Za zacetek, Megane z 1.4 16V motorjem (95 KS) ima koncno 184 km/s (vir:
www.avto.net), zaradi malenkosti rezerve pri teh tovarniskih podatkih in laganja stevca dopuscam moznost, da si se peljal sam po ravnem 200 po stevcu. Trditve kot 205 (4 v avtu + klima), 210 in celo 230 so pa naravnost smesne. Moznosti sta dve: ali da nakladas, ali pa ti stevec taaakoooo hudo laze.
Kaj se pa tice cip tuninga - kakih 10% je realno pri velikoserijskih cipih - se pa tudi cipi dobijo razlicni oz. imajo razlicen "software", tako da se z nekaterimi da kar drasticne povecave moci doseci, ampak kot vedno je davek hitrejsi crkot masine in vecja poraba - ja tako je, nihce naj ne trdi, da cip tuning ne zvisa, ali da celo zmanjsa porabo, ker to ni res. To je mogoce kvecjemu pri elektronsko gnanih turbinah, pa se tam tezko. Kaj se tice porabe pa je tako, da je ta pogosto merjena pri konstantnih 90 in 120 kmh, kjer se prisotnost cipa ne pozna, kakor hitro pa pogazis pedalo bo pa avto z cip tuningom bolj sel, logicno pa tudi vec pokuril. Tisti, ki trdijo nasprotno, naj se zamislijo nad tem, kaj cip sloh pocne in takrat ocenijo logicnost svoje izjave.Ce te vlece vec moci, si kar omisli kak cip tuning, samo vecji porabi se ne izognes, razen ce ne mislis tistih dodatnih nekaj konjev tudi koristit, v primeru cesar pa itak cel tuning izgubi smisel...
LP