Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Kaj se sploh splača?

Napisal/-a DoubleG Po jun 13, 2005 11:09 pm

Vse bolj berem tele teme v tuningu in opažam, da je kakršnakoli modifikacija motorja samo minus. Športni filtri - več žre, počasnej se ogreje, če ni dobr speljan na hladen zrak je slabš. Auspuhi so za en drek pr mašinah z elektronko, nižanje glave ti raznese motor, čip tuning na bencinarju ne pridobiš nič, športne odmične gredi ti zmanjšajo navor v nizkih obratih ...

Česa se najprej lotiti pri predelavi motorja, če sploh?

Kmalu dobim novega Cliota in sem prepričan, da mi po nekaj deset tisoč kilometrih ne bo dovolj moč ki mi jo ponuja. Kje so tisti časi frčakov, ko si zamenjal auspuh, pa je šlo za 50 % bolš, zamenju fergazer je letu ko sneta sekira ...

Opažam, da je kakršnakoli predelava izredno draga (material, homologacija in delo), pridobiš pa le to, da se bolj dere, ostalo si pa sao na zgubi. Raje investirati denar v styling/avtoakustiko kot pa v tuning?
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Po jun 13, 2005 11:18 pm

Zakorakaj v drugo stran. Zmanjšaj težo avtomobilu i nzačni pri rezervnem kolesu. Kupiš tisti šprej pa je. Drugač pa kupiš turbodizla in ga čipaj pa bo...
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po jun 13, 2005 11:18 pm

če nižaš glavo ti ne raznese motorja, ampak mora pa bit dovolj dobro znižana, da ni preveč, ker ti lahko pokrivi ventile, ker se srečajo z bati. nisem pa še slišal, da bi zaradi tega eksplodiral motor :?
Slika
 
Ares
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 12, 2005 10:28 am

Napisal/-a Ares Po jun 13, 2005 11:27 pm

Krkoli se boš spravil, ti priporočam, da se pozanimaš kako pa kaj, sploh koliko pride, potem pa res ZA EN MESEC ALI DVA na hladno vse skupaj, pol pa se res odloči če boš kupil, spreminjal.

Ponavadi te v tem času mine.

Glej tok enega denarja, časa, truda.. in da pol pridobiš tistih par konjev, ki jih še dodatno preplačaš na prvem ovinku ko te policaj nameri, ker se tebi zdi da zdaj pa res leti...

Raje ja kaka fajn muska, pa kake lepe feltne, da je na uč lepo, s tistim dnarom ki bi ga pa v tuining vrgel pa pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli :D .
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po jun 13, 2005 11:43 pm

Ares je napisal/-a:Krkoli se boš spravil, ti priporočam, da se pozanimaš kako pa kaj, sploh koliko pride, potem pa res ZA EN MESEC ALI DVA na hladno vse skupaj, pol pa se res odloči če boš kupil, spreminjal.

Ponavadi te v tem času mine.

Glej tok enega denarja, časa, truda.. in da pol pridobiš tistih par konjev, ki jih še dodatno preplačaš na prvem ovinku ko te policaj nameri, ker se tebi zdi da zdaj pa res leti...

Raje ja kaka fajn muska, pa kake lepe feltne, da je na uč lepo, s tistim dnarom ki bi ga pa v tuining vrgel pa pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli :D .


:clapclap :bow :tomidelej:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
marky18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr maj 25, 2005 10:55 am
Kraj: u lukn

Napisal/-a marky18 To jun 14, 2005 12:05 am

Kupi potem Cliota DCI 80 ali 100 KM . Ne boš mogu verjet kako ta avto leti , pa kolk navora ima .Jst ga vozim v službi (80 KM ) pa gre kot skira . npr GOLF IV 1.9 TDI 4 motion 110 KM se skrije pred cliom . Pa še poraba je smešna .

Moje izkušnje
Turbo Addict
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm To jun 14, 2005 12:15 pm

Najboljši recept je, da že v osnovi kupiš dovolj močno mašino. Pri tuningu moraš potem vedno nekje vzet, npr. pri navoru pri nižjih vrtljajih, porabi in tako naprej.
Edina stvar, ki sem jo jaz pri sebi naredil je športni vložek + nov dovod zraka za vse letne čase razen pozimi - motor je bolj odziven, raje se vrti pa zvok je velik lepši, poraba je pa ista. Tukaj se bo moj "tuning", če temu sploh lahko tako rečeš tudi končal. Tukaj ni nobenih rizikov in stroški so minimalni.
Če bi imel veliko potrebo po večji moči, bi si pa raje avto zamenjal.
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO To jun 14, 2005 12:25 pm

Zzooommm je napisal/-a:Najboljši recept je, da že v osnovi kupiš dovolj močno mašino. Pri tuningu moraš potem vedno nekje vzet, npr. pri navoru pri nižjih vrtljajih, porabi in tako naprej.
Edina stvar, ki sem jo jaz pri sebi naredil je športni vložek + nov dovod zraka za vse letne čase razen pozimi - motor je bolj odziven, raje se vrti pa zvok je velik lepši, poraba je pa ista. Tukaj se bo moj "tuning", če temu sploh lahko tako rečeš tudi končal. Tukaj ni nobenih rizikov in stroški so minimalni.
Če bi imel veliko potrebo po večji moči, bi si pa raje avto zamenjal.


Valda, že v štartu kupi mal močnejši avto, če misliš da boš tako hitro pogrešal konje. Al pa pol kupiš močnejšega.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo To jun 14, 2005 1:32 pm

Nisi napisal kater motor pri Cliotu boš imel. Bencinarja al dizlerja ter kolk močnega? Doma mamo 1.2 16V pa treba priznat d gre kr fajn (ob pogoju da si sam noter). Sicer je pa res da iz 75 hrčkov ne moreš pričakovat čudežev. Dciji pa grejo kr fajn. Majo dost navora pa avto je lahki.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To jun 14, 2005 1:56 pm

Ares je napisal/-a:Krkoli se boš spravil, ti priporočam, da se pozanimaš kako pa kaj, sploh koliko pride, potem pa res ZA EN MESEC ALI DVA na hladno vse skupaj, pol pa se res odloči če boš kupil, spreminjal.

Ponavadi te v tem času mine.

Glej tok enega denarja, časa, truda.. in da pol pridobiš tistih par konjev, ki jih še dodatno preplačaš na prvem ovinku ko te policaj nameri, ker se tebi zdi da zdaj pa res leti...

Raje ja kaka fajn muska, pa kake lepe feltne, da je na uč lepo, s tistim dnarom ki bi ga pa v tuining vrgel pa pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli :D .


se popolnoma strinjam
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG To jun 14, 2005 2:28 pm

Sh3bO je napisal/-a:Nisi napisal kater motor pri Cliotu boš imel. Bencinarja al dizlerja ter kolk močnega? Doma mamo 1.2 16V pa treba priznat d gre kr fajn (ob pogoju da si sam noter). Sicer je pa res da iz 75 hrčkov ne moreš pričakovat čudežev. Dciji pa grejo kr fajn. Majo dost navora pa avto je lahki.


1.6 16V :twisted:

sicer sem pa že pognau denar na tole:

Slika
Zadnjič spremenil DoubleG, dne To jun 14, 2005 3:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jun 14, 2005 2:54 pm

Kars e da čist u eazy narest, en športni vložek da se mal pretok zraka poveča, pa katlizator dol da mal zadiha motor (dobr tle je spet od motorja odvisn al bo kej razlike).

Drgač pa kokr so že omenil, pač investriarš v podvozje, zavore, dobre gume, avto se bo posledično bolj držal ceste in spet dobiš mal več užitka v sami vožnji.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Sr jun 15, 2005 6:49 am

Jaj jaj DoubleG 1.6 16V .... a nis zadovolen? :P
Be happy
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr jun 15, 2005 7:26 am

svadreb je napisal/-a:
Ares je napisal/-a:Krkoli se boš spravil, ti priporočam, da se pozanimaš kako pa kaj, sploh koliko pride, potem pa res ZA EN MESEC ALI DVA na hladno vse skupaj, pol pa se res odloči če boš kupil, spreminjal.

Ponavadi te v tem času mine.

Glej tok enega denarja, časa, truda.. in da pol pridobiš tistih par konjev, ki jih še dodatno preplačaš na prvem ovinku ko te policaj nameri, ker se tebi zdi da zdaj pa res leti...

Raje ja kaka fajn muska, pa kake lepe feltne, da je na uč lepo, s tistim dnarom ki bi ga pa v tuining vrgel pa pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli :D .


se popolnoma strinjam


podpis
posebaj se strinjam z tem delom:
pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli
:) :D ;)
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr jun 15, 2005 8:33 am

Noben avto ne pride na cesto kot dirkalnik. To pa je namen tuninga.
Z lastne roke ti povem, da pravi tuning masine pride cca 600k+ SIT, N/A al pa turbo. Vendar ce se spuscas v tuning moras vzet ze za osnovo avto z dobro masino. Kaj se splaca in kaj ne je pa stvar posameznika. Dobro pa veste, da vsak rece da se ne splaca, na drag race-ih pa vsi nosijo slincke.
Modifikacija motorja minus? Tuning je jama brez dna, s stroski ni konca. Ce nisi v tem z vso duso, brezveze da se v to spuscas.
Slika
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Sr jun 15, 2005 9:35 am

Dobrodosel v svetu TUNINGA ;)


to edino lahko recem, čar je v tem ko mas cisto stock avto pa prefukavas ;)




lp venom
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr jun 15, 2005 9:22 pm

odzadaj nalepi 8.0 gor pa boš pravi tuner :lol:

eXtreme je čist lepo povedal...
stroški tuninga nikoli ne počivajo
če pa samo športnemu filtru ali čemu podobnemu praviš tuning si se pa rahlo zmotil...
tuning je navijanje mašine...torej zelo drag šport...
cenovno se ti ne splača, ker dvomim da sploh rabiš avto nad 100 konji za vsakodnevno vožnjo v službo...
vse več je že užitek in luksuz...tudi tuning je podobno...
ne rabiš natunane mašine da greš vsak dan v službo
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr jun 15, 2005 11:02 pm

Nc se nesplaca :) tko kt bajta ne pa kr neki vsi vlagamo v njo na konc pa nimas nc bols kt pa streho nad glavo pa da ti je toplo :D tko da kes pa moras nekam ponucat :) kaj pa kako na kak nacin pa kolko je pa tvoj problem :)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr jun 15, 2005 11:31 pm

PiLLLe je napisal/-a:Nc se nesplaca :) tko kt bajta ne pa kr neki vsi vlagamo v njo na konc pa nimas nc bols kt pa streho nad glavo pa da ti je toplo :D tko da kes pa moras nekam ponucat :) kaj pa kako na kak nacin pa kolko je pa tvoj problem :)


dobr si to povedu :)
sicer pa jz v tuning ne dajem denarja, šparam, pa si bom kasnej neki močnejšga kupu
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če jun 16, 2005 5:31 am

No ja, s tem se ne strinjam. Če v bajto vlagaš pri prodaji dobiš lahko parkrat več kot si dal zanjo ;) pri avtu pa vedno manj.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov