Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Zero_X
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe sep 13, 2002 5:04 pm

Menjava motorja Fiat Punto2????

Napisal/-a Zero_X Če jan 12, 2006 2:55 pm

Zanima me če ve kdo slučajno če bi šlo v Puntota 2 dat motor od Fat Punto GT-ja?
In kaj vse še bi trebalo mejat oz. naredit da bi to špilalo tak ko treba.


LP
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Če jan 12, 2006 10:34 pm

Prodaj svojga-kupi gt-ja??? :roll: ;)
lp
 
Zero_X
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe sep 13, 2002 5:04 pm

Napisal/-a Zero_X Če jan 12, 2006 10:39 pm

Ja ne, to ni opcija, kr jaz bi mel motor of GT-ja v tem modelu kr avto lepše zgleda ko pa stari model. Kr to je bol zakomplicirano ko pa da prodam pa kupim GT-ja.
Pa me zanima samo kaj bi trebalo vse naredo oz. če bi sploh šel motor not.
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM Pe jan 13, 2006 12:54 am

Kot prvo rabiš komplet motor, po možnosti z menjalnikom in obvezno računalnikom, pa še marsikej. Ti lahko povem, da se ti ne splača. Če boš dubu kje mašino od GT-ja, ti povem, da ti v 90% generalka na uide, kar pa pomeni minimalno 200 jurjev, da ne omenjam turbine itd.
V končni fazi se da narest vse (zdele se prpravla projekt Punto Mk2 2.0 16V turbo pa bomo vidl :D)... Sam treba je met dnar, potrplejne, voljo in seveda znanje :D (oz. ljudi, ki ga premorejo, da ti stvar dobro poštimajo). Mašina gre skor zihr not, mal bi blo treba preverit, ampak ne bi smel bit vesolskega problema. Da jo pa spraviš v tek pa da ti ne rabne za vogalom je pa drugo (sploh če kupiš samo motor s kakega odpada).
SlikaSlika
 
Zero_X
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe sep 13, 2002 5:04 pm

Napisal/-a Zero_X Pe jan 13, 2006 8:10 am

To tak al tak da bi se naredla komplet generalka na motoru. Finančno pa je res da se to ne splača naredit, samo meni je to zanimiv projekt pa se mi ne gre tolko če se splača al ne. Glede motora pa sem, ga tak mislo pripelat iz italije oz. kupit enega GT-ja pa zamenjat vse potrebne dele. Ljudi ki pa bi mi to naredli pa mam tudi. Zaj samo zbiram informacije.
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Ne jan 15, 2006 11:49 pm

Edino vprašanje je kaj je treba spremenit,kdo bo to nardil, in kolkio je cena ... to da se da je itak logicno saj je v puntotu tud 1.8 motor tak da velikost nebi smela bit problem.
No pomoje .. nardit je treba nove nosilce motorja in menjalnika potem pa celo zadevo prestavit nosilci za ic, nov izpušni sistem, večje zavore(ne vem bi pasalo kr od gt-ja???), pa morda še kaki struct brace nad in pod motorjem da vse skupaj malo bolj skup drži .. sem še kaj pozabo?
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM To jan 17, 2006 11:25 am

ahiM je napisal/-a:Kot prvo rabiš komplet motor, po možnosti z menjalnikom in obvezno računalnikom, pa še marsikej. Ti lahko povem, da se ti ne splača. Če boš dubu kje mašino od GT-ja, ti povem, da ti v 90% generalka na uide, kar pa pomeni minimalno 200 jurjev, da ne omenjam turbine itd.
V končni fazi se da narest vse (zdele se prpravla projekt Punto Mk2 2.0 16V turbo pa bomo vidl :D)... Sam treba je met dnar, potrplejne, voljo in seveda znanje :D (oz. ljudi, ki ga premorejo, da ti stvar dobro poštimajo). Mašina gre skor zihr not, mal bi blo treba preverit, ampak ne bi smel bit vesolskega problema. Da jo pa spraviš v tek pa da ti ne rabne za vogalom je pa drugo (sploh če kupiš samo motor s kakega odpada).


mašina gre not 100%
če so v mk.1 stišali 2.0T od Coupe, gre v mk.2 tudi 1.4T
samo če se pa splača pa nebi rekel
ker vse mašine od mk.1 GT so že razgnane do amena, tak da ma ahiM prav, gneralka bo nujna, če boš mel srečo ti nebo treba turbine obnavljat, ker sem slišal da je to lahko zelo drago, pa še v torino jo moreš poslat če se ne motim, razen če najdeš kakega majstra ki ti to doma naredi
menjalnik boš moral menjat 100%, najboljše original od GT
pa računalnik bo tudi moral bit original od GT
drugače pa mašina paše, vsaj prostorsko
če boš pa moral kaj nosilce predelat pa ne vem
 
Zero_X
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe sep 13, 2002 5:04 pm

Napisal/-a Zero_X To jan 17, 2006 3:35 pm

Saj to sem tak reko da generalko bi 100% naredo. Samo sem rabo informacije da vijim kaj bi blo bolše če kupim po delih vse al kupim enega GT-ja pa menjam vse potrebne dele, ostalo pa prodam po deleh kaj nebom rabo.
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI To jan 17, 2006 10:04 pm

Nosilce morš za motor predelat. Je mel kolega motor od mk1 v mk2. Če se temu lohka reče motor. Spodnji del je bil od 75-ke glava od 90-ke odmična pa vse to predelan računalnik pa od ta nove 60-ke. Sj je še kar šlo sam pot štand gasom ga je fajn jebalo :P Pol je marsikaj možno.
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Sr jan 18, 2006 6:47 pm

Kaj pa polosovine?To paše vse, kej nardit če so prekratke, predolge?
Slika
 
Uporabniški avatar
ITAL-JET
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jun 29, 2005 8:06 am

Napisal/-a ITAL-JET Po jan 23, 2006 2:51 pm

lenivec je napisal/-a:daj firestorm ne nabijaj če nimaš pojma...
turbino v torino poslat...

kr nekaj bluziš a nimaš pojma...


podpis
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov