Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Tuning motorja

Napisal/-a Zmaj78 So sep 03, 2005 10:56 pm

Mal prej sem iskal po internetu, kako bi se kej dalo naše stare stroje malo navit in za kolk denarja, pa sem naletel na eno dost zanimivo stran glede tega. Gor so navedeni podatki za skor vse tipe vozil in sicer pred in po predelavi z njihovim čipom. Stvar sploh ni tok draga in se vam splača pogledat.

Link:
http://www.autosport-fr.com/
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Re: Tuning motorja

Napisal/-a Gti-Driver Ne sep 04, 2005 2:41 am

Priam je napisal/-a:Mal prej sem iskal po internetu, kako bi se kej dalo naše stare stroje malo navit in za kolk denarja, pa sem naletel na eno dost zanimivo stran glede tega. Gor so navedeni podatki za skor vse tipe vozil in sicer pred in po predelavi z njihovim čipom. Stvar sploh ni tok draga in se vam splača pogledat.

Link:
http://www.autosport-fr.com/


Ja saj to je že vse vredi! Sam kaj pa za malo starejše mašine??
Ni blema delat tuninga na 1.8t motorju o VW-ja, za ta motorse najde dost stvari. Daj mi neko stvar za dvojkio 1.8 16v. Tuki pa več noben nič neve povedat al pa bit pameten.
To je zame vse samo prazno nakladanje. Da z čipom in odmočnimi dobi 20 al pa 30 km več. Za tak dnar k ga vložiš v to stvar si lahk zrihtaš avto ki leti da te sam glava peče;)
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Ja teorija ni vedno tut = praksa!

Napisal/-a Zmaj78 Ne sep 04, 2005 7:46 pm

Ja to je res ker turbinske motorje navijat ni neka znanost. Tvoj motor pa je po mojem dost dobr obvladu Peljhan ko je glih tacga samo G60 vozu svoje cajte in tut zmagval. Sicer pa vse se da samo če je volja oz. tut kej dnarja mora bit na zalogi a ne!
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Po sep 05, 2005 10:20 pm

Kar kupi nek tak cip, pa bos videl za kolko bos navil tvoj stari stroj. Predlagam ti, da pred cipanjem kupis se turbonator. Nekaj mi govori da bos potem imel injektorje premajhne :jy

Nekaterim se vedno ni jasno delovanje 4-taktnega bencinskega motorja z notranjim izgorevanjem.
Slika
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Ja ni glih za riskirat!

Napisal/-a Zmaj78 To sep 06, 2005 11:52 am

Zdej sem mal razmišlu d bi montiru 2.5 V6 od 626-ke, pol pa šele kakšen čip, če bi bla potreba po njemu. Vem pa da če bi montiru v sedanji motor npr. turbino, bi mogu 100 % zmanjša kompresijo motorja, ker drgač bi šlo itak vse v ....

Je pa videt zanimiva tale tvoja crx mašina. Ker motor je notr, verjetn je 131 KM?! Baje da so delal tut 150 neki cajta, tik pred vtijem pa me zanima kako se šele tisto pelje! :?:
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme To sep 06, 2005 4:03 pm

Ja, masina je 130.... bila... kaj je sedaj bo pokazal DYNO ko se do konca naredi motor in zoptimira elektronika.
Pred pol leta, 130PS:
Slika

Danes, ???PS:
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Sr sep 07, 2005 7:05 am

kaj si ti nor kolko enega kablovja ... jaz se zubim že ko gledam tu not :)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Lep motor :))

Napisal/-a Zmaj78 Sr sep 07, 2005 12:57 pm

Tale crx je kar zanimiva zadeva, pred cca. enim mescem sva se glih z enim mulcem pomerla kao drag race na črnuški obvoznci in morm priznat, da mi je u štartu kar mal pobegnu, sam pol pri okol 180 kmh ga je pa začel mal zmanjkvat in sm ga pol ujel. Mogoče se je pol začel poznat da mava iste konje in mam jz motor 1.8, on pa 1.6. V štartu pa je blo neki razlike že verjetno zarad 200 kg težjiga mojga avta. Kakšne pa so kej karakteristike tvojga stroja, npr. pospešek pa končna?! ;)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr sep 07, 2005 7:57 pm

Courage™ je napisal/-a:kaj si ti nor kolko enega kablovja ... jaz se zubim že ko gledam tu not :)


Ja saj kable bo še malo zložil, mislim da,... čeprav pri racingu je vse nametano, majstri pa že vejo kdo je kdaj,...
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Vsi kabli na hondi v vrsto! :))

Napisal/-a Zmaj78 Če sep 08, 2005 6:58 pm

Ja res če se ti teli kabli med sabo skregajo in bognedaj stepejo pol pa bo kriza oz. jih boš moral nekje sred ceste it mirit in se igrat redarja (beri mehanika). Sam kar japonc naredi, to neki cajta pol tut zdrži! :))
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov