Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Uno Turbo - deli

Napisal/-a WhiteCell Po maj 26, 2003 9:19 am

a kdo kej ve kok pridejo čeljusti in diski+ploščice za Uno Turbo ?
V8 POWER
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Re: Uno Turbo - deli

Napisal/-a fric Po maj 26, 2003 9:48 am

TechnoBoy je napisal/-a:a kdo kej ve kok pridejo čeljusti in diski+ploščice za Uno Turbo ?


Odvisno...

Jaz sem dal za čeljusti 15.000, za Brembo diske 6.000 (par), ploščice 10.000.
Pri Tomažu Gorencu lahko kupiš komplet diske EBC (narezani) + ploščice EBC za cca. 40.000 (brez čeljusti).

Jaz osebno nisem nežen z zavorami, pa moja poceni varianta dela BP. Sem max. zadovoljen.
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Po maj 26, 2003 10:07 am

Tudi jaz imam poceni varijanto ploščic in diskov (diski brembo ploščice sinter carbon)
pa se mi nonstop pregrevajo!Za nove čeljusti pa sem v Italiji pred 2 letoma plačal
600.000lir.
Mislim da če voziš malo hitreje se ti izplača za diske in ploščice plačati malo več (moje mnenje).
Če mi lahko kdo sporoči naslov tega Tomaža Gorenca bi bil zelo hvaležen.
LP gvx
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Po maj 26, 2003 2:19 pm

GVX je napisal/-a:Tudi jaz imam poceni varijanto ploščic in diskov (diski brembo ploščice sinter carbon)
pa se mi nonstop pregrevajo!Za nove čeljusti pa sem v Italiji pred 2 letoma plačal
600.000lir.
Mislim da če voziš malo hitreje se ti izplača za diske in ploščice plačati malo več (moje mnenje).
Če mi lahko kdo sporoči naslov tega Tomaža Gorenca bi bil zelo hvaležen.
LP gvx


No, jaz nimam takšnih izkušenj. Dostikrat se peljem iz Šempetra v Trbovlje čez Mrzlico (kar tako, za "gušt"), pa gre navzdol na polno, zaviranje zadnji trenutek pred hardom (na nekaterih delih iz 130 na 30) vse do Trbovelj pa obrneš, nazaj do Šempetra, ponoviš postopek... Zavore delajo na zadnjem zavoju enako kot na prvem, brez kakršnega koli pregrevanja.
Ogropmno razliko sem dosegel že s ploščicami istega proizvajalca in serijskimi diski - čeljustmi (serijske ploščice so po nekaj sto kilometrih počile od prevelike temperature), s to kombinacijo diskov, čeljusti in ploščic pa sem ekstremno zadovoljen.

To je tudi kombinacija s katero je bil Tomaž Gorenc pred nekaj leti državni prvak. Tudi on je mnenja, da je ta kombinacija gledano na razmerje cena - kvaliteta ena najboljših.

Za njegovo tel. št. pa poglej na http://www.tgracing.net

PS: "GVX" prosim če mi na privat zaupaš svojo tel. št. Osebno bi te vprašal za nekaj nasvetov
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Kiri Po maj 26, 2003 3:09 pm

Ja fric tista cesta je bomba ne? :)...sej to misliš tm čez podmejo ne?
No sam tko za primerjavo...na mojem GTiju se zavore zažgejo po četrtem ovinku ko peljem navzdol(če ga res tišim ne...) po ene 5 ali 6 pa ne primejo več..bo treba to mal poštimat! :evil:
LP Kiri
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 26, 2003 4:52 pm

Ja pa ludi kaj delate! :P :P
Peljite se tolko v ovinek kolko veste da zvozite!!
Vididm na cesti ene butle ga pune priganjajo v ovinek pol po ko bigi tisijo po bremzi!!
Jugo ma itak slabe bremze!!!
Samo se mi ni prislo na pamet da bi jih menjal!!
Mogoce kdaj ko bi to to presvoh, samo dvomim!
Sicer pa so od uno turbo zavore res bomba!!!! Mi je dovoljil GVX da sem se poleg njega pelal, pa ko je po bremzi stisnil sem res skoraj na sajbi naliman bil! Res fajn primejo, sicer pa morajo prijet ce so narejene za avto ki ima cez 110KM!
LP
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po maj 26, 2003 7:25 pm

jah jaz bom v svojga moral dat.. ker bo malo mocnejsi kot je zdaj,....
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Re: Uno Turbo - deli

Napisal/-a kr3mn1 Po maj 26, 2003 8:49 pm

fric je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:a kdo kej ve kok pridejo čeljusti in diski+ploščice za Uno Turbo ?


Odvisno...

Jaz sem dal za čeljusti 15.000, za Brembo diske 6.000 (par), ploščice 10.000.
Pri Tomažu Gorencu lahko kupiš komplet diske EBC (narezani) + ploščice EBC za cca. 40.000 (brez čeljusti).

Jaz osebno nisem nežen z zavorami, pa moja poceni varianta dela BP. Sem max. zadovoljen.


mi lahko poves kje si jih dobil, mene sta oba diska koštala kar svojih 20 tisoc, ploscice od lockheeda pa 4,5.


lp, kr3mn1
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Po maj 26, 2003 9:15 pm

Lep pozdrav!

Jest mam gor original Fiat diske, ploščice pa Ap lockheed. Sam ne vem meni se zdijo bremze bolj tko tko. Če ene parkrat bolj orng pribremzaš že bolj slabo primejo. Do 160 je še vse ok, čim se pa hitrost bliža 200 je pa to vse skp bl švoh. Sicer pa je razlika med jugotovimi bremzami in od turbača kod noč in dan :) Tko da verjamem da je bil tak feeling :)
Kok se mi je zadnjič zdel k sm dirkalnega Peugeota 306 po črnuški obvoznici do rondoja dol snel :) :P Sta modela notr kr gledala.Ah ja sej vem childiss. Ampak feeling pa je k greš mim tiste tuleče mašine :) Pa vidš tisto faco.. :):)

Lp
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Po maj 26, 2003 10:11 pm

Hehehe.... :lol: :lol: kej bo uni s tisto rečjo, ti imaš turbo not a :P
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo To maj 27, 2003 8:04 am

:):) Itaq!
Ti bi se pa pomoje še mimo mene lohk odpeljal.Veš kaj me zanima, do kam ti kej posamezne prestave sežejo in pri katerih obratih prestavljaš? Imaš ti tudi števček za tlak turbine?

Lp
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 27, 2003 8:34 am

to ti lahko jaz povem da stari punto GT ma števec za tlak turbine in ce se nemotim od -1,5 do +1,5 bara... .
ali ne ?

ok a se da kje rabljene dobit... al je full tezko ?
V8 POWER
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo To maj 27, 2003 9:41 am

hmm od -1.5 pomoje ne bo držalo :) Do 1.5 pa mogoče res. Sicer mislm da ma 1.4 mašina Garettko notr, ki je večja, moja IHI gre samo do 1 bara. Rabljeni diski... hmm pomoje to ni glih pametna naložba.
Evo sem se mal pozaniml. TAPOS ima Brembo diske in ploščice. Cena za disk je 9800, ploščice so pa 4500. To so normalne cene, mam pa še neki popusta :)

Lp
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 27, 2003 9:58 am

maj mastejk...sm mislu celjusti... a pa je treba veliko predelovat za na yugeco al direkt pase ( kokr sm slisal direkt pase)
V8 POWER
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo To maj 27, 2003 10:06 am

Pomoje ni sile. Bi mogl skoraj pasat. Poklič 041 988 021. Mare. Pa ti bo povedal, če ima kakšne na lagerju :) Sicer je pa mehankar, obvlada turbače tko da ti bo pomoje lohk tud povedal kako in kaj je z zamenjavo :)

Lp
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 27, 2003 10:10 am

iz kje pa je ?
V8 POWER
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To maj 27, 2003 10:46 am

Original punto gt ima turbino IHI VL7 (je malo večja od unotove IHI VL5) tlak v udarcu 1,6 bara in konstanto 0,8 bara.
Moj k ima turbino Garrett T25 (ta je še malo večja od originalne) ima v udarcu 1,6 bara in konstanto 1,2 bara.

Ja števc je original not za tlak turbine. Menjam tm malo pred 6000 obrati. V drugi mi pride do tm okoli 90 km/h (tudi odvisno kolk točno ti kaže števc). Samo vrjami mi, da si takoj na 6000 obratih, tko da na kakem drag moreš prou bulit v obratomer, da ne zamudiš :-P :-P
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo To maj 27, 2003 12:38 pm

Iz Ljubljane. Poklič ga pa povpraši.
Punto gt: hmm pol ma gt tudi IHI :). Hmm jest pa šaltam tm pr cca 7000. Sam mam turbino tud odprto na 0.8 bara. Mam tok kratek menjalnik da gre druga pr cca 7000 komi 90. :) tretja 125, četrta 165, peta pa do konca na 7500 :)

Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov