Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Večja turbina

Napisal/-a Yagi-san Ne jan 01, 2006 7:01 pm

Zanima me, glede na to, da se montira na avtomobile, ki jih nimajo ( turbin ).... kakšen podvig in kdo v Sloveniji bi se lotil podviga, da bi obstoječo turbino zamenjal z večjo ( Garett 3?? ) in potem tlak prilagodil z waste gate-om ??? Iz italijanskih avtomobilov z mašino 2.4 jtd ne paše, ker imajo 5 cilindrov, jaz pa 4. Opcija, prodej in kupi Mjet tudi ne pride v poštev, če ne bi to storil in nebi spraševal. So pa neko modeli v Italiji iz 1.9 Mjet mašine z predelavo turbine dosegli 220 HP in cca.450 Nm Če ima kdo informacijo al karkoli drugega le na plano...... hvala !!!!




Yagi-san
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne jan 01, 2006 7:11 pm

... s kakšnim motorjem sploh imaš avto ???
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne jan 01, 2006 7:30 pm

O ja, moja napaka, da nisem omenil. Gre za 1.9 JTD 85 kW ( chipan 102 kW ).



Yagi-san
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne jan 01, 2006 7:39 pm

... mislim, da tistih 220 ni dolgoročno (če je sploh možno), ker bati in oljnice ne bi vzdržali,...pa samo z drugo turbino je to na 2.0/4 cil dizlu teško, moraš zelo povečat tlak na šobah, ker časovna podaljšanja že povzročajo klenkanje, te šobe 1.gen pa tudi niso talo vzdržlijive,...jaz se ne grem...
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne jan 01, 2006 8:09 pm

Jih ne iščem 220 HP. Nekje 160-180 HP .



Yagi-san
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne jan 01, 2006 9:08 pm

... saj se da načipat na 170, samo s serijskimi deli ni zdravo,...
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne jan 01, 2006 11:38 pm

DrMr je napisal/-a:... saj se da načipat na 170, samo s serijskimi deli ni zdravo,...





V kakšnem smislu ? Kateri deli ? V bistvu me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi dal večjo turbino in ponovno optimizacijo, da bi prilagodil tlak ? Bi bilo potrebno še kaj ?


Yagi-san
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jan 02, 2006 12:30 am

vecjo turbino je nesmiselno dajat gor, ce ne gre za kaki extremni tuning.
serijski dvignes pritisk, optimiziras racunalnik oz prilagodis vzrizg goriva itd...
sam pri dizlih je pomoje mal tezje izvajat zadeve kot pri bencincih.
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Po jan 02, 2006 12:36 am

Stari, dej uživej rajš pa se vozi ;)
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 02, 2006 12:41 am

Yagi-san je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a:... saj se da načipat na 170, samo s serijskimi deli ni zdravo,...





V kakšnem smislu ? Kateri deli ? V bistvu me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi dal večjo turbino in ponovno optimizacijo, da bi prilagodil tlak ? Bi bilo potrebno še kaj ?


Yagi-san


Ojnice,bati,intercooler, hlajenje,..... u končni fazi še zavore...... če se predeluje se ne predela sam ključnih stvari.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jan 02, 2006 1:27 am

lisko je napisal/-a:
Yagi-san je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a:... saj se da načipat na 170, samo s serijskimi deli ni zdravo,...





V kakšnem smislu ? Kateri deli ? V bistvu me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi dal večjo turbino in ponovno optimizacijo, da bi prilagodil tlak ? Bi bilo potrebno še kaj ?


Yagi-san


Ojnice,bati,intercooler, hlajenje,..... u končni fazi še zavore...... če se predeluje se ne predela sam ključnih stvari.


mislim da ste se pozabili na izpuh, torej al samo kolektor ali koleno (down pipe) verjetno pa kr kompletn.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po jan 02, 2006 6:50 am

.... mislim, da se vse neha že pri premalem premeru ventilov, ker višine dviga tu ne moreš povečat...
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Po jan 02, 2006 9:30 am

NO, sej to me je zanimalo, kaj in kako in sedaj sem dobil odgovore, ki sicer niso po moje okusu a kaj čmo ( bi bilo skoraj lažje zamenjat mašino z eno 2.4 jtd?? ). Hvala za odgovore in pomoč !!!



Yagi-san
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san To jan 03, 2006 12:03 am

Da drugače vprašam ; bi bilo možno zamenjat mašino z 2.4 jtd ? ''Če'' bi se dalo, kaj vse bi moral menjat ? Menjalnik ? Še kej..... ???


Yagi-san
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jan 03, 2006 12:18 am

Prvo prevert če gre sploh notr.. pol če se dobijo nosilci???

BTW JTD serijski z 140ps??? najlažje tega prodat pa tole kupit?? Edina realna stvar. žal...če hočeš ostati na dizlu in Stilotu..
Najbrš si opazil da take predelave (menjava turbin itd..) niso pogoste pr dizlih, oz se najdejo kkšni ekstremi ki pa niso za vsako dnevno vožnjo sploh pa ne za nabiranje km kar je namen dizlov...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To jan 03, 2006 12:59 am

CupraR je napisal/-a:Prvo prevert če gre sploh notr.. pol če se dobijo nosilci???

BTW JTD serijski z 140ps??? najlažje tega prodat pa tole kupit?? Edina realna stvar. žal...če hočeš ostati na dizlu in Stilotu..
Najbrš si opazil da take predelave (menjava turbin itd..) niso pogoste pr dizlih, oz se najdejo kkšni ekstremi ki pa niso za vsako dnevno vožnjo sploh pa ne za nabiranje km kar je namen dizlov...


... žal resnica boli...nima smisla...
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Po jan 09, 2006 8:41 am

Yagi-san je napisal/-a:Da drugače vprašam ; bi bilo možno zamenjat mašino z 2.4 jtd ? ''Če'' bi se dalo, kaj vse bi moral menjat ? Menjalnik ? Še kej..... ???


Yagi-san


Motor, nosilce motorja, celotno napeljavo, ECU, računalnik kjer ima 2.4 blokado vžiga, most motorja, polosovine, izpuh, hladilnik, intercooler, različne posodice (hladilna,vetrobranska) ....... Aja menjalnik si pa že sam omenil 8)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov