mamomu je napisal/-a:v tem primeru BOX!
Zakaj?
Ker:
+ dobiš z boxom enako konjev kot z chip tuningom
+ glede na veliko količino teh motorjev na tržišču skoraj 100% zagotovilo, da boste lahko eventualno naprej prodali box
+ na servisu ti ne morejo "povoziti" in ugotoviti sprememb
+ možnost vgraditve stikala v notranjosti kabine, s katerim vklapljate in izklapljate box
minusi:
- vraževernost!!
Eddis je napisal/-a:V tem primeru CHIP TUNING, samo raje malo pocakaj da ti avto izide iz garancije, al ti je ze? Poglej pri RSR, kolko bi pridobil?
Ampak eno vprasanje: ALi res to potrebujes, al to hoces samo tko da pac mas vec ''konjev''. Raje ta denar preusmeri iz tuninga v stayling. Samo proti tuningu nimam nic proti, ravno nasprotno, ampak se samo vprasi ce to res potrebujes?
torstorm je napisal/-a:jaz sem tu tudi za box.Samo se pozanimaj kako dela kateri box, ker če dela na principu tega da poveča pritisk na šobah da lahko da več goriva, ti svetujem da tega ne kupiš ker ti bo po kakih 100k km vzelo šobe ki pa niso poceni.Poglej za takim box-om ki temelji na principu da drži šobe več časa odprte, pritisk pa je na njih enak in s tem gre enaka količina goriva kot v prejšnjem primeru.
Courage: ti bi čipal tvojega 1.8 T, kaj misliš dragati , ker avto ima že dovolj konjev za vožnjo, pa še porabo boš potem imel dosti višjo.
Courage™ je napisal/-a:1.8T je napisal/-a:CockroaC je napisal/-a:menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+
...bi rekla branjevka na trznici...
![]()
/jan
kolega je na vw 4 gti z menjavo le teh in auspuha + chip dobil 221 KM. merjeno pri senici.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov