Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Dodatni zrak s ventilatorjem

Napisal/-a Maxx So dec 24, 2005 1:26 pm

Zanima me mnenje o sledeči zadevi.V original air box sem vgradil ventilator oz.rastavil sem 12v sesalec in naredil neke vrste ohišje tako da kr močno piha vn.Na avto sm zmontiral in se še nisem veliko peljal vendar imam občutek da bolj vleče samo od 3k-5.5k obratov(občutno).Sedaj pa me zanima kaj bi še moral narest da se tako zavrti še do 6.5k oz.blokade.Je pa veliko bolje kot pa s karbonskim šp.filtrom ki sem ga do sedaj imel.Morm še malo sprobat pa vam povem.Slikice pa še sledijo o bom mše enkrat podru in slikal.
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso So dec 24, 2005 1:56 pm

Hehe TURBONATOR!!! :twisted:
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So dec 24, 2005 2:07 pm

pred časom sem gledal en filmček, ko se eni američani naredili nekaj podobnega.. ..vzeli so puhalnik za listje (ročni puhalnik) in so ga montirali na intake cev.. ..prirastek konjev je bil malenkosten, potem so pa dodali še N2O (pre puhalnik) in vse skupi se je ornk poznalo :D
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So dec 24, 2005 2:11 pm

... že blo,... gremo v OBI :D :D :D
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx So dec 24, 2005 8:57 pm

Sprobal in avto gre full slabše sva šla s kolegom dreg brei in z pa je blo s šp.filtrom dva avta razlike(on hitrejši) ko sem pa ta puhavnik sprobal pa je bilo vsaj 6 avtov razlike tko da ga zamori nemesto da bi šlo hitrej.
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix So dec 24, 2005 9:53 pm

Maxx je napisal/-a:Sprobal in avto gre full slabše sva šla s kolegom dreg brei in z pa je blo s šp.filtrom dva avta razlike(on hitrejši) ko sem pa ta puhavnik sprobal pa je bilo vsaj 6 avtov razlike tko da ga zamori nemesto da bi šlo hitrej.


Res? ne se jebat :-P
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So dec 24, 2005 10:03 pm

Maxx je napisal/-a:Sprobal in avto gre full slabše sva šla s kolegom dreg brei in z pa je blo s šp.filtrom dva avta razlike(on hitrejši) ko sem pa ta puhavnik sprobal pa je bilo vsaj 6 avtov razlike tko da ga zamori nemesto da bi šlo hitrej.


... snami konektor senzorja temp motorja (vbrizga) in še enkrat probaj...
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan So dec 24, 2005 10:05 pm

v motor mora priti ravno prava količina zraka. Če je zraka preveč je mešanica zraka in bencina premalo vredna tako da avto nikamor ne vleče. Najboljše je še zmeraj športni filter.
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So dec 24, 2005 10:18 pm

da nav kdo slucajn tople vode odkril!


ce bi zadeva res funkcionirala bi se stvar prodajala k sveze zemlce, ne pa da zej dajejo ze special discounte, sam da vzames zadevo, tko da...

masina je v tovarnsi sestavljena da doseze priblizno 70-80% svoje zmogljivosti in ce jo hoces optimizirat na 95% bo treba se masikej druzga predelat kot samo eno vetrnico dat v intake cev, tko al tko tipa ta ventilator ne dela nobenega pritiska, da bi res dobil vecje kolicine zraka...

preverjena zadeva je turbo in kompresor in do kaksnega zakljucka smo ze premnogokrat prsli:

Buy yourself a faster car!
Slika Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So dec 24, 2005 10:36 pm

Neo32 je napisal/-a:Buy yourself a faster car!

Z vsem se strinjam le z zadnjim stavkom ne. Konec koncev si nekateri ne morejo privoščit 300.000 SIT registracije in 12 litrov porabe. ;)

Tale tvoj fake turbo je pa čist standardni turbonator. :lol:
Samo kolikor mi je znano se prepočasi vrti, da bi bil efekt. Še več, namesto več zraka, ga dobi manj saj ga vetrnica ovira in zavira.

A sploh veš na koliko obratih delujejo turbine? Verjemi, da kar nekajkrat več od tvoje vetrnice.... :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So dec 24, 2005 11:26 pm

Symon je napisal/-a:
Neo32 je napisal/-a:Buy yourself a faster car!

Z vsem se strinjam le z zadnjim stavkom ne. Konec koncev si nekateri ne morejo privoščit 300.000 SIT registracije in 12 litrov porabe. ;)

Tale tvoj fake turbo je pa čist standardni turbonator. :lol:
Samo kolikor mi je znano se prepočasi vrti, da bi bil efekt. Še več, namesto več zraka, ga dobi manj saj ga vetrnica ovira in zavira.

A sploh veš na koliko obratih delujejo turbine? Verjemi, da kar nekajkrat več od tvoje vetrnice.... :roll:


ja sej si jest tud tega ne morm prvoscit, no ja lohka bi si sam pol bi su zvet u avtu, ker bi mogu flat prodat :lol:

jest mu sam povem da bo fant cim hitreje zavedov da s temi malimi "triki" pridobis konje samo v glavi, ne pa tudi na kolesih, pa ne mislm tukej nc zaljivega

tud jest sm svoje cajte to mislu kva sm naredu k sm dal sportn filter notr, pa katalizator stran, pa srednj lonc stran pa zadni auspuh direktn pa... sam moc je pa narascala samo v glavi, konc koncev je bil pa se vedno 60 konjev no ja mogoce je res kaksn prsu notr, je pa ze masina tulk stara da je tud ze kaksn spizdu...
>Ce se hoces lotit masino rihtat mors za zacetek vzet masino z potencialom in sele nato gres naprej da si rihtas konjice, al kupujes dele za tuning al pa se lotis zadeve sam recimo kot hemingway, sam kr prasi njega kolk znanja in izkusenj rabis da naredis kaksn kolektor ipd

uglavnem za mal hitrejso voznjo sm si kupu motor, ki pa se ne more primerjat z avtom tko v pozitivnih svareh kot v negativnih, ki je recimo ta da ga lohka koristis 4-5 mesecev.

j*** ga, eni majo pac to sreco da so po poklicu sinovi, vecina si pa moramo sami prigurat denar

nuff said



vesel bozic vsem skupej

Slika
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So dec 24, 2005 11:44 pm

Tale vetrnica je nevarna stvar, ker če se mal prehitr zavrti ti hitr kej odtrga - zato majo turbine zeloooo debeloooo kovinsko ohišje :P
Neo strinjam se s tabo - motor je cenejša varianta, da dobiš zmogljivosti, ki jih majo le hudi in dragi avti, pa tudi nevarnejša.
Že šparam zanj vseen :)

Jst mam vw polo 60hp in vem, da če bi hotu nek vsaj približen tuning, bi rabu vsaj tako tubino :D hehe

Pa stric na sliki nism jst :)
Priponke
gargantuan turbo.jpg
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena Ne dec 25, 2005 8:37 am

ko pa tole potegne, ga pa že sam zrak skoz auspuh naprej tišči :D
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne dec 25, 2005 1:25 pm

bass je napisal/-a:Tale vetrnica je nevarna stvar, ker če se mal prehitr zavrti ti hitr kej odtrga - zato majo turbine zeloooo debeloooo kovinsko ohišje :P
Neo strinjam se s tabo - motor je cenejša varianta, da dobiš zmogljivosti, ki jih majo le hudi in dragi avti, pa tudi nevarnejša.
Že šparam zanj vseen :)

Jst mam vw polo 60hp in vem, da če bi hotu nek vsaj približen tuning, bi rabu vsaj tako tubino :D hehe

Pa stric na sliki nism jst :)

tale bi bla prešvoh za polota :D
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Ne dec 25, 2005 2:58 pm

pihanje zraka z kakim koli električnim ventilatorjem je neumnost!

No ker pa nisem taki da bi nekaj v tri dni razlagal bom še zapisal kakšno enačbo.
Vzamimo da imamo 4 cilinderski 2.0l motor, ki dosega polnjenje 0.8 pri 3000rpm.
Pa poglejmo kaj to pomeni za porabo zraka:
Ker je motor 4 takten prečrpa v 2 obratih pri polnjenju e=1 2l zraka. Torej pri polnjenu e=0.8 je to 1.6l zraka. In zadaj pri 3000rpm to pomeni

3000*2*0.8/2 = 2400l/min

No če češ zdaj narediti tlak mora tvoj ventilator prepumpat več zraka kot ga motor porabi. In kolko ga tvoj ventilator prepumpa??

Še nekrat enačba v simbolični obliki za vse ki hočejo sami računat.

n*V*e/2 = X

n - vtrljaji
V - prostornina motorja
e - polnjenje

polnjenje je podatek do kolko se napolnijo cilindri med obratovanjem. To pomeni kolko sveže mešanice zraka in bencina ja v cilindru ko je vsesovalni takt končan. Avto doseže najboljše ponjenje v točki najvišjega navora (zato je tam najvišji navor) Pri nekaterih N/A motorjih je to tudi preko 1. To se doseže z resonanco v sesalnih kanalih/kolektorju.

Pa še to: ventilator ni zmožen naredit nič tlaka. To lahko preveriš tako da daš roko pred njega. Tak da se ne hecat :)

Če pa gdo ne verjame pa naj da 80l žakel za smeti na avspuh in gleda kako dolgo rabi da ga napolni.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne dec 25, 2005 3:03 pm

jankoh je napisal/-a:pihanje zraka z kakim koli električnim ventilatorjem je neumnost!


:clapclap lepo povedano
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Ne dec 25, 2005 3:08 pm

edina stvar ki bi se pomojem poznala je da mrzel zrak notr piha (intercooler), drugo je pa pomojem neumnost. Če ne drugega boš avto uniču
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne dec 25, 2005 4:59 pm

RKay je napisal/-a:edina stvar ki bi se pomojem poznala je da mrzel zrak notr piha (intercooler), drugo je pa pomojem neumnost. Če ne drugega boš avto uniču

To ni intercooler ampak CAI (cold air intake). ;) Pa še to je bolj tako tako. Se razlikuje od modela do modela...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Gabro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So okt 16, 2004 8:02 pm

Napisal/-a Gabro Ne dec 25, 2005 6:53 pm

Zajle pa mene zanima, če ima kdo izkušnje s Power Boosterjem!

http://www.kamann-autosport.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=111_112&products_id=135
Slika
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Ne dec 25, 2005 8:21 pm

Mater kaj sem te jaz tako tele pa pilim 4 dni glavo pa ventile poliram pa tako če lahko pri teh kupim kabel za svečke, ki prinese 11kW!!

Pri teh si kupiš ta kabel (11kW), ta ventilator (12HP), pa potem še na e-bayu kupiš en oni upor, ki se vtakne med MAF in ECU (10HP) pa si pridobil 36HP. Hu tuning was never so easy.
Pa da ne pozabim: turbo nalepka in kromiran end tip prineseta vsak najmanj 10HP...
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov