Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Športn filter pozimi

Napisal/-a shalej Pe nov 25, 2005 3:39 pm

prebral sm že ful postov na temo športnih filtrov ampak še zdej ne vem ali ga je pozim bolje dat dol ali ga pustim v avtu?
 
_PaPy_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 558
Pridružen: Sr mar 30, 2005 2:51 pm

Re: Športn filter pozimi

Napisal/-a _PaPy_ Pe nov 25, 2005 3:45 pm

shalej je napisal/-a:prebral sm že ful postov na temo športnih filtrov ampak še zdej ne vem ali ga je pozim bolje dat dol ali ga pustim v avtu?


kakor sm jz razbral iz postov je tako: Ker naj bi imel serisjki filter narejen dovod z loputo ki usmerja mrzli zrak in pa topli zrak iz kolektorjev. In naj bi delovalo tako: da se avto pozimi segreje pripomore k temu kolektor ki oddaja temperaturo .. in tisti čas ki ni ogret jemle topli zrak in kolektorja. Ko je segret začne jemati mrzel zrak. To uravnava luputa.
 
Uporabniški avatar
playa
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Ne jun 16, 2002 3:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a playa Pe nov 25, 2005 5:07 pm

jaz sem ga imel dosedaj se vsako zimo gor, pa je bilo vse ok
Calibra
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM Pe nov 25, 2005 5:52 pm

Meni se v praksi ne obnese.
Ena izmed teorij (ne me tepst če ni prava) pravi, da zaradi večje količine vlage v zraku računalnik dobiva napačne informacije in zaradi tega izračunava drugačno mešanico bencina in zraka, kar pa posledično vpilva na ne-optimalno delovanje motorja in pojavljanje raznoraznih "čričkov" - večje porabe, kasnejšega ogretja motorja, trokiranja itd. Je pa seveda to relativno in odvisno od avtomobila do avtomobila..
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Pe nov 25, 2005 10:32 pm

Za N/A ne vem, na turbobencinarjih dela pozimi/poleti brez tezav...

/jan
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe nov 25, 2005 11:08 pm

motor rabi melo dlje casa da se segreje.
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej So nov 26, 2005 12:25 pm

hja neki črički se slišjo ko vžgem mrzu avto (zle ko je bol mrzl) sam nevem al je to sam zarad mraza pac al je se filter. ga bom dal dol, ker ga itaq morm spucat pa bom vidu ce je kej razlike z navadnim.

kje v celju bi se dal kupit čistilo za filtre?
 
Brane_vrankar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jul 03, 2005 5:51 pm
Kraj: Okolica Domžal

Napisal/-a Brane_vrankar To nov 29, 2005 8:23 am

Jest bom dal konusnga nazaj gor, za čez zimo, k bo bolj deloval. Tisti ''črički'' se pa tud pr men oglašajo, pa trnutno nimam športnga filtra notr.
A kdo ve kolk prbližn približn nastavk za na havbo (za turbino). Pa kako bi se znebu vode, da mi je nebi u filter šopal?
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To nov 29, 2005 8:30 am

Jaz se vozim poleti in pozimi z filtrom,pa ni problema,men se motor enako hitro ogreje :D
Slika
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W To nov 29, 2005 9:20 am

Samo pozimi nimaš nobenega smisla met gor športen filter ker pozimi ne moreš res divjat razen imaš večjo porabo pa moraš mal počakat, da se avto segreje ker pozimi se avto malo dlje segreva z športnim filtrom kot je rekel Monster. :? :lol:
325i Coupe
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To nov 29, 2005 9:23 am

Borko je napisal/-a:Samo pozimi nimaš nobenega smisla met gor športen filter ker pozimi ne moreš res divjat razen imaš večjo porabo pa moraš mal počakat, da se avto segreje ker pozimi se avto malo dlje segreva z športnim filtrom kot je rekel Monster. :? :lol:


Pri meni se isto hitro ogreje motor :D ,razen ,če je res minusdeset zunaj :)
Slika
 
zoom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Po okt 18, 2004 9:02 am

Napisal/-a zoom To nov 29, 2005 9:56 am

Mem je avto cukal.... z navadnim pa ne...
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej To nov 29, 2005 7:40 pm

men se tud ogreje tak hit ko se mi je z navadnim.

mi pa tud mal cuka ko je hladn, sam bi mogu probat če bi tud z navadnim filtrom, ker možno da je kaj druga narobe.

saj ga itaq morm mal spucat pa se bom par dni vozu z navadnim, da vidim če je kej razlike.
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz To nov 29, 2005 10:04 pm

Baje nima veze ce imas sportnega, ce se vozis na kratke razdalje pa le daj notri navadnega, ce pa ne pol pa tud z sportnim nima veze.Pa spucaj ga pa je.
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
saks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: To okt 19, 2004 2:18 pm
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a saks To dec 06, 2005 1:51 pm

Bi še jaz nekaj vprašal:

Meni pa ko je avto ful segret, in nato da skoji kake 20min , noče vžgat.Ko se shladi spet normalno takoj vžge? Je možno da je za to kriv športni filter k ga mam gor?

hvala

LP
saks
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To dec 06, 2005 2:00 pm

saks je napisal/-a:Bi še jaz nekaj vprašal:

Meni pa ko je avto ful segret, in nato da skoji kake 20min , noče vžgat.Ko se shladi spet normalno takoj vžge? Je možno da je za to kriv športni filter k ga mam gor?

hvala

LP


Poglej akomulator če je dober,pri meni je blo isto,zdaj pa vžge ko šus,filtr ni kriv ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej To dec 06, 2005 8:29 pm

no js sm dal filter dol pa ga spucal. se pa pozna na avtu da ni tulk prožn ker se zle 2 dni vozm z originalnim filtrom.

S šp filtrom mi je pri okrog 3000rpm še mal potegnu, zdaj je pa kr bol enakomerno pa bol zaspano vse skupi (mam 75KM).
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W To dec 06, 2005 8:47 pm

Men se je prej na swiftu ko je biu mrzel enih 10min moral segrevat ker je drugače cukal? :D
325i Coupe
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ To dec 06, 2005 9:12 pm

jaz sem imel na petki sportni filter in pozimi nisem cutil razlike tudi, ce sem jih zamenjal (razen v zvoku in malo boljsih pospeskih pri sportnem).

brane_vrankar je napisal/-a:Pa kako bi se znebu vode, da mi je nebi u filter šopal?


mene tud to zanima. pri swiftu mislim narediti rezo nad filtrom pa me skrbi, da ne bi voda uhajala v filter. a se da to kako resit?


lp AS_
GTi rocks?!
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W To dec 06, 2005 9:15 pm

Imaš gtija?
325i Coupe
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov