Okram je napisal/-a:Mick Jerry
"....Kdor ne verjame "teoriji" o amortizerju, fedru in njuni nalogi naj proba sledeče: samo amortizer(oz blažilec), torej brez namontiranega fedra, naj vzame v roke in ga stisne. Če se bo sam vrnil v prvotno lego, dam za pir."
Pri plinskem amortizerju se batnica, če jo stisneš (kot v primeru, ki si ga opisal) vrne v prvotni položaj. V pošiljkah kompletnih športnih podvozij, so vse batnice pri plinskh amortizerjih "zvezane" na šalco amortizerja. Drugače se stegnejo, odprejo in jih proizvajalec ne more dati v škatlo. Bi bili amotizerji, batnice predolgi.
Kdaj greva?
subi92 je napisal/-a:Ja amortizer se sam že vrne v prvotno lego ampak samo na pultu ko ga imamo v roki. V primeru pa ko je obremenjen, torej na avtu pa ga v prvotno lego vrača vzmet.
Mick Jerry je napisal/-a:Kdor ne verjame "teoriji" o amortizerju, fedru in njuni nalogi naj proba sledeče: samo amortizer(oz blažilec), torej brez namontiranega fedra, naj vzame v roke in ga stisne. Če se bo sam vrnil v prvotno lego, dam za pir.
maky je napisal/-a:emmm mick mal narobe si tole povedu...
mal razmisli o sledeči stvari : kaj se lažje raztegne in skrči... amortizer ali feder? ko to odgovoriš se še vpraši kaj pol bolje drži višino...
sicer pa dobr amortizer se sam povrne v pravo višino...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov