Symon je napisal/-a:Aha šele zdaj sem bolj natančno pogledal.
V bistvu na ta način ne rabiš odmičnih pa ventilov, ker se vse vrti v enem kosu.Rotary stvari carujejo (Wankel :P ). Mater saj v bisvu je čisto enostavno za pogledat samo malo moraš razmisliti.
Revtec je pa nekakšen bokser motor vendar sposoben več vrtljajev.Mislim, da bi kombinacija obeh sistemov znala biti res zanimiva. Po možnosti res močno narejen motor, ki se bo res brez problema vrtel do vsaj 10.000 obratov.
Kje so Japonci, da preštudirajo oba koncepta?Tole je res končno ena popolnoma nova inovacija, ki dejansko spremeni delovanje motorja in njegove dele. Za spremembo od raznih Comon rail evolucij je tole revolucija.
dunker je napisal/-a:Če bi bilo v razvoj Wankla vloženih toliko sredstev, kot jih je bilo vloženih v razvoj zastarelega Ottovega motorja, osebno verjamem, da bi se danes v povprečju vozili z nepokvarljivimi strojčki s 150 konji in porabo do 5l/100km.
Vseeno je princip, da dobimo kroženje iz kroženja nekako bolj naraven, kot pa kroženje iz nekega sunkovitega gibanja, ne?
The V10 is not, of course, directly related to the F1 racing car’s unit– it has 5.0 litres and the F1 engine is 3.0 litres - but apart from sharing the V10 layout it is a high revving engine, like the F1 unit, and much of the inspiration for the electronics and engine design was drawn from F1 experience. The high-speed nature of the engine is a case in point. The new ‘ten-cylinder’ has broken the 8,000rpm barrier and reaches a maximum of 8,250rpm. At 8,000rpm each piston covers 20 metres a second. At 18,000rpm the pistons of the F1 engine move at 25 metres a second. The difference is that the M engine must last for a ‘lifetime’ while the F1 engine only has to travel 500 miles or so.
Pero je napisal/-a:Ne štekaš?
5.0 V8 se ne more vrtet 14-15.000 obratov.
Da se naredit ventile ki zdržijo še več obratov ampak srednja hitrost bata ne more biti tako velika! F1 komaj zdrži 2 dirke, ima manjši hod (3.0 - V10) in srednja hitrost bata komaj presega 25 ms.
ginek je napisal/-a:Se strinjam! Totalne buče za fopanje naivnih. Že skoraj podobno tistemu z magnet fuel saver.
Resna firma si tole nebi privoščila napisat. Pri 14.000 obratov (dosti prej) bi stock 5.0 GM motorju ojnica že zdavnaj šla.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov