Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
upl1306
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To mar 14, 2006 7:13 pm

VW bora

Napisal/-a upl1306 To mar 14, 2006 7:25 pm

Evo še mene. Sm mal gledu vš forum pa k vidm d se spoznate na stvar sm se še js registreru. Zanima me kaj bi se dal nardit na avtu k ga mam tko d bi porabu največ 1.200,000 za največji učinek. Rd bi pa poveču KM, pospeške pa končno hitrost.

avto:
VW Bora Comfortline 1.4, 75KM, bencin.
Drgač so pa še vsi podatki tle:

http://avtokatalog.siol.net/avtokatalog/Default.aspx


pa upam d nimate nč proti če sm tle. :D 8) :twisted:
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec To mar 14, 2006 7:29 pm

jaz osebno bi raje prodal avto in dodal tistih 1.2 mio in si kupil kaj močnejšega že v osnovi..

LP
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To mar 14, 2006 7:32 pm

najceneje če hočš ta avto obdržat bi te pršlo, da sploh zamenaš motor.. kkšn 2,8 al 2,9 al kolk že ma VR6 pa je :) al pa 1.8t pa jo mal napilš, če mislš tok dnara vložit. sicer ti bojo pa ljudje k se spoznajo na to kej več svetval..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ To mar 14, 2006 8:09 pm

menjaj avto...
litr bencina, litr olja ;)
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan To mar 14, 2006 8:27 pm

Iz 1.4 motorja ne boš dobil veliko več konjev. Oziroma lahko samo bo hitro kaj crknlo. Najprej zamenjaj motor 1.8 5V (150 KM), potem pa kupi še čip za 180 KM. (pa tega ne povedat na tehničnem), pol maš pa za razliko od 2,8 (204 KM) motorja precej cenejšo registracijo gre pa malo manj a še vedno dobro.

Potem pa še 225/45 R17 gume, ter nižanje za približno 5 cm, temne šipe, pa še kakšna malenkost.

Če prodaš še stari motor ti bo verjetno ostalo še kaj denarja za skustiko. :P
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Sr mar 15, 2006 1:34 pm

andrazzupan je napisal/-a:Iz 1.4 motorja ne boš dobil veliko več konjev. Oziroma lahko samo bo hitro kaj crknlo. Najprej zamenjaj motor 1.8 5V (150 KM), potem pa kupi še čip za 180 KM. (pa tega ne povedat na tehničnem), pol maš pa za razliko od 2,8 (204 KM) motorja precej cenejšo registracijo gre pa malo manj a še vedno dobro.

Potem pa še 225/45 R17 gume, ter nižanje za približno 5 cm, temne šipe, pa še kakšna malenkost.

Če prodaš še stari motor ti bo verjetno ostalo še kaj denarja za skustiko. :P


najbrz si mislu 1.8t 20v?? Ker 1.8 5v ne obstaja, razen 2.3 v5-150km(kasneje 170km)
Aja pa z gumami in crnimi sipami nevem ce bo kaj pridobil na pospeskih..

upl1306: ce mas finance in cas, menjaj motor, drugace kupi drug avto(ali istega z vecjim motorjem=vec konjev)
npr:http://www.mobile.de/SIDhja9nqnS15mwmXDT-G24ZA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1142429701A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C116%81K-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100A6E25200Bv5AGCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&top=2&bereich=pkw&id=11111111198860216&
tudi v slo se jih nekaj vozi...
Zadnjič spremenil AXioN, dne Sr mar 15, 2006 1:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Sr mar 15, 2006 1:36 pm

Kukec je napisal/-a:jaz osebno bi raje prodal avto in dodal tistih 1.2 mio in si kupil kaj močnejšega že v osnovi..

LP


se strinjam
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Sr mar 15, 2006 2:55 pm

Vem da mu ne bo hitrej šu sam jest bi takga naredu.

Glede motorjev sem pa take oznake vidu v katalogu iz 11/2002. Mislim pa da so to isti motorji kot v pasatu 1.8 T sam da se kle drgač reče (še nikol nisem vidu golfa 1.8 T)

motorji za VW Bora od 1998 do 2004
1.6 (100) ali 102 od 2000 naprej
1.6 16v (105),
1.8 (125),
1.8 V5 (150) ali 180 od 2001 naprej
2.0 (115),
2.3 (150) ali 170 od 2000 naprej
2.8 (204)
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Sr mar 15, 2006 2:56 pm

Vem da mu ne bo hitrej šu sam jest bi takga naredu.

Glede motorjev sem pa take oznake vidu v katalogu iz 11/2002. Mislim pa da so to isti motorji kot v pasatu 1.8 T sam da se kle drgač reče (še nikol nisem vidu golfa 1.8 T)

motorji za VW Bora od 1998 do 2004
1.6 (100) ali 102 od 2000 naprej------------------------R4 2V
1.6 16v (105), ---------------------------------------------R4 4V
1.8 (125), --------------------------------------------------R4 5V
1.8 5V trbomotor (150) ali 180 od 2001 naprej------R4 5V
2.0 (115), --------------------------------------------------R4 2V
2.3 (150) ali 170 od 2000 naprej-----------------------V5 2V
2.8 (204)---------------------------------------------------V6 4V

Naknadno sem popravil v5 na 5v , da se namo kregal! (zdej je pa vse prov!)
Zadnjič spremenil andrazzupan, dne Če mar 16, 2006 8:01 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Sr mar 15, 2006 3:47 pm

Kokr js vem 1.8 motor ni V5,ampak je 5V oziroma 20V,5V oznaka pomen 5 venitlov na valj,se prav da je 1.8 motor V4 in ima 20V.A V5 motor je pa 2.3 moči in v eno verziji ma 150KM v novejši pa 170KM(passat).1.8 T majo pa GTI-ji not.Če se motm me popravte.
 
Jan_87
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Pe jul 08, 2005 4:50 pm
Kraj: Slovenia

Napisal/-a Jan_87 Sr mar 15, 2006 4:19 pm

VAG-ov 1.8 je v vseh izvedbah 4-valjni s po 5 ventili na valj.
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Sr mar 15, 2006 4:29 pm

sej kakšen bi pa bil V5 motor......mislim kako bi pet cilindrov postavu v V :?:
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr mar 15, 2006 5:43 pm

no_name je napisal/-a:sej kakšen bi pa bil V5 motor......mislim kako bi pet cilindrov postavu v V :?:


hehe, saj so tudi V5 golfi:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=693120
kako jih postaviti?možnost je samo ena :P
 
Uporabniški avatar
sleeper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To dec 07, 2004 8:55 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a sleeper Sr mar 15, 2006 6:49 pm

Halo!

V5 motor je v dveh različicah, 150 KM in pozneje 170 KM. 1.8T motor pa ni V4 ampak R4 motor, oznaka 5V al pa 20V pa pomeni isto, edina razlika je, da AUDI in VW uporabljata različne, 5V al pa 20V, pomen je pa isti. Tud ti motorji so v Golfu kot različica GTI, najprej 150 KM pozneje 180KM (2002), kot 25 Jahre GTI. Od tu naprej so vsi 1.8T imeli 180 KM, kot VW tudi AUDI.
Pa še odgovor na vprašanje. Obstaja tud VAG-ov motor 1.4 s 170 KM (Golf V GT TSI), vendar bi kaj takega stalo... Najbolje je prodat avto pa kupit 1.8T, kot že omenjeno s 150 ali 180 KM in ga čipat, ob menjavi turbine za večjo TT-jevo in hladilnika zraka pa lahko motor spraviš tud na 230 KM in več... Če ti pa zavarovanje in cestni sklad ne delajo prevelikih preglavic pa menjaj za Boro V6. Ni lepšega kot zvok V(R)6 motorja in vožnja je res nekaj posebnega... Iz izkušenj govorim... :D

LpS
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr mar 15, 2006 9:46 pm

Enačba se glasi:
2800:6=466.666666666666666667
466.666666666666666667x5=2333.33333333

ali po domače:
VR6-1cilinder=V(R)5

iz tega sledi:
V5=VR5

potem pa naprej:
V5 10V=150PS
V5 20V=170PS

če še malo zakompliciramo:
G3 VR6=2.8 VR6 12V
G4 V6=2.8 VR6 24V
G4 R32=3.2 VR6 24V

se pravi vsa ta čuda vlečejo korenine iz VR6 motorja...

no če bi hoteli še malo komplicirati:
2xVR6=W12
2xVR4=W8
TJUNING PA TO...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 15, 2006 10:45 pm

super 98 a si ti kej grdga pojedu dons :D
 
Uporabniški avatar
sleeper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To dec 07, 2004 8:55 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a sleeper Če mar 16, 2006 12:52 am

Bolj točna enačba se glasi:
VR6 2.8:
90.3x∏x(81/2)^2x6=2792 ccm
VR6 2.9:
90.3x∏x(82/2)^2x6=2861 ccm

VR6 (G4 V6) 2.8:
90.2x∏x(81/2)^2x6=2789 ccm

VR6 (G4 R32) 3.2:
95.9x∏x(84/2)^2x6=3189 ccm

VR5 (G4 GTI V5) 2.3:
90.2x∏x(81/2)^2x5=2324 ccm

potem pa naprej:
V5 10V=150PS (10.97 - 02.01)
V5 20V=170PS (09.00 - )

no če bi hoteli še malo komplicirati:
2xVR4=W8 oz. 2 krat 2 vrsti po 2 cilindra (npr. Passat)
2xVR6=W12 oz. 2 krat 2 vrsti po 3 cilindri (npr. Phaeton, Touareg, A8,...)
2xVR8=W16 oz. 2 krat 2 vrsti po 4 cilindri (Bugatti Veyron 16.4)

Pa zakaj bi tolko komplicirali...!? :roll: :( :? :?: :idea:

In na koncu: kaj ma to veze s tem, kaj bi naredil z Boro 1.4 da bi bolj letela!? :? :?:
 
Uporabniški avatar
simoncek
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Po maj 30, 2005 1:39 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a simoncek Če mar 16, 2006 1:13 am

Kaj Sleeper ti si pa mogoče kaj takega spil? :D

Hec! Se pa popolnoma strinjam s tvojimi izjavami oz. enačbami.

Mislim pa, da je sedaj to že čist offtopic tema.


Da pridemo nazaj na VW Boro 1.4: Jaz bi na tvojem mestu avto prodal
in dodal 1.200.000 Sit za nakup drugega močnejšega avtombila. Če si z
avtomobilom zadovljen kupi npr. Boro 1.8T ali pa Boro V6!
Stvar je v tem, da je 1.4 motor slaba osnova za tuning, razen če vložiš vanj
ogromno denarja, pa mislim ogromno. Pol je 1.200.000 hitro proč.
Pa še na koncu ti ostanejo stvari kot so zavore ipd...
;)

Pozdrav!
 
upl1306
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To mar 14, 2006 7:13 pm

Napisal/-a upl1306 Če mar 16, 2006 6:55 pm

Vem da bi blo najbols cel avto zamenat sam nebi ga menu k ma sam 38k km prevozenga. Pa tut nebi kupu kksnga k ma ze 200k km prevzenga pa d me zacne cez 20k km zajebavat. A bi se splacal kksno turbino ugradit u 1.4 pa kok to kej stane?? ;)
Al pa kksn drug ubrizg goriva. :?:


LP
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Če mar 16, 2006 7:03 pm

Brez veze. Prodaj avto pa se mal pomatraj pa kupi enga z 50k kilometrov. Saj če boš motor menjal boš gotovo starega noter dal in bo imel 100k km.

V nobenem primeru nebi vložil v tak avto 1 milijon. Raje drugega kupim.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov