Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Problem zračnega športnega filtra

Napisal/-a Staccatto To okt 25, 2005 12:49 pm

Lp sledeče me muče ker nevem če iden na to mašino športni filter nekateri so mi rekli da ne gre nekateri pa da ... nebi zaj rad kupavu filtra pa pol nebi šlo.
In sicer motor je VW passat 2.0 16V 136km l.91 tip motorja 9A.
Prosim za nasvete "resnične" če je že kdo mel podobno težavo al primer da je mel on gor al pa kaki kolega. :)
Pa še ena fora je če sm dal dol to cev kak ide k motorje od filtra avto ne vžge! ostali pa sm vidu navadni motorji so vžgali.

Spodaj so fotke mašine
Priponke
HPIM0221.JPG
HPIM0223.JPG
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name To okt 25, 2005 1:26 pm

po mojem maš na cevi od filtra loputo, ki kontrolira pretok zraka. recimo če pri dizlu to ne dela pravilno ful kadi, tko da bo verjetno to problem. :lol:
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto To okt 25, 2005 1:33 pm

aha to sm enkrt slišu tudi kot možnost ... misliš da bi se dalo tle kaj nrdit ?
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To okt 25, 2005 1:57 pm

no_name je napisal/-a:po mojem maš na cevi od filtra loputo, ki kontrolira pretok zraka. recimo če pri dizlu to ne dela pravilno ful kadi, tko da bo verjetno to problem. :lol:


Ja valda...

Ta avto ima boschev k-jetronic sistem vbrizga (mehanski ajnšpric).
Nad škatlo od filtra pride t.i. glava ajnšprica, loputa in regulator. In ne ne da se gor nataknit športnega filtra.

Jst ti svetujem da ne stikaš tam okrog kej preveč če se ne razumeš v te zadeve, ker so zelo občutljive in le redki so tisti ki jih znajo v red spravit. Ko daš zgornji del škatle dol je normalno da ne vžge zaradi lopute za pretok in v sistemu ni podtlaka in ti ne odpre lopute.
Zadnjič spremenil super98, dne To okt 25, 2005 1:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name To okt 25, 2005 1:58 pm

seveda obstaja možnost. filter lahko zamenjaš, če bo loputa ostala gor, če ša boš zamenjal komplet (filter, cev od filtra do mašine) bo pa bol slabo :lol:
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto To okt 25, 2005 2:00 pm

hjo se pravi ka nebo nič s tega :( najbolše da ga na odpad pelam :twisted: :P
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name To okt 25, 2005 2:03 pm

saj lahko samo filter zamenjaš. pel ga k mehaniku pa ti bo zrihtal. pa ne bod paničen, drgač pa če si se do sedaj vozu brez filtra se lahko še naprej, a ne (pa brez zamere). :roll:
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To okt 25, 2005 2:05 pm

no_name je napisal/-a:seveda obstaja možnost. filter lahko zamenjaš, če bo loputa ostala gor, če ša boš zamenjal komplet (filter, cev od filtra do mašine) bo pa bol slabo :lol:


Ja in kam boš nataknu filter??????

Fora je prov v sami škatli.

Loputa za merjenje pretoka je integrirana v škatlo (zgornji del-v bistvu je to vse skupi zgornji del škatle) in je take velikosti kot škatla sama. Prav tako razdelilna glava ajnšprica, regulator pritiska goriva v sistemu, v spodnjem delu škatle pa še loputa za hladen zrak, itd, itd... Verjem česa tazga še nisi vidu in ti ni niti približno jasno kako zadeva deluje...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name To okt 25, 2005 2:12 pm

super98 je napisal/-a:
no_name je napisal/-a:seveda obstaja možnost. filter lahko zamenjaš, če bo loputa ostala gor, če ša boš zamenjal komplet (filter, cev od filtra do mašine) bo pa bol slabo :lol:


Ja in kam boš nataknu filter??????

Fora je prov v sami škatli.

Loputa za merjenje pretoka je integrirana v škatlo (zgornji del-v bistvu je to vse skupi zgornji del škatle) in je take velikosti kot škatla sama. Prav tako razdelilna glava ajnšprica, regulator pritiska goriva v sistemu, v spodnjem delu škatle pa še loputa za hladen zrak, itd, itd... Verjem česa tazga še nisi vidu in ti ni niti približno jasno kako zadeva deluje...


sori sej nism hotu pameten izpadit, sam popmagat sm hotu človeku. res da konkretnega primera še nisem vidu, pa pa moj tdi loputo v cevi in ko smo jo odklopli je ful kadil........ pa brez zamere no. :lol:
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto To okt 25, 2005 2:16 pm

hehe dečki pol bo pač tko ko je blo do zaj :-P tnx za nasvete :)
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To okt 25, 2005 2:19 pm

Kolega ma isti problem na audi-ju. Edina varianta je en dober vgradni filter in lepo poštimat dovod mrzlega zraka v box, pa še to se pozna bol na psihi kot pa u realnosti.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To okt 25, 2005 2:21 pm

Evo:


Slika


Tisti del pod številko 73 je zgornji del škatle za filter. Notri je loputa in razdelilna glava. Iz tega naprej grejo cevi po katerih KONSTANTNO teče bencin do kolektorja. Količina pretoka bencina se določa glede na položaj lopute (tudi na zgornjem delu škatle). To je tko zelo na grobo...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto To okt 25, 2005 2:26 pm

Kej si hard kak je to zakomplicirano....pa zakaj so delili take :evil: na usakega lahko pošteno pičiš gor športni filter na tega pa ne :evil: :P

super98 :tomidelej:
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To okt 25, 2005 2:33 pm

K-jet je zelo zanesljiv sistem, ki ob pravilnem vzdrežavanju in štelanju dela odlično. Ima pa svoje cake in nekatere prov posebne rešitve (2 benz pumpe + komprejsijsko komoro za bencin), konstantnen dovod bencina do kolektorja (k-jet kratica za konstant. curek), da ne omenjam stvari okol luft filtra, razdelil. glave itd, itd... Skratka zadeva je kr zakomplicirana in je priporočljivo nič ne stikat tm okol dokler vse deluje kot mora!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr okt 26, 2005 7:32 pm

Vse se da če se hoče (pa če je denar). Ne bom reku da kej pridobiš s tem (tudi na zvoku ne):

Slika

To je iz nekega Volvota, al pa Sabba (se ne spomnim, iskat se mi pa tudi ne da.).
Druga možnost je pa z malo pacanja:

verzija 1:
http://www.poljub.com/albums/albun33/aii.jpg

verzija 2:
http://www.poljub.com/albums/albun33/akp.jpg
http://www.poljub.com/albums/albun33/ako.jpg
http://www.poljub.com/albums/albun33/ape.jpg

Končni rezultat ni čisto nič drugačen kot z original filtrom s malenkost modificirano škatlo (povečana luknja za dovod zraka).
Slika
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC So okt 29, 2005 10:40 am

dva moja kolega sta mela avte s takim motorjem....najbolj pogost je bil v golfu 2 GTI....torej ona dva sta mela zadevo tako poštimano...
kot je bilo že ugotovljeno se med kišto in loputo ne sme odstranjevati cevi, lahko pa se jo nadomesti z rosfrajasto malo večjega premera....v starih časih so temu VW-jevci pravl temu power ror....v rostfrej cevi se zvok dobro ohranja ni se ne izgublja kot v plastični cevi....no to mamo zdej....
original filter se vzame ven in se ga nadomesti s vgradnim športnim....
bistvo vsega pa je da se spodnji del kište, se pravi na vhodni strani filtra navrta tako da zgleda kot sito ....najboljš ene 15 - 20 fi luknje....ampak ne po celi kišti, le na tistih straneh ki so obrnjene stran od motorja da ne vleče vročega zraka....
to je preverjena zadeva...avto ma zverinki zvok s katerim se ti novi PLASTIČNI motorji ne morejo primerjat....
nared to...falit nimaš kej pa boš vidu kako bo pelo :D :D :D
IMA SE...MOŽE SE...
 
Brane_vrankar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jul 03, 2005 5:51 pm
Kraj: Okolica Domžal

Napisal/-a Brane_vrankar Po nov 21, 2005 3:02 pm

Jest mam pa problem pr suzukiju, k ma en čudn frgazar, k sm dal pa konusn filter gor pa ni blo tolk hudga zvoka, pa žrl je k svina. A kdo ve kako bi lohk tm pr frgazarju kej naredu za bolj hladn zrak.
Sm premišleval da bi rezervn pokrov nabavu pa tko naredu k za turbino, sam ne vem kakšn filter bi lohk ke gor dal. Najbrž obstajajo kkšni športni filtri za original box, sam ne vem če dajo kej zvoka.
Prosm za mnenja. Hvala

Sej če hočš met kkšn dobr zvok pa ornk auspuh nabav. Jst tega pr mojmo noum naredu, k mi je od š. filtra bolj hud zvok.
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W Po nov 21, 2005 3:34 pm

Jast mam za suzukija športen filter,samo povej mi kolki letnik je ta tvoj suzuki?
325i Coupe
 
toncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne mar 28, 2004 7:32 pm

Napisal/-a toncek Po nov 21, 2005 5:22 pm

staccatto a mogoče kej veš kje bi dobil vbrizgavanje, za tak avto kot ga imaš ti?
bi te full prosu če kej veš ker moj kolega ma istiga, pa ga full nekej zajebava pa ne ve kje bi ga dobil.
pa hvala za vse odgovore.
 
Brane_vrankar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jul 03, 2005 5:51 pm
Kraj: Okolica Domžal

Napisal/-a Brane_vrankar Pe nov 25, 2005 8:56 am

moj suzuki je 95 letnik, sedan verzija. glih učeri sm z enmo govoru, da bi res pomagal,če bi tm k mam frgazar izrezu lukno u pokrov, pa tist nastavk dal kokr je za turbino, sam problem bo voda, k bo pršla direkt na filter. Drgač mi pa on lohk nardi specialn športn filter, k jih izdeluje doma. Reku je da bi tud lohk naredu intake iz nekega sifona pa cevi, sam ne bi blo nobenga hudga zvočnga efekta, tko da sm se ogrel za prvo idejo, pa še hudo bo zgledal. Ta mesec ga bom pa še spustit pelal. A kdo ve za kero cnej štacuno kokr a3m.
kerga suzukija maš pa ti?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov