Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

PLINSKI ali NAVADNI amortizerji

Napisal/-a dj_em Sr apr 16, 2003 10:34 am

No kaj je bolš eno al drugo?
Namreč moram zamenat amortizerje pa me zdej zanima če je ful razlika al je isto.Aja pa če bi bi Apexove
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 Sr apr 16, 2003 12:57 pm

Hja tok ku jst vem so bujs plinski! Ena od prednosti je ta da so pozimi in poleti enako trdi! Cena pa je visja! Jst bi se odlocu za plinske.
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt Sr apr 16, 2003 6:51 pm

ja baje plinski. zaradi plina se olje naj ne bi penilo al neki tacga -> po mojem mnenju bolše
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Sr apr 16, 2003 7:26 pm

Na bazi česa so potem športni?
Plinski?
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Če apr 17, 2003 1:28 am

da


pljin v amotih rox :D
Slika
 
Uporabniški avatar
*JURE*
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Pe okt 11, 2002 7:44 am

Napisal/-a *JURE* Če apr 17, 2003 7:21 am

kolk pa kaj pridejo plinski amortizerji za cliota 1.4rt l.97 , ima jih samo spredaj??
 
Uporabniški avatar
rockson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To jul 16, 2002 1:17 pm

Napisal/-a rockson Če apr 17, 2003 7:58 am

*JURE* je napisal/-a:kolk pa kaj pridejo plinski amortizerji za cliota 1.4rt l.97 , ima jih samo spredaj??


Jao bože :DDD Pa ne mešat fedrov pa amortizerjev prosm. Clio ma samo 2 fedra (spredaj) in ima 4 amortizerje.
Poglej si na A3M-ovi strani za apexe
 
Uporabniški avatar
*JURE*
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Pe okt 11, 2002 7:44 am

Napisal/-a *JURE* Če apr 17, 2003 8:47 am

pardon prehitro razmiljal oz. sploh ne :))

ja no kolk pride en plinski amort. :?:
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če apr 17, 2003 9:21 am

*JURE* je napisal/-a:pardon prehitro razmiljal oz. sploh ne :))

ja no kolk pride en plinski amort. :?:

za golfa x je monroe pršu cca. 8 ksit.
Slika
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če apr 17, 2003 9:33 am

vem da za moj avto (Tipo) pridejo navadni vsi štirje okol 50k z montažo.

Apex® športni oljno-plinski blažilniki bistveno izboljšajo vozne lastnosti avtomobila.

Športni blažilniki Apex® so posebej narejeni za znižane avtomobile, tako da se jih lahko vgradi na avtomobile znižane z vzmetmi Apex® ali s katerimi drugimi vzmetmi. Blažilniki so krajši od originalnih, tako da njihovo delovanje ni ogroženo niti pri zelo znižanem avtomobilu. So obojestransko delujoči, oljno-plinski ter s tršim delovanjem kot serijski. Mogoče jih je naročiti v kitu (komplet 4 kose) ali po parih (sprednji in zadnji posebej).

Športni blažilniki Apex® spadajo v zgornji kakovostni razred in se odlikujejo z 2-letno garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov.

Blažilniki Apex® so izdelani pod strogim standardom DIN ISO 9001/9002. Vrhunsko kakovost dokazuje tudi 2 - letna garancija brez omejitve prevoženih kilometrov. Blažilniki so tovarniško testirani in imajo pridobljene tudi certifikate TÜV.

Apex® je mednarodno priznana znamka in upravičeno spada v zgornji kakovostni razred. Apex® izvaža v več kot 50 držav sveta.

To iz a3m strani potegnjeno.[/img]
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če apr 17, 2003 9:36 am

Ja zdej pa še neki jest nebi rad pač športne amortizerje ker nočm da se spremeni na udobju vožnje (čeprov vem da je za to odgovoren feder) ampak mislm da je neki tut v zvezi z amortizerjem.
Torej zdej če se nč ne spremeni kul ča pa se pa ni kul.

Ja nism takoj prebral "oljno-plinski ter s tršim delovanjem kot serijski." A obstajajo kakšni k so z normalnim delovanjem ampak da so plinski seveda.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če apr 17, 2003 10:18 am

MasterMix je napisal/-a:Ja zdej pa še neki jest nebi rad pač športne amortizerje ker nočm da se spremeni na udobju vožnje (čeprov vem da je za to odgovoren feder) ampak mislm da je neki tut v zvezi z amortizerjem.
Torej zdej če se nč ne spremeni kul ča pa se pa ni kul.

Ja nism takoj prebral "oljno-plinski ter s tršim delovanjem kot serijski." A obstajajo kakšni k so z normalnim delovanjem ampak da so plinski seveda.


Mislmi, da smo o amortizerjih razpredal že na dolgo in široko.
Prepričan sem, da je za 90% voznikov originalni amortizer "puna kapa". Oljni, plinski, hidravlični - ni važno. Če hočeš avto estetsko lepši, zamenjaj vzmeti. Že s tem boš pridobil na voznih lastnostih, avto bo trši, ampak bo znosno, definitivno pa bo izgled atraktivnejši. Večina proizvajalcev (Apex ipd.) ponujajo krajše in trše vzmeti za večino vozil, ki jih lahko brez problema zmontiramo z obstoječimi, serijskimi amortizerji.

Če pa tli v tebi kakšna bolj dirkaška iskrica, in ne bi rad imel avtomobil le estetsko izboljšan, ampak bi konkretno predelal podvozje, pa si omisli športne amortizerje. Ampak vedi, da bo avto v tem primeru konkretno trši od serijskega, lega avtomobila pa bo sigurno 100x boljša. Nikoli ne moreš narediti športno in udobno povozje. Vedno sklepaš kompromis med obema. Super športno ni nikoli udobno, in super udobno ne more biti športno.

Še enkrat poudarjam, da je za 90% voznikov serijski amortizer vse in še več kar bodo kadarkoli potrebovali. Če pa želiš dirkaško lego vozila, pa ne pričakuj udobja. Večina voznikov že svojih serijskih vozil ne izkoristi 100% konec koncev cesta ni dirkališče :wink: ! (srce me boli, ko se kdo pohvali, da je razkiral 300.000 SIT za predelavo podvozja, potem pa v eni sapi doda, da se prelje 250km/h po avtocesti drugače pa mu je na naših cestah škoda avta za hitro vožnjo :x )

Aja, pa še en nasvet. Če ti denar ne visi ravno iz vseh žepov, daj svoje serijske amortizerje predelat k Amortizerju. Tam ti bodo naredili iz serijskega čisto poljubno trdoto, svetovali ti bodo, homologirali predelavo... Pa še cena je v tem primeru dosti bolj ugodna (mislim da predelava enega amortizerja stane cca. 10.000 SIT). Sigurno so kakšni plinski, špoirtni, super vesoljski, od firme te pa te amortizerji boljši, ampak iz mojih izkušenj ti povem, da so tile predelani več kot super.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če apr 17, 2003 10:27 am

Pa še samo to bi dodal (joj kak nakladam :oops: )

Da si boš lažje predstavljal razliko med navadnim in športnim amortizerjem... S serijskimi amortizerji (vzmeti pa so že bile trše, avto nižji), sem se lahko čez ležečega policaja (tistega visokega, konkretnega) zapeljal cca. 40km/h pa še to je avto poskakoval itd.
Sedaj, s tršimi amotrizerji, se lahko brez problema čez tega policaja zapeljem z 90 - 100km/h (demonstriram, če kdo ne verjame). Je pa res, da je za tako početje potrebno ojačat karoserijo, roke na podvozju, stabilizator... drugače bo avto kaj hitro razpadel. To je sicer ekstremno, ampak taka je razlika med navadnimi in športnimi amortizerji.
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 Če apr 17, 2003 10:43 am

Ej zdej mam pa jst eno vpresanje.Sm slisu da se Apexove vzmeti usedejo.Da postane avto zaradi tega se nizji.Pa me zanima a je to res?
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če apr 17, 2003 10:47 am

Bajt555 je napisal/-a:Ej zdej mam pa jst eno vpresanje.Sm slisu da se Apexove vzmeti usedejo.Da postane avto zaradi tega se nizji.Pa me zanima a je to res?


Čisto vsaka vzmet se s časom posede. Da pa bi bilo to tako ekstremno in kar naenkrat pa definitivno ne.

Še nekaj. Ko sem za svoj avto kupoval Apex vzmeti, je v katalogu pisalo, da avto znižajo za 55mm. Pa ni bil avto z novimi vzmetmi čisto nič nižji. Res je, da je bila Apex-ova vzmet, ko sem jo primerjal z serijsko, krajša, da je imela manj navojev, bila pa je tudi debelejša in trša. Tako da avto po predelavi ni bil nič nižji.
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Če apr 17, 2003 11:33 am

Nekaj me zanima glede kompletnega nižanja: fedri + amortizerji
Kaj je to pri renaultih, ker majo naprej (kot vsak drugi) fedre in amortizerje od zadaj pa samo amortizer in toroid (al kak se že reče).
Na ceniku od a3m-ma sem gledal cenik, in pride za mojega ca. 86k SIT. Je v tej ceni potem 4 amortizerji + 4 fedri?
Torej bi potem dobil na zadnjega fedre, ali pa se višina toroida spremeni, pa je brez fedrov?

TNX, Lp *bojci*
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če apr 17, 2003 12:34 pm

očitno nisi dobr prebral fric jest ne sprašujem za fedre amapk za amortizerje in kot sem že napisu me zanima če obstajao navadni plinski amortizerji in ne športni.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če apr 17, 2003 1:39 pm

MasterMix je napisal/-a:očitno nisi dobr prebral fric jest ne sprašujem za fedre amapk za amortizerje in kot sem že napisu me zanima če obstajao navadni plinski amortizerji in ne športni.


Normalno da obstajajo, samo če mene vprašaš škoda denarja
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če apr 17, 2003 2:21 pm

:shock: zakaj?
sej če je bolš itak da se spolača.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če apr 17, 2003 2:41 pm

MasterMix je napisal/-a::shock: zakaj?
sej če je bolš itak da se spolača.


Ja to je relativno. Ogromni diski, pa večbatne čeljusti so tudi sigurno boljše, pa se splača? če pa ti, ki so originalno na avtu opravljajo funkcijo več kot dovolj dobro. Marsikaj iz športnega programa za naše avtomobile (oz. skoraj vse) je boljše kot serijsko, pa vsake piz..... tudi ne kupiš. Raje vloži ta denar v nekaj kar ti bo prineslo več veselja predvsem, ko boš svoj avto pogledal in ko ti ga bodo prijatelji pohvalili, ker po tem kar si napisal (predvsem, da ne bi rad imel trdega avta) dvomim, da si "dirkaški" frik.

Drugo pa je, če imajo tvoji serijski amortizerji že ogromno kilometrov za sabo in počasi pešajo ter si se odločil za zamenjavo (kar je vsekakor dobro oz. odvezno, ker slab amortizer je pa na cesti res nevaren) in ti je trgovec rekel, da so plinski 10% dražji od navadnih - potem vzemi.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov