Golden eye je napisal/-a:Zanima me čemu služi amortizer in čemu fedri.PA še to, če je recmo zanič amortizer kako so to opazi na avtu. In kako se opazi na avtu, če so slabi oz. počeni fedri??
maky je napisal/-a:načeloma feder služi višini, amortizer pa povrnitvi v prvotni položaj vozila
amortizer vidiš da je hin če rabi predolgo da se povrne v mirujoče stanje potem je že zanič.
fedre pa vidiš če so zanič če je avto preveč poseden...
robertos_664 je napisal/-a:mislim da ima mick prav. če bi amortizer brez fedre stisnil se ne bi povrnil v prvotni položaj, ker gre v amortizerju samo za pretakanje olja iz ene v drugo komoro. ker če bi se vrnil sam v prvoten položaj bi bila fedra brezveze. najboljše da pokličete Vugo pa preverite on bo ziher vedo.
Cross je napisal/-a:kokr jz vem je vse to narobe. kot prvo je amorizer sestavljen iz fedra in blažilca. amortizer je celotna stvar. vsaj tko sm se jz pouču iz temu namenjenih virov. odgovor na tvoje vprašanje pa je da feder je res namenjen za držanje višine in tudi blaženju sunkov. blažilec pa tudi blaži sunke in duši nihanje amortizerja. dober amortizer ima pravilno kombinacijo obeh. če so slabi fedri se ponavad avto preveč usede, stisnejo se preveč, to se hitr lahk zgodi če montiraš nižje fedre na premehke blažilce, ki so običajno standardni na avtih. če so počeni pa avto kr "pade" na tistmu delu med zavijanjem, spusti se čist preveč, sm že doživu in je prov hecn filing.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov