Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
saint_miha
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Pe avg 26, 2005 10:38 pm
Kraj: LAJBAH

Napisal/-a saint_miha So nov 05, 2005 6:41 pm

V Ljubljani nov monter avtoplina B.H.S Avto pri bivših SAP-ovih garažah.

Tudi na Petrolu na barju je že vse pripravljeno za avtoplin samo črpalka še ne deluje drugače postavljeno je že vse.

Vprašenje za vse imetnike avtoplina nekateri govorijo da po ugradnji avtoplina moras po nekaj polnjenjih ponovno oditi na servis da ti vse naštelajo če slučajno preveč pije ali da ne vleče dobro, drugi pa pravijo da se to avtomatsko stela na vozilih ki že imajo katalizator.
Jaz bi sel najraje ugraditi k Dori saj je zelo ugoden že z vštetimi stroški prevoza tja in nazaj samo ponovno hoditi tja in nazaj da se ta sistem naštela nastane pa večji strošek. Kdo kaj ve o tem.
 
Boško
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jan 03, 2004 1:14 am
Kraj: Višnja gora

Napisal/-a Boško So nov 12, 2005 1:57 am

Izgleda, da je prišlo do nesporazuma.
Komentarje in prevode bom napisal v rdeči barvi.
Dora je napisal/-a:
Boško je napisal/-a:Enake razloge proti vgradnji mi je navedel tudi g. Markovčič iz Divače.
G. Doroslovac je tudi moderator srbskega foruma o avtoplinu, in tudi pomaga z nasveti na forumu, čeprav bi lahko marsikje napisal: Pridi k meni, da ti popravim (in jasno tudi zaračunam).
Prevodim na srbski: G. Doroslovac je moderator srbskog foruma o autogasu, i pomaže sa savetima na forumu, iako bi mogao bilogde napisati: Dođi kod mene, da ti popravim (i normalno i naplatim)

Upam, da bomo tudi v SLO kdaj imeli tak forum in seveda z moderatorji, ki ne bodo speljevali vode na svoj "mlin"
Nadam se, da ćemo i u SLO nekad imati takav forum i naravno sa nadzornicima, što neće pisati samo u svoju korist (kod Vas to radite u opštu korist i da ljudi budu obrazovaniji - možda sam na slovenačkom pogrešno okrenuo rećenicu)


Prvo nije kulturno objavljivati tudji mail, drugo ako ste malo bolje pogledali po tom forumu videli ste da tamo ima puno korisnih saveta, uputstava i puno odgovora gde se ne navodi dodjite kod mene da vam naplatim. Navodi se dodjite kod mene da vam POSLE ne naplatim :) Šala...

Znam, da nije kulturno objavljivati tuđi mail, ali sam to učinio zbog toga, što mi se činilo, da je bilo u nekom prošlom postu bilo napisano nešto oko cena u stilu ja sam dobio dobru cenu a tebe je hteo da "odere" pa sam to hteo da demantiram i komentarišem od čega zavisi cena uređaja).
Forum je stvarno dobar, čitam ga svaki dan i puno sam od njega naučio. Vidim, da ima na njemu i nekoliko Slovenaca i u hrvatskim forumima puno ga hvale.


Moderator ovakve teme može biti samo onaj ko dobro poznaje tu temu, sumnjam da to može biti neki amater. Bilo koji profesionalac koji nadje vremena da odgovara na more pitanja biće osumnjičen da to radi iz koristi.
Kod nas na forumima bar ja nisam našao nekog vlasnika servisa (tu ne mislim autogas nego uopšte), koji besplatno pomaže sa savetima, kao što radite Vi. Svakako forum može biti i neki oblik "zdravog" reklama ali sa strane mušterija (koji recimo hvale Vas i IvanaT) i na taj način dobijate nove mušterije, a u tome ne vidim ništa slabo. Najbolji reklam su zadovoljne mušterije.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So nov 12, 2005 9:02 am

Vsak boljši dizel ma tak izkoristek da se vgradnja ne splača spljoh. pika
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Napisal/-a Dora So nov 12, 2005 9:27 am

Boško je napisal/-a:nasveti na forumu, čeprav bi lahko marsikje napisal: Pridi k meni, da ti popravim (in jasno tudi zaračunam).
Prevodim na srbski: G. Doroslovac je moderator srbskog foruma o autogasu, i pomaže sa savetima na forumu, iako bi mogao bilogde napisati: Dođi kod mene, da ti popravim (i normalno i naplatim)


Očigledno moje poznavanje Slovenačkog jezika ne ide toliko u finese, istina je da sam pogrešno protumačio rečenicu.
Izvinjavam se na tonu poruke.
L.P.
 
igracko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:18 pm

Napisal/-a igracko Sr nov 16, 2005 8:16 am

Evo folk!

iz prve roke po nekaj mesecih uporabe plina!

Z enim tankom (48-50 l) naredim 350-370 km kar pomeni da popije cca 14-15 l plina na 100km
Tišim ga jaso vedno do konca in tako me sedaj pride razlike med plinom in bencinom 750sit na 100km.

ker pa naredim 3500km na mesec je to malo več kot 25000sit prihranka na mesec!
če odštejem investicijo se morm še 11 mescov vozt s plinom da se mi bo zares splačal!

torej za vse ki mislite na vgradnjo plina:

Če nimate vsaj 2.0 mašine ali več in če nimate vsaj 140KM in če vam avto ne pije vsaj 11l/100km se vam vgradnja pline NE SPLAČA!!!!!!!!!!! neglede na to kateri sistem boste vgradili!!!

p.s. ne pozabite da se vam pri cenejši varijanti moč zmanjša za 10%(najmanj za tolk) in porabi za 20% več!!
Ni ga fičaka čez VOLVAKA
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Sr nov 16, 2005 11:11 pm

Jaz imam sistem FAST, poraba je 25-30% večja kot na bencin (povprečje 3500 km) upada moči sicer nisem opazu (s tem da vozim isto kot prej, nič ne teram avta). Ne vem ali bi si še enkrat dal vgraditi sistem (cena 400k sit + homologacija 19k sit pa na LPP čakaš na listek baje kr dolg, jz že 1 mesec po opravljenem a testu pa še nimam papirjev.

Če je pri FAST poraba tok večja(30%) kjer piše 2% v reklami kok je pol pri pocen sistemih :?: ?

Hiter izračun: bencin 238 sit liter poraba 8l, plin 135 sit liter + 30% = 175 sit liter, če primerjam z bencinom.

Cena 100 km na bencin = 238x8=1900 sit, cena 100 km na plin = 175x8 1400 sit


Se prav da prišparam 500 sit na 100 km, če hočem da se mi investicija povrne moram narediti 84 000 km. Če ne štejem servis na 15 k km, ki naj bi bil okoli 10 k sit se prav prištejem še 50k sit pa sem na nuli pri 94 000 km, takrat bo pa že avto, za odpad, zasledil sem pa tud da se pri 50 K km pri FAST in ostalih sistem že loh kaj pokvar pol pa pod 50k sit ne prideš skoz s popravilom. ;) . To je izračun ob trenutni ceni plina, če bo petrol res mel plin za 100 -110 sit se zadeva spremeni.

Mogoč sem narobe izračunu al mam pa tako srečo, da sam men tok rab :cry: Bil sem tud na eko testu na AMZS imam oba listka pa ni nobene razlike med plinom in benzom (res da so meritev delal eno za drugo prvo benz pol čez 5 minut pa plin), bom še enkrat probu po mal daljši vožnji na plin pa bom napisu rezultate.

Mislim da bi blo zanimiv da bi še drugi uporabniki plina napisal kok majo porabo na benz in kok na plin, ker sistem majo.
 
igracko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:18 pm

Napisal/-a igracko Če nov 17, 2005 8:00 am

Ja jest mam tapocen sistem pa mi žre za cca 20-25% več torej 14-15l/100km s tem da mi je že prej zelo velik pil (12l)

Moj izračun je mal bolši:

benz: 12l/100km = 2880sit/100km
plin 15l/100km = 2100 sit/100km

torej razlika malo manj kot 800 sit na 100 km

men se vseeno splača tole met notr sam kako bo pa s servisi bomo pa vidl..
Ni ga fičaka čez VOLVAKA
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe nov 18, 2005 11:07 am

tivoli_77 je napisal/-a:Hiter izračun: bencin 238 sit liter poraba 8l, plin 135 sit liter + 30% = 175 sit liter, če primerjam z bencinom.

Cena 100 km na bencin = 238x8=1900 sit, cena 100 km na plin = 175x8 1400 sit

Se prav da prišparam 500 sit na 100 km, če hočem da se mi investicija povrne moram narediti 84 000 km. Če ne štejem servis na 15 k km, ki naj bi bil okoli 10 k sit se prav prištejem še 50k sit pa sem na nuli pri 94 000 km, takrat bo pa že avto, za odpad, zasledil sem pa tud da se pri 50 K km pri FAST in ostalih sistem že loh kaj pokvar pol pa pod 50k sit ne prideš skoz s popravilom. ;) . To je izračun ob trenutni ceni plina, če bo petrol res mel plin za 100 -110 sit se zadeva spremeni.



Če bi porabil še enkrat več (bencina) bi se ti povrnilo še enkrat hitreje ;) (42.000)
Če bi kupil cenejši sistem ponovno hitreje (21.000)

če pa dobiš na račun plina še kaj več denarja ob prodaji avta pa sploh ni huda investicija :mrgreen:

Za avte ki veliko porabijo je plin super naložba!
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Pe nov 18, 2005 5:36 pm

Pero imaš prav.
Sam neki bi dodal: če bi avto rabu 16l bencina, bi bil verjetno motor močnješi kot 90 kw in bi rabu močnejši (beri dražji) sistem, se prav 150k sit več,;
če bi vzel cenejši sistem, bi ne mel direktnega dovoda plina v sesalno cev in bi bila poraba še za 20% večja da ne govorimo o smradu po plinu, težavah pri hladnem vžigu, prihaja zima...in če sploh lahko montiraš cenejši sistem na modernejši motor?, če pa misliš češki MAGIC je cenejši sam za kakih 30-40K sit; za enkrat pa avta ne prodaš nič boljše če je dodatno predelan na plin (zakaj ga prodajaš če tok mal stane vožnja in zakaj si sploh vgradil plin, a si ga gonu , kr je plin pocen... (poglej na avto.net ;) ).

Saj sem jaz tud vse preračunu pred vgradnjo, pol pa ni blo tko kot sem planiru.
Se pa popolnoma strinjam če ti avto rabi veliko in če se veliko voziš je resno za razmislit za plin, in seveda če si v bližini kake plinske črpalke.
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Pe nov 18, 2005 6:15 pm

Tule so rezultati eko testa za bencin - plin na mojem avtu.
__________________ Bencin// Plin
Prosti tek:
CO (%vol) max:0,50...... 0,00// 0,00
O2 (%vol) ___________0,62// 0,72
CO2 (%vol) ................15,08// 14,01
HC (ppm) ----------------0043// 0036
Povišan prosti tek
Obrati ......................02856// 02882
CO(%vol) ----------------0,01// 0,01
CO2(%vol) ................15,43// 14,20
HC(ppm) ----------------0011// 0021
Lambda(-) ................1,005// 1,020
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe nov 18, 2005 6:35 pm

Saj jaz se tudi strinjam stabo da je za manjše in modernejše avte predelava cenovno vprašljiva in da rabi kar nekaj kilometrov da se splača.

Obsatajajo preprosti sistemi ki plin dovajajo ob zračno loputo in so drastično cenejši. Ni za vsak avto, ampak na nekatere paše ;)

Za starejše avte ki veliko porabijo je po moje boljša tržna vrednost če ima vgrajen plin. Vsaj po moje, čeprav 95% folka še vedno ne ve kaj je plin v avtu.

Zakaj imaš ti toliko večjo porabo če proizvajalec obljublja 2% (kar je zanemarljivo in teško merljivo). Bi se pa šel bunit monterju/prodajalcu zakaj toliko večja poraba. To je že ene sorte nateg. Mogoče imaš tudi zato takšno majhno razliko v emisiji.

Ne vidim pa problemovv pri zagonu. Saj štarta na bencin :?: pa ko se segreje motor prešalta na plin. Pa ponovno ni plin za vsakega, tisti ki dela vožnje po 2-3 km ga nebo segrel.

Upam pa da bom kmalu doživel črpalko na Barju ker bo potem res blizu za tankat :D
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Pe nov 18, 2005 6:50 pm

Glede porabe sem bil pri monterju pa ne ve kaj je narobe. Res je tudi sami monterji pravjo da je tist kar piše na lovato strani nateg, saj je poraba vsaj 10% večja kot benz, piše tud v lovato servisni knjižici da je poraba +10 do 15% večja.
Kaj pa lohk naredim če ne znajo popravt, lahko kličem kake inšpektorje ali se tožarim :?: :cry: , tud navodila niso preved v SLO čeprav morajo po zakonu bit prevedena.

Glede težav z vžigom pa pri sekvenčnih sistemih res ni problem, kok sem pa jaz informiran se pri cenejših sistemih vozi samo na plin, tud vžiga na plin, maš pa možnost preklopit na benzin (nisem čist prepričan, ker simpl sistem ne paše na moj avto pa se nisem preveč zanimu)

Na Barju so imel včeraj tehnično predajo črpalke, točit bodo pa začeli drug teden, ker se je ena črpalka že pokvarla in ker še nimajo papirjev (dovolenj), za ceno pa so informacije različne na pumpi pravijo 100 sit na petrolu pa med 120 in 130 sit. Bomo vidl.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So nov 19, 2005 10:04 am

Ne zdi se mi fer da obljubljajo 2% potem pa ispade veliko več. Nakup je kar velik strošek. Mislim da bi se večina še vedno odločila za plin tudi če bi jim povedali dejansko porabo.

Že v pradavnini so imeli VSI plinski sistemi možnost izbiranja plin-bencin. Tudi ta ki ga imam priložnost peljat ni izjema. Prižiga vedno na benz, potem pa ''pohodiš'' obrate (če je že dovolj topel) pa prešalta na plin. Lahko pa tudi med vožnjo prešaltaš nazaj na benz.

Edino pri avtih ki imajo še mehansko pumpo za benz ( = vpljinjač) je treba preden se ustaviš prešaltat na benz da se natoči v vpljinjač. Tu bi edino lahko ratal problem če pozabiš pravočasno prešaltat.

Nisem pa še probal kako bi bilo če bi mi zmanjkalo benza in bi probal samo s plinom.
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 So nov 19, 2005 10:11 pm

[quote="Pero"]
Nisem pa še probal kako bi bilo če bi mi zmanjkalo benza in bi probal samo s plinom.[/quote]

Ne sme ti zmankat benza, ker ti pol crkne črpalka za bencin. Da se vžgat na plin tudi FAST tudi če ne zmanjka bencina. Piše v navodilih postopek.
 
ringalori
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To okt 05, 2004 6:52 am

Je kdo sam vgradil

Napisal/-a ringalori Po nov 21, 2005 12:37 pm

Ali je že kdo sam vgradil ta sistem v avto z vplinjačem? V Italiji je polno takšnih sistemov po odpadih, pa me zanima, če bi se dalo to predstavit?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Je kdo sam vgradil

Napisal/-a Pero Sr nov 23, 2005 4:47 pm

ringalori je napisal/-a:Ali je že kdo sam vgradil ta sistem v avto z vplinjačem? V Italiji je polno takšnih sistemov po odpadih, pa me zanima, če bi se dalo to predstavit?



Predstavit ali prestavit ?

Teoretično se da prestavit, ampak če hočeš imeti homologirano rabiš še originalne ateste (vprašanje če jih imajo na odpadu) in potrdilo o strokovni montaži.

Po moje je najbolje da greš vprašat kakšnega uradnega monterja koliko bi ti računal za premontažo, pa naj ti še preveri in zamenja potrošni material.
 
ringalori
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To okt 05, 2004 6:52 am

Napisal/-a ringalori Pe nov 25, 2005 10:56 am

Prestavit in sicer iz rabljenega. Sem že dobil in imam doma, potrebno je samo vgradit. Imam namreč avto z vplinjačem in ni neka znanost, vsaj mislim, da ne:)
Je pa od firme Lovato. Rabil kakšne načrte, oziroma vsaka informacija je dobrodošla. Lotil se bom zadeve najprej sam, do mehanikov lahko še vedno grem ali pa pozabim na vse skupaj.
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 So nov 26, 2005 6:41 am

Ne vem če se je pametno igrat s instalacijo sam, prvo ne veš če so deli sploh izpravni, homologacije če prov mislim sploh ne boš delu ;) . Mislim pa da ti v lovatu ne bodo hotl zmontirat stare stvari, ker odgovarjajo za montažo kot prvo, kot drugo pa montaža stane 100 k SIT :cry: .
 
ringalori
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To okt 05, 2004 6:52 am

Napisal/-a ringalori So nov 26, 2005 6:17 pm

Morda to res ni pametno vendar:
- imam informacijo, da oprema preverjeno deluje
- homologacija... ;)
- 100 jurjev, to je pa po evrotaxu vrednost mojega avta

Preostane mi, da se lotim zadeve sam in sicer, rezvoar vgradim v prtljažnik zvrtam dve luknji, eno za cev, ki bo šla proti spodnjemu delu odbijača (tankanje) in druga ki bo vodila cev proti prednjemu delu k motorju. Pritrdim na karoserijo oba ventila (plin in bencin) jih povežem s stikalom in priključim cevi. Pritdrim uparjalinik in priklopim cevi za ogrevanje in plin, potem pa še najbolj delikaten del, to je vstavitev mixerja v vplinjač. Če bo šlo vse po načrtih tako kot sem si zamislil, ne bi smelo biti problemov.
 
tivoli_77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So avg 20, 2005 12:25 pm

Napisal/-a tivoli_77 Pe dec 02, 2005 4:35 pm

Na Petrolu na BArju že tankajo avtoplin sam je na žalost cena veliko višja kot so petrolovci govorili :cry: [b]138.5 sit[/b] Mislim da bo konkurenca vesela, kr sm se pogovarju na Kozini in so rekl da bodo spustil na tok kot ma petrol zdaj bodo pa lohk dvignal, ko ni prave konkurence.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov