Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

OJAČITEV PODVOZJA..

Napisal/-a PaGeR Sr maj 31, 2006 7:39 am

Kdo bi se s tem ukvarjal?

Iščem in iščem toda ne najdem :(

Ker mi je že sedaj začelo rahlo kriviti avto, pa mi rabil komplet za ojačati, da se mi ne bo kasneje ko bomo šli malo na več prelomil na pol :(

Tko da vsak podatek bi bil dobrodošel ;)

Lep pozdrav, PaGeR
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 7:40 am

Kak to da ti ga zvija!? Ka maš tak hudo mašino notr?
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr maj 31, 2006 7:45 am

Prehudo mašino ma notr. Kolkr se men zdi je 2.0 16V in bo zgleda res treba tole ojačat. Na kakšn način misliš ojačat?
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 7:47 am

kolk je to lipicancev? Ja kr cevi razpelaj po podvozju pa jih dobr našvasaj, al kaj si meu u mislih?
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Sr maj 31, 2006 7:50 am

Walker_P je napisal/-a:Prehudo mašino ma notr. Kolkr se men zdi je 2.0 16V in bo zgleda res treba tole ojačat. Na kakšn način misliš ojačat?


Ja ojaču bi komplet prage avtomobila, kako točno pa to delajo pa ne wem, ali prežagajo obstoječo cev in notr dajo drugo ali dajo zraven šeeno ali ... ???

Skrbi me samo to da bi se mi na sredini prelomil, ker opel ni ravno znan po dobrem plehu, oziroma je bolj po rji :)

LP
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 7:54 am

PaGeR je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:Prehudo mašino ma notr. Kolkr se men zdi je 2.0 16V in bo zgleda res treba tole ojačat. Na kakšn način misliš ojačat?


Ja ojaču bi komplet prage avtomobila, kako točno pa to delajo pa ne wem, ali prežagajo obstoječo cev in notr dajo drugo ali dajo zraven šeeno ali ... ???

Skrbi me samo to da bi se mi na sredini prelomil, ker opel ni ravno znan po dobrem plehu, oziroma je bolj po rji :)

LP


Se strinjam! To bi lahk vprašal kerga ko se ukvarja s predelavo vozil za dirke al pa kaj takega pa bi ti bol konkretno povedal!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Sr maj 31, 2006 7:56 am

TUNING_BOY je napisal/-a:
PaGeR je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:Prehudo mašino ma notr. Kolkr se men zdi je 2.0 16V in bo zgleda res treba tole ojačat. Na kakšn način misliš ojačat?


Ja ojaču bi komplet prage avtomobila, kako točno pa to delajo pa ne wem, ali prežagajo obstoječo cev in notr dajo drugo ali dajo zraven šeeno ali ... ???

Skrbi me samo to da bi se mi na sredini prelomil, ker opel ni ravno znan po dobrem plehu, oziroma je bolj po rji :)

LP


Se strinjam! To bi lahk vprašal kerga ko se ukvarja s predelavo vozil za dirke al pa kaj takega pa bi ti bol konkretno povedal!


jaaa?

Koga? :)
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 31, 2006 7:58 am

hmmmm... :?

Sej se bo vrjetno našel kdo na forumu, ker sm že bral pa pregledoval teme ko so eni meli ful vlke podvige, pa upam da ti bojo znali pomagat!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 31, 2006 8:15 am

Ojačitev podvozja ni slaba ideja, še posebej ker ti lahko med nažiganjem gasa tudi širi koloteke zaradi nepredvidene moči. Bi pa na tvojem mestu šel do kakšnega človeka, naj ti naredi roll bare znotraj kot v Rally avtomobilih; s tem bi največ profitiral.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 31, 2006 8:27 am

Ponavadi se dela križ na podvozju, samo potem ne boš prišel čez tehničnega. Na vsak prag dodaj po eno cev in jo prišvasaj na vsakih 10cm po 2 do 3 cm zvara.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Sr maj 31, 2006 12:35 pm

nebivedu je napisal/-a:Ponavadi se dela križ na podvozju, samo potem ne boš prišel čez tehničnega. Na vsak prag dodaj po eno cev in jo prišvasaj na vsakih 10cm po 2 do 3 cm zvara.


Haha, a si resn za tehničnega? :)

A mislš da z direkt fi 60 cev zdej pridm skoz? ;)

Hvala, sm jst tud neki razmišlju v tej smeri, sam križ bo problem zarad izpuha, ker je dost globok, avto je pa že tak preveč na tleh, pol bo pa še bolj kriza :?
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr maj 31, 2006 1:00 pm

Cevi, ki jih daš zraven pragu lahko prekriješ iz plastiko od stranskih spojlerjev, ali pa poštrihaš cel poden z zaščito, pa se ne bo nič dost videl. Tok natančni pa tut tam na tehničnih niso, da bi vidl, da je ene 3cm razlike na vsaki strani.

Lahko pa daš okrogle cevi, pa potem razpoko med pragom in cevjo pokitaš in preštihaš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
tevz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Ne apr 02, 2006 8:39 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a tevz Sr maj 31, 2006 1:41 pm

mensezdi da amortizer tudi ojačuje podvozja nism pa sigurn!

www.amortizer.si

lp
GOLF IV TDI
 
Uporabniški avatar
skeey
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:48 am

Napisal/-a skeey Sr maj 31, 2006 1:50 pm

No za ojačitev podvozja obstajajo 2 varianti:
1. Notranje ojačanje, roll bar kot pri rallyu, seveda to služi še v druge namene
2. ojačanje obeh kolotekov.
Vglavnem nekako moraš zagotovit da je razdalja med koloteki (na obeh starneh enaka) lahko jih tudi povežeš z cevjo (kjer je pritjena prema na šasijo), vendar se potem pojavi drugi problem, ker ti bo lahko začelo zvijati avtomobil na nosilcih od motorja/menjalika, ker bo zaradi ojačanega koloteka se prenašala sila na nosilce, ali pa ma preme, če so le te prešvoh.

Ne boj se avta ti ne bo zlomilo, kvečjemu bo začelo kakšne gume pobirat, jah no pa mašina bo začela vibrirat, no lahko pa tudi pri speljevanju začene kaj preskakovat (polosovina, ali pa pesto).
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr maj 31, 2006 2:42 pm

tevz je napisal/-a:mensezdi da amortizer tudi ojačuje podvozja nism pa sigurn!

www.amortizer.si

lp


:tomidelej: to ja
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr maj 31, 2006 7:21 pm

hmmm...ves kaj ti js predlagam...samo bo ful dela....da poberes vse dol z avta....motor notranjost ter vse odbijace...in tam kjer so zvari vse pobrusi in das enemu varilcu da ti se dodatno zapika cez zvar, tko da ti bodo zvari mocnejsi...pol na podvozju pobers dol vso uno crno, ki je za zascito podvozja (kot neka guma) in tui tisto se dodatno zapikas in das zopet to maso cez, da ne bo kej zaruznilo.Pol pa tko kot so nekateri ze predlagali da das not roll bar in se od amortizerja do amortizerja, ce nimas tega ze :)
drugega pa nebi vedu kaj bi lahko se naredu :)
LP pa srecno...
Slika
 
sandi27
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: So jun 03, 2006 5:12 pm

Napisal/-a sandi27 Sr jun 14, 2006 12:21 am

Ma tiste da bi neke švase dol brusu je brezveze pa kletka od znotr ma tut čist drug pomen kot pa sama ojačitev podvozja seveda mal že pomaga kej dost pa ne
brez večjih posegov na avtu ti predlagam prečke čez amortizerje ki se dajo kupit
al pa si ih sam narediš mal pomaga!
če hočeš pa orng ojačitve je pa treba vse dol zavta pobrat od znotri vse ven
motor je treba ven vzet jest sem to že delu sam najbolš je če se avto na novo skup dela da se dajo novi pragi ker vdovžne ojačitve je najbolš zavarit v notranji prag
se pa pol nikjer ne vidi pol pa razni profili in 3mm plehi vse povsod tam kjer so pritrjene roke stabilizatorji vse se gor na obstoječo šasijo zavari da je bol debelo in nima kaj zvijat ker avto ko ga lomi bo prej al slej pri polnem ajnšlagu volana polsvoino začelo ven iz getribov metat to pa ni fajn
Pač dela je ful no če hočeš fajn narest ne tako po kavbojsko
da ti pa avto prelom se pa tut lahko naredi sem popravljal nekrat eno alfo 33
ki je bila prelomljena na sprednjih vzdolžnih nosilcih samo to se dogaja vrjetno samo pri italjanaih??
 
vajdo
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Ne dec 15, 2002 12:26 am
Kraj: Ribnica

Napisal/-a vajdo Sr jun 14, 2006 4:44 am

Kolega je dal cevi v prage. Se pravi pri zadnji gumi, kjer se začne obroba je odfleksal, porinil notri cev in zavaril nazaj.
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr jun 14, 2006 7:41 am

sandi27 je napisal/-a:... nosilcih samo to se dogaja vrjetno samo pri italjanaih??

:evil:
Vozi hitro in reskiraj
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: iron in 15 gostov