ostalo so pa več ali manj malenkosti ki sicer tudi nekaj stanejo...v glavnem pa vzamejo precej časa.....
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo Sr maj 18, 2005 9:46 pm

s.Hio je napisal/-a:kaksna je razlika med vpetjem motorja Cliota prve serije (do 98) in cliota druge serije (od 98 dalje). Ker motorje 1.2 in 1.4 imata oba enake, razlika je verjetno v vpetju


Most je drugačen. Od l. 96 dalje ima tut navaden clio 1.2 takšen most, kot ga ima 16 ventilc.
Slika
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če maj 19, 2005 6:33 pm

Motor sem prekontroliral in ima vse kar mora imet. Se dobro da vem kak mora bit ta motor, ker ga ima tudi moj kolega.
Ta motor ki sem ga dobil je bil v megane coupe. Mislite da bi sel v cliota, baje da ja.

Zdaj me pa se zanima, katere papirje rabim za homologacijo tega motorja. Kaj rabim poleg potrdila o v gradnji? Rabim mogoce kaksno pogodbo o prodaji ali kaj podobnega?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Pe maj 20, 2005 9:50 am

Rabis racun(dokazilo da si lastnik masine) + potrdilo o strokovni montazi(pooblasceni renault servis)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 4vale6 in 27 gostov