Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Marki's
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 07, 2006 11:07 am
Kraj: Lendava-Ljubljana

H&R vzmeti

Napisal/-a Marki's Ne maj 07, 2006 6:26 pm

Ciao!

Najprej moram reč, ful super forum in stran!! :D Vse pohvale!Škoda samo, da sem ga tako pozno odkril... ;)

Že nekaj časa se ubadam kaj bi vgradil v mojo Corso C, da bi izboljšal lego na cesti in vožnji dodal malce športnega navdiha. Odločal sem se med kompletnim športnim podvozjem Supersport24 in športnimi vzmetmi H&R. Glede na to, da sem z vseh strani dobival različna mnenja glede takšnih predelav, v smisli če menjaš samo vzmeti in pustiš originalne blažilnike vse skupaj preveč trpi in ni dorbo obremenjevat avtomobil ipd...da je dobro menjat celotno podvozje...Glede na to, da je H&R baje zelo v redu in je priznana znamka napram Supersport24 (kvaliteta vprašljiva) niti ni tako drag kot sem pričakoval (40.000 SIT za Corso) mislim, da bom kar te vzmeri dal vgradit. Tako, da nameravam jutri kar na Technoracing Kranj poklicat in se naročit. Zanima me kakšno mnenje glede tega in vzmeti in če ima kdo kakšne izkušnje?Oz. če sem se sploh prav odločil?! :? Pa glede homologacije (ne me kregat, sem prebral vse tiste priponke) ne vem kam točno moram it. Na celovši zavijem tam proti garažam LPP-ja, kamor zavijajo trole? A se da po telefonu naročit na ta pregled, ker na njihovi strani piše, da se je potrebno predhodno naročit.

Uh, sem se pa res razpisal! ;)

Hvala za vse odgovore!

Lep pozdrav vsem!!!!
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre Ne maj 07, 2006 6:30 pm

dobrodosel na forumu 8)
Jaz imam h&r pa sem zadovoljen (ceprav jih nimam dolgo).
Na lpp moras jet zadaj, gres po celovski mimo tam ko busi zavijajo in desno proti obvoznici, potem pa namesto levo dol na obvoznico gres po desni cesti, zavijes desno v kriziscu (tista cesta, ki gre zadaj za merkatorjem) in bos cez ene 200, 300m videl tablo tehnicni pregledi na desno, pa mas potem na levi bajto (ne mores zgresit :D )
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Ne maj 07, 2006 6:35 pm

Če bi imela izbiro samo med tema dvema proizvajalcema vzmeti se bi odločila vsekakor za H&R ;)
Glede postopka homologacije pa mislim da že veliko piše pa vseeno.
Potreboval boš TUV certifikat, da vzmeti ustrezajo za tvoje vozilo, potrdilo o strokovni vgradnji, potrdilo optične nastavitve podvozja in seveda vlogo, katero lahko neseš ali pa pošlješ po pošti na LPP ...celovška .... ;)
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20
Naa tej strani najdeš vlogo ;)
Zadnjič spremenil ANJCI, dne Ne maj 07, 2006 6:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne maj 07, 2006 6:40 pm

na lpp tehnične preglede se gre po celouški iz smeri centra in potem desno na litostrojsko, na semaforju greš levo in pol še enkrat levo in si tm
drgač pa poznam dost delavnc za tehnične kjer ti skos prste pogledajo č ti kšn papir fali
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
Marki's
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 07, 2006 11:07 am
Kraj: Lendava-Ljubljana

Napisal/-a Marki's Ne maj 07, 2006 6:42 pm

jurre hvala za opis poti :D mislim, da drugače ne bi našel...

no glede postopka homologacije mi je vse jasno, mislim no upam, da bom vse potrebne papirje za homologacijo dobil pri Technoracing Kranj...
potem pa upajmo, da bo z avtomobilo vse v redu in da bo to delovalo tako kot je treba. Edina stvar za katero se malo bojim je, da avto dostikrat obremenjujem s prevozom ptrljage in 4 oseb, da ne bo guma drsala po blatniku ali kaj podobneg...
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Ne maj 07, 2006 6:49 pm

ja ce vozis odzadi dva pa da nimata glih malo kil ne ti bodo zadne gume podrsavale po blatniku zdaj je samo vprasanje ali imas originalno dimenziju gum al ne mogoce bos moral dati kaj bol nizke gume :D ni pa nujno ne mejbi bo slo brez blema odvisno kok ga bos nizo ker ce bo fajn znizan pa se teza ti bo po luknah rajsalo stoposto :D
 
Uporabniški avatar
Marki's
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 07, 2006 11:07 am
Kraj: Lendava-Ljubljana

Napisal/-a Marki's Ne maj 07, 2006 7:00 pm

Ja jaz sem pri Technoracingu vprašal koliko je najmanj kar lahko znižam in so mi dejali da 30mm, baje pa ni nujno, da se avto vsede za toliko ampak se ponavadi manj. Drugače mam gor originalne homologirane gume 185/55 R15. Hm...zdaj pa res ne vem kaj naj naredim :?: Če se mi splača reskirat...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 07, 2006 7:07 pm

Močno dvimim da ti bo drgnilo sploh pa na takšni h ozkih gumah če ga znižaš. Ni panike v glavnem. Vsekakor je boljše če bi vzel komplet H&R, ki ima še pripadajoče blažilnike, ker imajo serijski preveč hoda za krajše vzmeti in se bodo obnašali kakor da so ves čas bolj obremenjeni. Ne bo nič narobe seveda, ampak čutil boš da to ni to. Na tvojem mestu bi raje prišparal še malo in kupil komplet, ali pa vsaj ustrezno predelal serijske blažilnike pri amortizerju s.p. ali pa pri Vugi v Novi gorici.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre Ne maj 07, 2006 7:14 pm

jaz sem tudi kupil pri technoracingu, dobis zraven vse papirje, pooblascenga za montazo imajo profil iz skofje loke (jaz sem sel drugam zaradi zasedenosti in neprijaznosti :roll:) in ko ti zmontirajo dobis potrdilo o optiki in o strokovni vgradnji. Znizal sem ga tudi -30, smo se ze stirje peljal pa se se lepo dol usede (ne drajsa nic), imam pa gume 195/50 R15 gor. Itak moras homologirat fedre, pa pac se to dimenzijo zraven...ce te zanimajo slike kako pride znizan lahko pogledas pod temo galerija ;)
 
Uporabniški avatar
Marki's
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 07, 2006 11:07 am
Kraj: Lendava-Ljubljana

Napisal/-a Marki's Ne maj 07, 2006 7:31 pm

aha, torej niso ravno prijazni...no bomo še videli potem kje bom dal vgradit. Ja pri meni je ravno v tem problem, da pač ko se vozim v Ljubljano peljem ponavadi 2 s sabo in imam poln prtljažnik samo zaradi tega me skrbi. Sem pa tudi razmišljal o nabavi gum 195/50 R15 ali celo 195/45 R15 no ne vem kako je z slednjimi ampak mislim da bi moralo iti...
 
Uporabniški avatar
kljukec_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 18, 2006 10:19 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a kljukec_ Ne maj 07, 2006 8:10 pm

No jaz jih pa nisem kupil pri Technoracing-u ampak pri generalnem uvozniku za H&R, cena je bila približno enaka, samo sem jih pa dobil po pošti in mi ni bilo treba po njih v Kranj 8) . Vgradil pa sem jih pri Jenko-tu v Škofji Loki, ki je pooblaščeni vgrajevalec teh vzmeti. Pazi, ne veljajo papirji od vsakega fušerja, ki ti jih vgradi :? Pa meni se niti niso zdeli neprijazni. Naročil sem se po telefonu, so mi povedali ob kateri uri se naj oglasim in v cca 2 urah so zrihtali.
 
Uporabniški avatar
Marki's
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 07, 2006 11:07 am
Kraj: Lendava-Ljubljana

Napisal/-a Marki's Ne maj 07, 2006 8:10 pm

jurre vse pohvale glede tvojega Cliota!

Pri vzmeteh je samo to, da ima Corsa že serijsko manj prostora pri gumah kot Clio oz je Clio malo višji ali kako naj rečem...hm...ne vem ne vem kaj bi...še dobro da sem vprašal na forumu ker bi se drugače zaletel in jutri kar vse supaj kupil zdaj pa moram še malo premislit kaj bom naredil...dilema!!
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Ne maj 07, 2006 8:57 pm

Glede tvojga razmaka bi jst to vzeu za dobro stran,ker rabš mn nižat avto, da je manjši razmak med gumam pa blatnikom. ISto hočm met jst na svojmu sam se bojim,če ga bom preveč znižu da bom meu probleme na kšnih cestah...tko da bom mogu kupt še kšno dimenzijo večjig feltn pa pol it nižaz.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne maj 07, 2006 9:35 pm

...H&R je dobra izbira in ne bi smelo drsati ... če voziš dva se ti sedaj več posede ( po luknjah ) kot po montaži, ko boš imel trše fedre... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Marki's
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 07, 2006 11:07 am
Kraj: Lendava-Ljubljana

Napisal/-a Marki's Ne maj 07, 2006 9:52 pm

In kaj naj zdaj naredim?Mislite da se mi splača to vgradit? H&R 30mm za 40.000 SIT...
 
Uporabniški avatar
Marki's
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 07, 2006 11:07 am
Kraj: Lendava-Ljubljana

Napisal/-a Marki's Ne maj 07, 2006 10:01 pm

No ampak glede na trdoto po vgradnji, ali se avto potem tudi tako vsede če se peljejo 4 ali manj?Mene samo to skrbi...koliko se useda pa da ne bi kaj drslalo ali se zabijalo v blatnik...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne maj 07, 2006 10:24 pm

Marki's je napisal/-a:No ampak glede na trdoto po vgradnji, ali se avto potem tudi tako vsede če se peljejo 4 ali manj?Mene samo to skrbi...koliko se useda pa da ne bi kaj drslalo ali se zabijalo v blatnik...

ne bi smelo nikoli drsati če vzameš homologiran feder in imaš pnevmatike homologirane dimenzije ... posedalo se bo manj, ker imajo fedri večji odpor - trdota je večja... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Marki's
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 07, 2006 11:07 am
Kraj: Lendava-Ljubljana

Napisal/-a Marki's Po maj 08, 2006 9:00 am

no vsaj ene bojazni sem se rešil...ampak potem verjetno odpadejo moji načrti, da bi kasneje dal gor gume 195/50 R15 ali? Ne vem sem že uporabil nekaj teh izaračunalcev dimenzij gum kjer sem primerjal homologirane 185/55 R15 z željeno dimenzijo 195/50 R15 in je bil izračun -1,4% kar naj bi pomenilo da je željena guma manjša...ampak vseeno pa mislim, da je širša kar bi potem pomenilo, da bi se lahko zgodilo da bi guma drsala...
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Po maj 08, 2006 1:08 pm

to ni blem malo das stolc blatnike to se da bol je problem ce bi ti po vrhu nasedala :D
 
evovii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr maj 04, 2005 8:34 am

Napisal/-a evovii Po maj 08, 2006 1:41 pm

Hello !

Naj še jaz podam svoje mnenje. Mama P206 tud nižanega za 30mm (H&R vzmeti). Prej sem mel na Suzukiju Apex-e pa lahko rečem, da so res podn od vzmeti (v pol leta so se mi posedl kar vsak mal po svoje :roll: ). Zdaj mam že eno leto H&R in lahko rečem, da brez problema. Mislim, da če boš mel original gume gor definitivno nebi smelo drsat tud če jih 5 pelješ (Vsaj pri meni ne pa mam 195/50/15 pa še distančnike za 0,5mm).
Drugače pa znižaj na originalnih pa boš potem videl ali je še plac za širše gume.

Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov