Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
gazda1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So jun 11, 2005 3:34 pm
Kraj: Bled

Tuning s chipom ali z moduli?

Napisal/-a gazda1 So jun 11, 2005 8:55 pm

Mal me mika tuning, pa me zanima, kakšno je splošno mnenje: je bolj chip ali modul al je vseen... Še posebej me zanimajo komentarji tistih, ki so sprobal iz prve roke že obe stvari.

Ko sem pregledal komentar glede obeh variant, se mi zdi, da zaenkrat velja naslednje:

1. Za chipanje večina hvali RSR, za module se zdijo najbolj primerni pbox, rapid in tuningbox.

2. Chipanje naj bi bilo bolj prilagojeno posameznemu modelu avtomobila, moduli naj bi bili bolj splošni in zato manj učinkoviti.

3. Pri chipanju ti lahko zatežijo na tehničnem in pa (za tole nisem siguren) naj bi bilo treba celo spremembe zarad tuninga vpisat v prometno (kar pomeni več keša pri zavarovanju in cestnini). Za module pa je fora, da ga lahko daš hiter stran pred tehničnim ali pred pregledom na pr serviserju stran in nimaš problemov.

4. Pri chipanju je večja varnost, da ti bodo lahko hitrej poštimal stvari, če ne bo delal v redu, z moduli je fora manjša "direktna" podpora, ker gre pri prodajalcih večinoma za zastopnike.

5. Cenovno se zdi chipanje vsaj v povprečju cenejše, moduli pa imajo velik razpon: pbox nekje bolj v vrhu in tuningbox na spodnjem delu.

Kaj pravte?
 
Uporabniški avatar
Eddis
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Sr feb 02, 2005 12:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Eddis So jun 11, 2005 8:57 pm

Prvo povej, kateri avto sploh imas, pa ti bomo potem svetovali...cakamo...
...ima se - može se, nema se - folira se...
 
Uporabniški avatar
gazda1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So jun 11, 2005 3:34 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a gazda1 So jun 11, 2005 9:17 pm

Imam Seat Leon 1.9 TDI, 90 KM, 45.000 km, l.2003
 
Uporabniški avatar
Eddis
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Sr feb 02, 2005 12:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Eddis So jun 11, 2005 9:50 pm

V tem primeru CHIP TUNING, samo raje malo pocakaj da ti avto izide iz garancije, al ti je ze? Poglej pri RSR, kolko bi pridobil?
Ampak eno vprasanje: ALi res to potrebujes, al to hoces samo tko da pac mas vec ''konjev''. Raje ta denar preusmeri iz tuninga v stayling. Samo proti tuningu nimam nic proti, ravno nasprotno, ampak se samo vprasi ce to res potrebujes?
...ima se - može se, nema se - folira se...
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu To jun 14, 2005 8:14 am

v tem primeru BOX!
Zakaj?
Ker:
+ dobiš z boxom enako konjev kot z chip tuningom
+ glede na veliko količino teh motorjev na tržišču skoraj 100% zagotovilo, da boste lahko eventualno naprej prodali box
+ na servisu ti ne morejo "povoziti" in ugotoviti sprememb
+ možnost vgraditve stikala v notranjosti kabine, s katerim vklapljate in izklapljate box

minusi:
- vraževernost!!
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo To jun 14, 2005 8:17 am

 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To jun 14, 2005 8:42 am

mamomu je napisal/-a:v tem primeru BOX!
Zakaj?
Ker:
+ dobiš z boxom enako konjev kot z chip tuningom
+ glede na veliko količino teh motorjev na tržišču skoraj 100% zagotovilo, da boste lahko eventualno naprej prodali box
+ na servisu ti ne morejo "povoziti" in ugotoviti sprememb
+ možnost vgraditve stikala v notranjosti kabine, s katerim vklapljate in izklapljate box

minusi:
- vraževernost!!


kolko je to kaj dnarja ?
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu Sr jun 15, 2005 1:13 pm

Odvisno od avta!
Za zgoraj omenjeni Seat je cca. 80k sit.
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Sr jun 15, 2005 2:23 pm

Sej si ze sam povedal vse prednosti in slabosti obeh sistemov, pa se tem je ze toooliko odprtih :), jst mam box not rapidov in deluje OK!

Fora je v tem, da lahko z boxom dobis med 20-25 % moci in navora s tuningom pa od 25-30 % moci, ker ti se tlak turbine nastavijo, sam ne mores pa ven vzet pa prodat naprej tko kot lahka z boxom naredis:)

Odlocitev je v tvojih rokah:)

Drugace se mi pa osebno boljs zdi v to vlozit denar kot v styling, tisto avto nic ne pridobi na vrednosti, tole lahko pa vn poberes, avto ma pa cist druge vozne lastnosti :)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr jun 15, 2005 2:30 pm

Eddis je napisal/-a:V tem primeru CHIP TUNING, samo raje malo pocakaj da ti avto izide iz garancije, al ti je ze? Poglej pri RSR, kolko bi pridobil?
Ampak eno vprasanje: ALi res to potrebujes, al to hoces samo tko da pac mas vec ''konjev''. Raje ta denar preusmeri iz tuninga v stayling. Samo proti tuningu nimam nic proti, ravno nasprotno, ampak se samo vprasi ce to res potrebujes?

Za styling se pa lahko isto vprašaš. Ali bo avto kaj bolje šel / se boš kaj bolje peljal, če boš mel gor kromane špegle, klarglas luči pa 10 spojlerjev? Edino več ljudi bo za tabo gledalo v stilu bodisi u lej ker hud avto, bodisi lej ker riž.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr jun 15, 2005 5:23 pm

jaz sem tu tudi za box.Samo se pozanimaj kako dela kateri box, ker če dela na principu tega da poveča pritisk na šobah da lahko da več goriva, ti svetujem da tega ne kupiš ker ti bo po kakih 100k km vzelo šobe ki pa niso poceni.Poglej za takim box-om ki temelji na principu da drži šobe več časa odprte, pritisk pa je na njih enak in s tem gre enaka količina goriva kot v prejšnjem primeru.


Courage: ti bi čipal tvojega 1.8 T, kaj misliš dragati , ker avto ima že dovolj konjev za vožnjo, pa še porabo boš potem imel dosti višjo.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Če jun 16, 2005 8:47 am

A spet ta tema?

:pop:

/jan
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če jun 16, 2005 8:54 am

Ker modul je pa bolš glede vzdržljivosti avtomobila?

Tko kot je torstorm napisal, sem tut jest prebral v eni izmed starejših tem, da more modul imet šobe dlje odprte ne pa se igrat s pritiskom. In katere so to?
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Če jun 16, 2005 9:11 am

torstorm je napisal/-a:jaz sem tu tudi za box.Samo se pozanimaj kako dela kateri box, ker če dela na principu tega da poveča pritisk na šobah da lahko da več goriva, ti svetujem da tega ne kupiš ker ti bo po kakih 100k km vzelo šobe ki pa niso poceni.Poglej za takim box-om ki temelji na principu da drži šobe več časa odprte, pritisk pa je na njih enak in s tem gre enaka količina goriva kot v prejšnjem primeru.


Courage: ti bi čipal tvojega 1.8 T, kaj misliš dragati , ker avto ima že dovolj konjev za vožnjo, pa še porabo boš potem imel dosti višjo.


sej je čipan, samo jaz bi to vse odstrano pa dau nekaj hujšega not :P
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Če jun 16, 2005 9:14 am

Jaz vozim na Rapidovem modulu ze 40 000 km brez enega samega problema, avto ma pa sedaj cisto druge vozne lastnosti, ob tem da mi popije pol litra manj na 100km.Ob priganjanju pa pol litra več kot serijski.
V kratkem grem tudi na valje merit razliko in ko dobim v roke graf ga pripnem na forum.
Drugace pa je najbolje če modul uravnava vse troje: čase, količino in tlak vbrizga goriva.
Praevenire melius est quam praeveniri
----------------------------------------------------
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... ar_id=5169
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Če jun 16, 2005 10:48 am

Courage™ je napisal/-a:sej je čipan, samo jaz bi to vse odstrano pa dau nekaj hujšega not :P


menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+ :)
Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Če jun 16, 2005 11:49 am

CockroaC je napisal/-a:menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+ :)


...bi rekla branjevka na trznici...

:ne

/jan
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Če jun 16, 2005 12:59 pm

1.8T je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+ :)


...bi rekla branjevka na trznici...

:ne

/jan


kolega je na vw 4 gti z menjavo le teh in auspuha + chip dobil 221 KM. merjeno pri senici.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če jun 16, 2005 1:07 pm

Courage™ je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+ :)


...bi rekla branjevka na trznici...

:ne

/jan


kolega je na vw 4 gti z menjavo le teh in auspuha + chip dobil 221 KM. merjeno pri senici.


Ma kaka senica. Pejta vidva probat leteci start, pa bos verjetno presenecen nad tistimi "svoh" 221km :P Pusti tako kot je in ne bluzi s kakimi pboxi pa xkozarci in ykrozniki ljudje madona. :?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Če jun 16, 2005 1:31 pm

Ja golf gre noro dobro, pa a4 nima taka ko je zdaj kaj praskat ...
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov