HGT masina gre en mal tezje v ostale bravote, ker je mickeno vecja zadeva vse skupi, zato je tudi pri t.i. "swapu" masine bolj priporoceno (lol, ko da tovarna priporoča

) dati od coupeja 2.0 16V turbo (190konjev, stari coupe turbac) masino not, k gre lazje notri, kot pa 2.0 20V 220konjev, katera paše le v HGT-ja, k je mal širši spredaj (mal..načeloma če maš dost $$ ti pomoje vse zmontirajo)
tale 2.0 16V/20V motor in swap so zaenkrat moje pobožne sanje..enkrat mogoče... upam no...sam je še zelo dolga do tja (samo mašina + menjalnik je cirka 3000 evrov...pol pa še delo...eh..enkrat ko bom na lotu zadel..)
je pa en frik anglež..skor že pri koncu..daje v svojo bravo 1.6 zdele 2.0 16V 190KM masino not..zaenkrat zagonu prek 4000 funtov (masina, deli, delo...)
racuna na 250 konjev ...

matr bi se splacal to probat
