Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Menjava 1.6 mašine z 3.0 V6?

Napisal/-a nebivedu Če jan 05, 2006 12:22 pm

Ker mam mal premal konjičev pod havbo bi rad to mal poboljšal. Gre pa zato, da imam sedaj inline 1.6 16V mašino, ki bi jo zamenjal z 3.0 V6. Po dolžini sta ti dve mašini ravno nekako enako dolgi, širina pa ni pomembna, ker imam dovolj prostora v havbi.

Kok stane kaka 3.0 V6 mašina, ki mora biti še na frgazer. Mašina bi imela do 150KM in velik navora, pa obvezno bencinska mašinca mora bit.

Zanima me kje je tut kak ko bi obvladal predelat obroč, ki pride za povezavo iz menjalnika do mašine da bi pasal na večjo mašino.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Če jan 05, 2006 12:30 pm

Zakej nebi povedu še za ker avto gre? :D
The MAN
 
Uros1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po dec 06, 2004 10:58 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Uros1 Če jan 05, 2006 12:31 pm

Kontaktiraj modrega dirkača - Thomas custums. On se je nekaj z 3.0 v6 mašinami ubadal.

Ga najdeš na forumu, če pa ne bo odgovoru, pa povej dobiš mobitel.

P.S. Si se kej zmenu za sedež?

LP Uroš
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 05, 2006 12:42 pm

Gre za terenčka Daihatsu Feroza. Zdej ima 63kW in 126Nm navora, rabil bi pa vsaj 130Km in 200Nm navora., pa mislim, da je ceneje menjat celo mašino, kot pa odmične in ostalo, ker je tisto predrago.

Ja sm - sedeže bomo menjali spomladi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če jan 05, 2006 12:47 pm

še mal pa boš ratraka naredu iz boge feroze...

a boš od pajerota dal motor?
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 05, 2006 12:49 pm

croma_man je napisal/-a:še mal pa boš ratraka naredu iz boge feroze...

a boš od pajerota dal motor?


Pajero ma preveč konjev - rad bi da ima lih prov konjev, pa kr dost več navora - NA DIZLA NE GREM, da ne bo kdo spet pisal pa dizla vzem.

Idealna bi bila kaka stara mašina na frgazer z malo konji pa velikim navorom.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uros1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po dec 06, 2004 10:58 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Uros1 Če jan 05, 2006 1:35 pm

 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Če jan 05, 2006 1:42 pm

in na kako masino to ciljas? kr zdele iz glave res ne vem za 3,0 motor z sam 150 km, drugače sm pa pomislu na stare alfine motorje al pa kaj takega. dej od subija motor not ;) ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 05, 2006 1:44 pm

Uros1 je napisal/-a:Poglej če bi ti tale ustrezala:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=571087


A nima tole mal preveč moči - nebi rad polomil celega avta. Je pa vsekakor zanimiva. Ali ima kdo mere od same 3.0 V6 mašine(renaultove) zanima me dolžina in širina - višina ni važna, placa je dost.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uros1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po dec 06, 2004 10:58 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Uros1 Če jan 05, 2006 1:57 pm

Nebivedu

maš PM.
 
ardeč
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr dec 28, 2005 8:57 pm

Re: Menjava 1.6 mašine z 3.0 V6?

Napisal/-a ardeč Če jan 05, 2006 8:33 pm

nebivedu je napisal/-a:Ker mam mal premal konjičev pod havbo bi rad to mal poboljšal. Gre pa zato, da imam sedaj inline 1.6 16V mašino, ki bi jo zamenjal z 3.0 V6. Po dolžini sta ti dve mašini ravno nekako enako dolgi, širina pa ni pomembna, ker imam dovolj prostora v havbi.

Kok stane kaka 3.0 V6 mašina, ki mora biti še na frgazer. Mašina bi imela do 150KM in velik navora, pa obvezno bencinska mašinca mora bit.

Zanima me kje je tut kak ko bi obvladal predelat obroč, ki pride za povezavo iz menjalnika do mašine da bi pasal na večjo mašino.


Ž
a si se kdaj vprašal zakaj nima nobena Feroza take mašine not? :roll:
Mislim, da ti bo bogi mali razpadu če boš to spelu.
Pa brez zamere ;)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če jan 05, 2006 8:46 pm

... mislim, da ti je res najcene PSA-Renault V6, motor ali pa cel avto za mx.100k, pa še kakih 100k za malo generalko, da imaš potem mir, če vzameš cel avto še dobiš zraven vso instalacijo, menjalnikov zvon- vmesno ploščo ti dober orodjar naredi za 10-30k, pa cca.50h dela za vso ostalo predelavo (elektrika, izpuhi, vodni sistem, nosilci...
ura dela pa veš, da so od 2-5k,... se splača ? ne vem... pred leti sem v Land Roverja vgradil 2.5 TD, delal kakor je bil čas, ko je bilo narejeno pa je bil užitek..., te pa res ne razumem, zakaj ne sodobnega dizla, ker je zaradi navora boljša kombinacija za offroad - z moje strani preverjeno...pa obilo sreče, jez se tega več ne grem...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če jan 05, 2006 8:56 pm

zakaj ne dizla, ma že kak razlog, jaz ga tudi mam, ker mi je zvok kot traktorjev, nočem začet kreganja samo svoje mnenje povem

glede tega da bo avto sfukal, mislim da je to njegov problem, in mislim da se on tega tudi sam zaveda, da obstaja možnost da celo šasijo zjebe z močnejšim motorjem, tak da zakaj mu gnjavite glede tega?
saj pa mislim da je vsakemu majmunu(se opravičujem besedi) jasno da če daš v neki mali avto močen motor da ga lahko zjebeš

edino kar si govoril za menjalnik nebivedu
nebi blo boljše še menjalnika zamenjat?
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če jan 05, 2006 9:05 pm

... na LR če menjaš menjalnik, bi bilo še 30h dela (ročice, pa prenos na reduktor, pa kardan naprej nima placa, pa prestavna razmerja,...) uf boli glava... šasije Feroze ne poznam (če jo sploh ima), samo večina terencev ima na podvozju še dosti rezerve ...pa rajši kupi staro Vitaro V6...mala in močna
 
Uporabniški avatar
P206S16
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne apr 03, 2005 12:10 pm
Kraj: lj

Napisal/-a P206S16 Če jan 05, 2006 9:44 pm

za toliko konjev kot bi jih ti imel je že dosti 2.0.
Sicer pa so to le sanje ker slutim da ti niso dosegljive, kar koli boš delal in če bi sam obvladal ne boš pod 200.000 jurji, saj veš tudi ko mašino menjaš moraš oz. je dobro naredit še tavelik servis zraven, ker ne veš kaj si kupu in notri vtaknu.
leti...leti.... S16
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če jan 05, 2006 9:59 pm

[quote="DrMr"]... na LR če menjaš menjalnik, bi bilo še 30h dela (ročice, pa prenos na reduktor, pa kardan naprej nima placa, pa prestavna razmerja,...) uf boli glava... šasije Feroze ne poznam (če jo sploh ima), samo večina terencev ima na podvozju še dosti rezerve ...pa rajši kupi staro Vitaro V6...mala in močna[/quote]

Se strinjam uzam vitarco
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če jan 05, 2006 10:03 pm

Jest ti prodam 5.0 V8 iz Camarota. Mam pa tud 5 ročni menjalnik zraven, če hočeš... :D

Mam pa tud še en 2.3 V6 od Caprija na lagerju. ;)
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če jan 05, 2006 10:04 pm

men se zdi da najbolš če ti kupš druzga terenca ker kakršne maš ti želje ti druzga ne preostane ker to vse skup nio 5 minut dela kr od enga avta motor not vržt pa pravš da mere niso važne (višina ,širina) to se prav če bo motor mal prenizko pršu boš še menjalnik dol spustu ne gre to tko prjatu morš mal vedt kaj se da not upasat ne pa kr neki na hej brigade

p.s. pa brez zamere sam mnenje sm dal
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jan 06, 2006 7:36 am

Inline 2.0 mašina ne gre pod havbo - je predolga, ker spredaj rabim prostor za kiler. kakršnokoli rezanje pleha odpade. Ali obstaja kaka 1.8 ali pa 2.0 V mašina?
3.0 V6 je približno enako kratka kot 1.6 16V, ki je sedaj not, le daje širša. Zato je to edina primerna mašina. Daihatsu rocky je približno enak avto, le da je zadek malo večji - prostor pod havbo je enak ferozinem in ima 2.8 dizel mašino z 70KM pod pokrovom. Meni ne gre zato da bi si kupoval drugi avto, ker mi je feroza všeč ima dobre vozne lastnosti in je ravno prav težka. Vitara je pa meni osebno grda in prelahka, poleg tega 3 vratna ni imela nobena 3.0 V6 mašine, 5 vratna je pa predolga za vožnjo po terenu. Poleg tega ima elektroniko, ki pa je ne maram imeti v terencu, s katerim mislim voziti tudi po vodi(zdej sem sprobal 75cm in ni bilo nič narobe).
Mašina stane 30k sit - za tok mi en prodaja mašino od espacea - vse ostalo bom doma naredil, karkoli bi bilo pa za podrejat imam pa kolega, ki je drejar in res obvlada zadeve.
Poleg tega, mi jo nekdo iz tega foruma tudi zrihta 2.8 mašino z 150KM. Tko da mašina je mali problem - največji problem je skupaj dobit menjalnik in mašino, pa podrejat zvon, da bo pasal skupaj, pa sklopka in potisni ležaj tut nista lih lahki zadevi za poštimat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Pe jan 06, 2006 8:16 am

napisu si, da avta ne želiš menjat, ker ma feroza dobre vozne lastnosti. če boš zamenjal motor temu ne bo več tako (spremenile se bodo vozne lastnost-na boljše al pa na slabše). poleg tega bo mašina težja,........ in lahko bi še našteval. :D


p.s.: to je samo moje mnenje in ni povod za kakršnokoli kregarijo!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov