...Stari Metro poznam - imeli so bučo polno oljaki je bila tlačena še z pritiskom zraka ... to je bilo vezano na amortizer ... verjetno je pri 114 isti princip za premo pa ne vem ... en drugi podatek ti povem ki te bo mogoče kdaj zanimal - v Italiji so ta motor menjavali z 1.8 blokom ... glave so iste in dobili Rover 114 1.8 z 140 km... in kratkim prestavnim razmerjemdiscovery je napisal/-a:Pozdravljeni!
Zasledil sem, da naj bi ti roverji imeli zracne amortizerje ki se jih da "stelat".
Zanima me ce je to res, in ce je kako imajo to izvedeno-kako so narejeni, kater tip obes imajo (imajo spredaj mogoce obeso z dvojnim precnim vodilom?)
Kaksna slikica?
l.p. in hvala ze v naprej!
...618 Rover letnik 94 95 v Italiji jih je dosti ...njegov motor ni težko dobiti moraš pol še elektroniko dat od 618 glava je identična in za menjalnik/blok lahko da moraš prenest kak vijak... vseeno gre ... odpadi so točke kjer dobiš to, pa malo nižje od Vicenze moraš ...pol tudi cene niso več visoke tu gor so jih nabildali Hrvati, ki jim pokupijo vseŠtrubelj je napisal/-a:Ja pa koliko je to bilo treba menjati, samo blok, ali tudi kaj drugega? Kje pa bi se dalo to dobit?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov