Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

nižanje glave ? ? ? ?

Napisal/-a sport Če sep 01, 2005 2:45 pm

Pozdravljeni vsi na forumu.

Mam eno vprašanje za vse mehanike in mojstre tuninga.

Odloču sm se da bom dal nižat glavo motorja in menjat ventile.
Zanima me če kdo ve kje to delajo? Prenbližna cena? Kok se bo poznalo
pr moči če se sploh bo kaj?
Pa kaj bi še loh naredu za večjo moč(ne predragih predelav)?

Avto: Pontiac LeMans OHC1.6ccm - 75Km motor baje isti k pr kadettu E (solza).

L.P.
Sport
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Če sep 01, 2005 3:19 pm

zakaj pa ventile menjat?

s kolegom tud razmišljava da bi dala to na naših makinah nardit :D

baje dobiš cca 1KM na 0.1 mm zbrušene glave. torej 1mm cca 10 KM (sm nevem kolk je to res) čakam na preverjene informacije.
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 01, 2005 3:23 pm

Po logiki večji ventili spuščajo v cilindre več benza...
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če sep 01, 2005 5:52 pm

vepar je napisal/-a:zakaj pa ventile menjat?

s kolegom tud razmišljava da bi dala to na naših makinah nardit :D

baje dobiš cca 1KM na 0.1 mm zbrušene glave. torej 1mm cca 10 KM (sm nevem kolk je to res) čakam na preverjene informacije.


1mm 10km sam v sanjah :D
Edin je je avto natunan kompletno pol mozno.

jaz mam 0,75mm.
lp
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 01, 2005 9:14 pm

Monster ti maš izkušnje s tem me zanima če je razlika občutna.

Pa kaj naj nardim da se bo avto vrtel na višjih obratih.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če sep 01, 2005 9:21 pm

Precej pomaga pobrušenje vztrajnika in vgraditev lažjih batov ter ojnic, tudi ventili so pomembni(manjša teža, bolje je). Vprašanje je, če se dobijo kaki deli za ta motor.
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če sep 01, 2005 9:23 pm

 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če sep 01, 2005 10:06 pm

sport je napisal/-a:Monster ti maš izkušnje s tem me zanima če je razlika občutna.

Pa kaj naj nardim da se bo avto vrtel na višjih obratih.


Menjal sem se medtem tesnilo ki je blo malenkost nizje kot orginalno, zamenjal izpuh.
Razlika je bla ocitna ja.
Avto dosti lepse laufal, tudi pri nizjih obratih pa v visje se je lepse zasukal.
Zdaj o nekih konjih nemores govorit, je pa nekaj.

Ce ga hoces v visje vrtet naredi to kar je napisal ze nad mano forumec.
Zlajsaj vitalne dele.
Torej zjajsas, bate, ojnice, predvsem pa lajsanje vztrajnika dosti pomaga (poleg tega da vztrajnik pobrusis ga mores tudi zbalansirat dat, torej uravnotezit)
Edino kar je pozabil napisat je odmicna ki bi naj bla ostrejsa (vec stopinjska) al sportna al pa od kakiga slicnega motorja iste firme.

Glede lajsanja zadev nimam kakih izkusenj, edino na turbacu mam bate olajsane.
lp
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm Če sep 01, 2005 10:33 pm

Kam bi se dalo pa vstrajnik dat zbrusit in zbalansirat?
A delajo to pri nas? Če ja,kje?
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če sep 01, 2005 10:56 pm

Nižat glavo je nesmisel. Pri vsaki menjavi tesnila glave se da glavo samo zravnati. Ce jo prevec znizas ti zna bat ujeti ventile. Pa se avto se zna pregrevati. Glede 0.1mm = 1 konj, potem sem jaz z nizanjem dobil 27 konjev? You can only dream about it ;)
Ventile nevem zakaj bi menjal, ce nimas krivih ali poskodovanih... Glede nizanja, zapelji so do bliznjega mehanika pa vprasaj kam nosi ravnat glave. Orodjarji imajo to mehanizacijo.
Vztrajnik ti postruzi vsak orodjar, ni nobene znanosti, samo previden moras biti kje struzis. Ce ga raznese, so posledice lahko usodne (delci vztrajnika prebijejo vse, ohisje menjalnika, plocevino vozila,.... bog ne daj da prileti delec v kabino vozila). Za koliko se ga da zlajsati je vprasanje, odvisno od vztrajnika. Moj je zlajsan za 1.7kg.

Konec koncev se nic od nastetega ne izplaca, oziroma se, vendar ravno opazne razlike ne bo, razen lastnega zadovoljstva. Da kaj dosezes moras pripravit malo vec denarja ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Pe sep 02, 2005 5:39 pm

A mislte da bi blo 70.000 sit dost.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe sep 02, 2005 9:09 pm

eXtreme je napisal/-a:Nižat glavo je nesmisel. Pri vsaki menjavi tesnila glave se da glavo samo zravnati. Ce jo prevec znizas ti zna bat ujeti ventile. Pa se avto se zna pregrevati.


mam glavo ze nizano ze dve leti pa se motor suce v iberture pa se zmer use ok sila, nic pregreva pa normalno deluje zadeva, prav tako je dihtunga ok.
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport So sep 03, 2005 7:29 am

monster_d je napisal/-a:Edino kar je pozabil napisat je odmicna ki bi naj bla ostrejsa (vec stopinjska) al sportna al pa od kakiga slicnega motorja iste firme.


Torej če bi menju odmicno bi mugu dat od močnejšega motorja al švognejšega
(večje kubikaže al manjše).
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So sep 03, 2005 7:48 am

jafak.


A nebi ti vsaj prbližn vedu kaj delaš preden uničiš motor? Tole kar se ti greš je lahko zlo narobe če nimaš pojma o tem. Js ti priporočam da še ene 2 mesca počakaš, pa vse od tega prebereš kar obstaja, ker zdle zgleda še ne veš dost.

Drugače pa je brušenje glave pri takelem avtu nesmisel.
Slika
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport So sep 03, 2005 8:51 am

Zato pa sprašujem da bom vedu :P ! ! ! ! !
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport So sep 03, 2005 8:59 am

-Jst rad naredim kej sam pa čeprov use zjebem, učimo se na napakah.

-Jst mislm da ni nobena umetnost da nabavš plastiko pa jo daš gor zmontirat,
pa milm da ni problema da mehaniku rečeš to pa to mi nared fukneš keš in to je to,
pol pa izigravaš carja kaj vse si naredu pa čeprav se tud dotaknu nisi avta.

-Jst mislm da car je un k nardi tud kej sam ne pa da sam keš pokaže pa mu nardijo
drugi
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So sep 03, 2005 9:38 am

Jp jp se strinjam.

No, če misliš to počet, pol morš tapru se sprijaznt, da kakih večjih izboljšav ne bo, se pa lahko učiš za naslednji avto. Pri taki majhni moči se taki posegi ne poznajo dosti.

Pri brušenju glave morš pazit na zračnost med ventili in bati, da ti jih ne bo pokrivilo. Sam je ne boš mogel pobrusit, ampak boš to nekomu mogu dat narest...

S 70K bi mogu normalno skozi prit. Vztrajnik si nekje dobi drugega in ga daj postružit (sj niso dragi za tvojo mašino, pomoje bi ga za male pare dobu).
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So sep 03, 2005 12:53 pm

sport je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Edino kar je pozabil napisat je odmicna ki bi naj bla ostrejsa (vec stopinjska) al sportna al pa od kakiga slicnega motorja iste firme.


Torej če bi menju odmicno bi mugu dat od močnejšega motorja al švognejšega
(večje kubikaže al manjše).


Cisto odvisno. gledat mores da je ostrejsa torej vec stopinj.
Lahko da ma mocnejsi motor manj stopinj kot svohnejsi
mozno da pase kaj krizem krazem od kakiga podobniga motorja.
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport So sep 03, 2005 1:02 pm

Hvala zaenkrat, če pa se še kej spomnete pa kr napište.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne sep 04, 2005 2:11 pm

monster_d je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:Nižat glavo je nesmisel. Pri vsaki menjavi tesnila glave se da glavo samo zravnati. Ce jo prevec znizas ti zna bat ujeti ventile. Pa se avto se zna pregrevati.


mam glavo ze nizano ze dve leti pa se motor suce v iberture pa se zmer use ok sila, nic pregreva pa normalno deluje zadeva, prav tako je dihtunga ok.


Mogoce ves kaksno kompresijo imas, v barih (ne kompresijskega razmerja)?
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov