Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
fuegoboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 04, 2004 7:07 pm
Kraj: Celje

tuning frgazer motorja

Napisal/-a fuegoboy So jul 09, 2005 9:59 pm

Živijo!
Imam Renaultov motor 2.0 (tip j6r) z registerskim oz. dvojnim uplinjačem, in me zanima če je kdo to že kdaj tjunal, pa če se sploh splača?
Motor ima 105 KM in koliko, bi s posegom pridobil? Imam pa že športni filter in športni izpušni lonec.

Hvala!
LP, Sašo
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy So jul 09, 2005 11:03 pm

Dva Weber DCOE 45 uplinjaca gor. ;)
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne jul 10, 2005 12:21 am

Najbolje se obsenejo uplinjači.

Slika

Weber 45 DCOE sidedraft carburetors

Najdi na netu kje kaj vec o tem. Bral sem da se na 402 metrih z uplicnjacem delajo veliko bolj konstantni casi kot pa z elektronskim vbrizom.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne jul 10, 2005 1:12 am

Joj samo ta Honda ma pa glupo predelan če prov vidm. Torej ima dva dvojna fergazerja z NOS sistemom? Imam prav do tu?

Potem pa: nima zračnega filtra in ima direkt "trobentice". Samo postavljene so neumno, ker vlečejo vroč zrak, ki se nabira med mašino in predelno steno. A vidim prav ali ne? Če ja, pol naj se grejo mal k Deklevi učit. Kako majo fantje Alfe tam zrihtane(dirkalne), samo gledaš :shock: :o . Tam imajo podobno postavljene trobentice, samo imajo CAI in tako pleksi steklo postavljeno, da ne more vleči vročega zraka.
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne jul 10, 2005 2:26 am

Sam zato, ker so lepe cevke z modro in rdeče eloksiranimi alumini končniki še ne pomeni da mora biti N2O notri :lol:
Fergazerja pač samo bencin dobivata tam.

Kar se zraka tiče, bi bilo pa res lahko veliko bolje speljano. Čeprav ne zgleda lih najbolš je ševedno najbolša rešitev airbox preračunan za to mašino ter dovod hladnega zraka do tja (kar bi tudi pri Deklevi mel, če jim jih nebi skup potegnil :twisted: ).
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne jul 10, 2005 3:36 pm

No sm se pač zmotu če ni NOS sistem, samo sem zato tako mislil ker ima preden se razdvoji v dve cevi nek ventil in pa nek merilec pritiska. A ni to to?
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Ne jul 10, 2005 4:47 pm

Mick Jerry je napisal/-a:No sm se pač zmotu če ni NOS sistem, samo sem zato tako mislil ker ima preden se razdvoji v dve cevi nek ventil in pa nek merilec pritiska. A ni to to?

tist so cevi za bencin in en števec, ki meri pritisk goriva!

takole ma pa dekleva narejeno:

Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne jul 10, 2005 5:14 pm

Ponavadi zajemajo hladen zrak na motornem pokrovu, speljan direkt preko uplinjačev/posamičnih loput.
Ne poznam Alfe, zato me popravite ce se motim. S slike sodec tudi dekleva zajema topel zrak (ako je motor obrnjen obratno, da ima sesalni kolektor spredaj, in je tista plastika del sesalnega sistema), saj predvidevam da je vmes hladilnik vode.
Sicer pa dvomim, da kdo tukaj iz izkusenj ve kaksen vpliv ima malo toplejsi zrak pri posamicnih loputah

Tudi moj motor bo lazje dihal :twisted:
Slika

Drugace pa, tista crna posodica pred stevckom je bensinski filter. Na vijaku ima ze v originalu narejen navoj, kamor se lahko pritrdi stevec za pritisk (primarno misljeno za enostavne servisiranje, preverjanje pritiska). Tale je pac dal stevcek kar med cevjo, nato pa naredil malo stajlinga s temi cevmi. Da nebo kdo mislil da je to kaj special, mam celo gajbo teh modrih Al prikljuckov od neke hidravlike. Tako da ni vse NOS kar je modro/rdece ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne jul 10, 2005 9:45 pm

Aha. No hvala da ste mi razjasnl zadevo. Samo tista mlnocarjeva slika pripada Alfi 156, ki jo vozi Slavko Dekleva, jst sm pa mislu Igorjevo 147-ko(upam da nism zamešu imena in avte), ki pa zgleda nekako takole. Sm mislu da nimam nobene slike, pa sm jo vendarle najdu z Lučin.
Priponke
Slika 063.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jul 10, 2005 9:52 pm

eXtreme lepo imas to narejeno...kaj imas weber 40??....al vec??...kje si jih pa staknu??....ker vem da so ful dragi..
ale cao
 
Uporabniški avatar
fuegoboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 04, 2004 7:07 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a fuegoboy Po jul 11, 2005 12:07 am

Kolikor vidim je potem najboljša izbira 2x Weber 45 DCOE. Kje bi se pa dalo to dobit, pa cena če mogoče kdo ve?
LP, Sašo
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po jul 11, 2005 6:47 am

extreme.. ..brez skrbi, Alfa 156 ST od dekleve ima vse v nulo pošlihtan! kokr sm v lučinah od blizu gledu ITB ima dovod hladnega zraka speljan mimo radiatorja!
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Po jul 11, 2005 8:14 pm

Za uplinjače racunej da so cca 1000 dolarjev minimalno (2 uplinjača seveda = 4 lopute - 4 celindri), ce se ne motim. Vendar rabis potem se vmesne runnerje, ki povezujejo glavo z uplinjači. S tiste slike, ki sem jo prvo objavil, je tip odstel okoli 1500 dolarjev za sistem.

Kar imam jaz niso uplinjači, saj se lepo vidi mesta za injektorje. Je pa to sesalni sistem Honde CRB 929RR. Lopute so premera 40mm. Je pa to domača izdelava za cca 50k SIT.
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jul 11, 2005 10:02 pm

eXtreme je napisal/-a:Za uplinjače racunej da so cca 1000 dolarjev minimalno (2 uplinjača seveda = 4 lopute - 4 celindri), ce se ne motim. Vendar rabis potem se vmesne runnerje, ki povezujejo glavo z uplinjači. S tiste slike, ki sem jo prvo objavil, je tip odstel okoli 1500 dolarjev za sistem.

Kar imam jaz niso uplinjači, saj se lepo vidi mesta za injektorje. Je pa to sesalni sistem Honde CRB 929RR. Lopute so premera 40mm. Je pa to domača izdelava za cca 50k SIT.


aja...mas injektorje....sorry....to sem tudi jaz razmisljal da bi dal, ker bi ful pridobil na prostoru.....ampak pol uprasanje: kam da dam napravo ki meri pretok zraka?!?!?...kako si ti to uredil??...
drugace je ta zadevca huda...kolko pridobis na konjih??
LP
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jul 11, 2005 10:47 pm

Standalone vbrizg za posamezne lupute (ITB po krajše) ponavadi računa pretok zraka iz podatka o vakumu ter obratih motorja.
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jul 11, 2005 10:54 pm

TITan je napisal/-a:Standalone vbrizg za posamezne lupute (ITB po krajše) ponavadi računa pretok zraka iz podatka o vakumu ter obratih motorja.


hmm...kaj pa to pomeni standardni vzbrizg? DOHC?..ker js imam to, pa imas sesalni kolektor, ki ima en vzhod, tam pa je ta merilec, tako da ce bi naredil tak sesalni kolektor.....ne vem kam z unim....
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To jul 12, 2005 8:57 am

na ebayu se prodajajo 2 weber 40 DOCE oz 45 DOCE po c ca 200€!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To jul 12, 2005 5:31 pm

Dariooo je napisal/-a:hmm...kaj pa to pomeni standardni vzbrizg? DOHC?..ker js imam to, pa imas sesalni kolektor, ki ima en vzhod, tam pa je ta merilec, tako da ce bi naredil tak sesalni kolektor.....ne vem kam z unim....


Napisu sem Standalone vbrizg, kakor se reče vsakemu vbrizgu ki ni original mišlen za avto/motor in se ga ponavadi da nastaviti po lastnih potrebah.
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme To jul 12, 2005 7:01 pm

Honda ima vse senzorje na kolektorju, delujoce na vakum. Tako da tu ni tezave :twisted: CBR lopute so praktično plug and play, senzor pozicije loput je enak kot na avtu (bolt on), avtomobilski injektorji pašejo v porte za inketorje.... Uglavnem, samo se nek zbiralnik za vakum moram naredit.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: mevden in 10 gostov