Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

swap in homologacija

Napisal/-a Kennman Po maj 30, 2005 11:37 am

lep pozdrav! mene pa zanima, kaksen je postopek homologacije pri swapu motorja, in sicer pri zamenjavi za mocnejsega. kaj vse od papirjev rabim(glede na to da sem motor kupil iz totalke od nekega kolega)??
kako je z ujemanjem stevilke sasije in stevilke motorja? a se da kej pogoljufat(to o goljufanju prosim na PM!) ?
hvala za odgovore!
LP
Kennman
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po maj 30, 2005 12:44 pm

matr mi delaš delo... double topic si postal, pa še v napačno področje :D premikam v tunning.

na RTIju sem se pogovarjal in lahko menjuješ samo mašine, ki so bile original v tem avtu, medtem, ko če bi zamenjal mašino od drugega (recimo 2,0 iz coupeja v accenta ali getza), pa bi moral čez teste, ki potrjujejo, da ima avto dovolj dobre bremze, izpuh, vzmetenje... itd... par miljonov samo za testiranja in papirje le-teh, kar se pa ne splača.
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po maj 30, 2005 7:51 pm

RegY je napisal/-a:matr mi delaš delo... double topic si postal, pa še v napačno področje :D premikam v tunning.

na RTIju sem se pogovarjal in lahko menjuješ samo mašine, ki so bile original v tem avtu, medtem, ko če bi zamenjal mašino od drugega (recimo 2,0 iz coupeja v accenta ali getza), pa bi moral čez teste, ki potrjujejo, da ima avto dovolj dobre bremze, izpuh, vzmetenje... itd... par miljonov samo za testiranja in papirje le-teh, kar se pa ne splača.



kajj??...od kdaj je to??..in kje se da te teste opravljat in kolko pride kej stroskov?
LP
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Po maj 30, 2005 7:59 pm

Ja RegY od kje pa teb te podatki?!? Še ne mesc nazaj si plačov 4k, stestirov bremze, pa preverl so ti če se številke ujemajo! Pa to govorim za mašino k ni bla glih serijska za tist avto!

Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Po maj 30, 2005 8:04 pm

Samo zgleda da se stanje zaostruje in ne bo kar tako homologirati zadev :?

Kaj pa vem :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po maj 30, 2005 8:07 pm

tako so meni rekli na RTI, če so me pa nasrali, pa jaz ne vem :? povem samo kar so mi povedali približno 2 meseca nazaj.
Slika
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Po maj 30, 2005 8:11 pm

RegY je napisal/-a:tako so meni rekli na RTI, če so me pa nasrali, pa jaz ne vem :? povem samo kar so mi povedali približno 2 meseca nazaj.


Praš Pager-ja, on je zamenov mašino, pa ni bla mišlena za corso! :twisted:
Stroški so bli pa cca.: 4k
Drgač pa pride menjava mašine od 3-9k!
Slika
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Po maj 30, 2005 8:11 pm

Od kolega kolega je delou a-teste (druga mašina, full spuščen avto, (pre)velke feltne, pa je dal 80k.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po maj 30, 2005 9:02 pm

Omelo je napisal/-a:Od kolega kolega je delou a-teste (druga mašina, full spuščen avto, (pre)velke feltne, pa je dal 80k.


kaj??? 80K????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :bonk :jao:
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM To maj 31, 2005 10:18 am

Dariooo je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:Od kolega kolega je delou a-teste (druga mašina, full spuščen avto, (pre)velke feltne, pa je dal 80k.


kaj??? 80K????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :bonk :jao:


a-test
ne homolomo :P
80k se mi ne zdi tak dosti za a-test :roll:
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To maj 31, 2005 10:19 am

FireSTORM je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:Od kolega kolega je delou a-teste (druga mašina, full spuščen avto, (pre)velke feltne, pa je dal 80k.


kaj??? 80K????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :bonk :jao:


a-test
ne homolomo :P
80k se mi ne zdi tak dosti za a-test :roll:


kje pa je razlika med a testom in homologacijo? kaj ni isto?
ok naj ti bi kao na atestu testirali ce je use praw....in kaj in sploh kako testirajo?? ;)
LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To maj 31, 2005 10:31 am

Atest je 43.000 sit - vem ker je kolega 3 tedne nazaj peljal tricikel atestirat na LPP.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To maj 31, 2005 10:35 am

ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To maj 31, 2005 10:42 am

No dejmo hipotetično
Da dam jst od evo6 motor v svojega H coupeja in vse popedenam, dam pravo sklopko, močnejše zavore, ustrezne nosilce...
A pol grem prvo na A-test in potem na homologacijo? Kako je če je motor od drugega proizvajalca, pa da paše noter v motorni prostor. Primer je ravno moj avto kjer gre EVO motor noter, ker so iz "iste" družine :?:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Kiko To maj 31, 2005 10:51 am

Ja, dejte o swapu in homologaciji povedat kar se da bolj podrobno se pravi kakšen je postopek in kaj vse potrebno imet poleg motorja, podvozja in zavornega sistema da narediš homologacijo, ker imamn jst v planu dat v Cliota 1.4 od Cliota 1.8 16V motor noter
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To maj 31, 2005 11:03 am

Kiko je napisal/-a:Ja, dejte o swapu in homologaciji povedat kar se da bolj podrobno se pravi kakšen je postopek in kaj vse potrebno imet poleg motorja, podvozja in zavornega sistema da narediš homologacijo, ker imamn jst v planu dat v Cliota 1.4 od Cliota 1.8 16V motor noter


ma se mi zdi da skoraj 100% rabis kupoprodajno pogodbo od unga ki si motor kupu, tko da vejo da motor ni ukrden.
pol pa nism siguren ma mogoce da rabis kako potrdilo o strokovni vgradnji motorja.no z moje strani bo to vse ,)
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman Če jun 02, 2005 10:57 am

Dariooo je napisal/-a:ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu


a ni tak da na tehnicnem pol pogledajo stevilke sasije in st. motorja, in to se mora ujemat? kak je s tem?
ne bi rad namrec, da me na tehnicnem vprasa (ce npr. ne bi homologiranega swapa mel), zakaj so pa cifre na masini in na sasiji razlicne!!
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Če jun 02, 2005 11:04 am

Dariooo je napisal/-a:ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu


v kopru ja, ma ne v lj :D :D :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jun 02, 2005 7:40 pm

Kennman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu


a ni tak da na tehnicnem pol pogledajo stevilke sasije in st. motorja, in to se mora ujemat? kak je s tem?
ne bi rad namrec, da me na tehnicnem vprasa (ce npr. ne bi homologiranega swapa mel), zakaj so pa cifre na masini in na sasiji razlicne!!

sej ce naredis homologacio za mocnejsi motor ti v prometno napisejo nove KW oz konje, stevilko in oznako motorja, ter vse kaj spada pod tisti motor, razen st sasije ti ostane enaka ;)
ne skrbet...ne bom imel iste prometne kot zdaj...ce ne drugo zaradi zavarovanja in cestne takse :P
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jun 02, 2005 7:40 pm

M3 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu


v kopru ja, ma ne v lj :D :D :D


he he.....vidis ki ves :twisted:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov