Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pobesneli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr dec 14, 2005 6:15 pm

Prdelava auspuha felicia

Napisal/-a Pobesneli Sr dec 14, 2005 7:19 pm

Pozdravljeni ...SM nov na tem forumu,za začetk mam eno vprasanje glede auspuha...moja mašina je 1.3 rad bi pa dobil za aspuhom malo več glasu.
kaj je boljse če vržem dol katalizator in pustim srednji lonec in zadnjega dam športnega...ali pustim katalizator in dam srednji lonec dol pa športnega zadnjega.
p.s. katalizator je fuč in moram novga kupit...zato mam možnost pač da enostavno dam cev skozi (za tehnični bi si ga pa sposodu)
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM Sr dec 14, 2005 10:51 pm

Več pobereš stran, bolj se dere :twisted:. Če dodaš pa še športn zadn lonc se te pa sliš na 5 kilometrov.
No, svetujem ti, da zadevo pustiš pri miru in raje nabaviš športni filter, če res na vsak način hočeš pridobit kaj na zvoku. Je namreč cenejši kot športni izpuh in imaš načeloma v praksi manj problemov s kršenjem ZVCP, homologacijo in tehničnim pregledom. Če ga ne tiščiš vsakič ko vidiš policaja, ne bi smel met problemov oz. ni neke hude potrebe po homologaciji (teoretično bi ga vsekakor moral, da ne bo pomote!), konec koncev se filtra tudi ne vidi, ker je pod havbo, športni avspuh pa se seveda vidi in tudi malo bolj sliši :D.
Glede filtrov je blo pa že miljon debat napisanih in ne bom kej preveč nakladal. Nabavi univerzalnega s primernim FI-jem oz. premerom, da paše in to je to.
Če pa na vsak način hočeš met največjo prdulo na vasi in se ubadat s policaji in strici na tehničnih pregledih, sem pa že povedal.
SlikaSlika
 
Pobesneli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr dec 14, 2005 6:15 pm

Napisal/-a Pobesneli Sr dec 14, 2005 10:58 pm

Ja no filter mam tudi v mislih....sam bi rad tudi športni auspuh ..ker nastavek mi ne deluje čisto 0 športno :)dobro zanekrat pustim vse na miru..ker itak bom ustvarju ko bo bolj toplo ,zdej le zbiram ideje in material :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr dec 14, 2005 11:42 pm

ahiM je napisal/-a:Če dodaš pa še športn zadn lonc se te pa sliš na 5 kilometrov.


ahim, ahim ne pretiravat :D
Se pa res pol ko zverina dere ja.
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Če dec 15, 2005 1:48 pm

No katalizator pusti kar gor da neboš brezveze svinjal. Avto ti itak nikam ne gre z ali brez katalizatorja.

Pravi izpuh za tebe pa bo verjetno 50mm cev. Za katalizatorjem en resonator in zadaj en dušilec(straight true). Potem bi naj dobil OK zvok pa kakega konja. Seveda pa to ni street legal!
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Če dec 15, 2005 3:02 pm

Hehe ahim malo si zapretiraval :D Pa sej 1.3 felicija gre kar lepo.Dost lahka je tko da tako slabo vseeno ni.Mene bi bolj motile druge stvari kot to da ni najhitrejša ;)
Kupiš en bolj tih športen zadnji lonec(npr. Jokra) vzameš "notranji" lonec ven in ima že bolj ljudski zvok.Za katalizator se pa sam odloči, da ne bom česa kriv:)Z zadnjim športnim loncem ne boš privabil nobenga novega prebivalca štale in prav tako ne s športnim filtrom.Mogoče bi edino katalizator dodal kšnega konja.Bo kdo drug še povedal.
Meni osebno so športni filtri veliko bolj moteči kot lonci, ker se bolj derejo, da o drugih možnih posledicah ne govorim(je bilo že dosti napisanega).
lp ;)
 
Uporabniški avatar
TomazK
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So avg 27, 2005 7:26 am
Kraj: Radomlje

Napisal/-a TomazK Če dec 15, 2005 4:28 pm

Če odstraniš katalizator in srednji lonec se kar pozna...
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Pe dec 16, 2005 9:25 pm

Pri 150KM (SR20DE) se pozna 4KM(zmerjeno) če odstaniš katalizator. Predvsem v visokih obratih avto neha. Zdaj pa če imaš že hin katalizator kupi kakšnega malo večjega. Potem v najhujšem primeru brez sredinskega lonca. Tu se ti lahko zgodi da dobiš v dolgi (tvoj avto je mali in se to naj nebi zgodilo) cevi stoječe valove kar je zelo glasno. To se ponavadi zgodi ko motor bremza. Zato ti priporočam resonator. Resonator nič ne zmanjša moči. Zadnji lonec pa je fajn če naredi čim manj tlaka (back pressure). Optimalno je če je cev direktno skozi. Samo je nelegalno. Tako izpuh prave dimenzije na zgoraj omenjnem avto prinese 10-15KM(zmerjeno). In tudi CAI prinese tam okrog 7-10KM(zmerjeno).
Emisija škodlivih plinov če voziš brez katalizatorja pa se poviša tudi do 200 krat ( to sem pa nekje prebral in nisem videl zmerjeno).

Če boš kupil nek "športni" zadnji lonec ala. Remus,... je vse kaj pridobiš zvok/izgled. Ker drugače ga ne morajo homologirat.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe dec 16, 2005 9:57 pm

Pobesneli, drugače pa vedno lahko koga kaj vprašaš na enmu drugmu forumu! Aja če hočeš zvok, zamenjaj samo zadnji lonecc, če pa hočeš moč, je pa to druga zadeva ki jo je trebe premlevat nekaj časa!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr jan 04, 2006 4:58 pm

NAjlazje je da zdaj ko imas katalizator fuc kupis enega za 2.0 motor in ne za 1.3, ker ima rahlo vecjo prepustnost a se vedno dovolj zadusi da gre avto cez tehnicni. Kupisa seveda kar univerzalnega (jaz priporocam carsound by magnaflow - http://www.car-sound.com/)
Ter odstranis sredinski lonec. Tako bos pridobil precej basovski zvok in je kar prijetno za slisat, ter vse se vedno na skrajni meji zakona. Ce pa hoces da ima se mocnejsi zvok potem ti pa ne preostane drugega kot se en resonancni lonec od magnaflow.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Če jan 05, 2006 12:23 am

Da nebi pisu novga foruma bom kr kle neki prašu pa brez zamer.

Jst bi pa rad pridubu na HP in mi ni nikakor useč da avto tul ( v štand gasu pa da tul k formula) useč mi je samo da zatul k ga prtisnš to nardi šp. filtr , tko da kaj mi priporočate da jaz nardim z auspuhom da dobim na moči ( HP ) ?, glede katalizatorja se da baje narest da ti zrihtajo da ga daš sam gor pa dol...preverjeno pri NOVAKU izpušni sistemi... HVALA
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Napisal/-a changer Če jan 05, 2006 6:51 pm

nočem sprožat kakih polemik, ampak osebno sem zlo zlo skeptičen, kolk se res pridobi konjev s predelavo izpuha ali pa s sportnim fitrom. bi rekel, tko kot je ze blo napisano, da so ti pridobljeni konji bolj v glavi kot kje drugje. osebno sem bolj mnenja, da naj bo športen zvok le zadnja stopnja, po konkretnem tuningu motorja, oz. da avto tutu gre tko kot se ga sliš:)

pa brez zamere
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Pe jan 06, 2006 11:17 am

Jest pa tko pravm glede konjev v glavi... tut če se nespoznaš kj preveč dobr na te stvari je logično da so lonci v auspuhu pa katalizator ena blokada motorja da je bol prožn itaq , primer če ma avto 140 konjev jih ma tok pa nč več če daš filtr pa avspuh ampak ga lahko nardiš samo mal prožnega bl izkoristš teh 140 konjev...tko jaz gledam na to...A ni tko?
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov