
Lep pozdrav
Interscope je napisal/-a:Cipal bi ampak zaenkrat se nisem nasel cloveka v sloveniji, ki bi to naredil. Do zdaj so vsi rekli da nimajo takega konektorja in da ne gre. Drugace zelim si pa da bi imel, vsaj 115-130km.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
...za povečat dobavo imaš na bosh pumpi en vijak - pojdi pa raje to naredit na servis - ti bodo malo težili in pol naredili ...naj malo pokadi preveč pa ne dvigat da ne boš imel problemov z teh. pregledi na turbinah pa imaš prav tako waist gate - vijakec waist gate-ja ki če ga zasukaš pridobiš na tlaku to delaš tako da meriš na vakuum cevi z manometrom in dvigneš tam za 0.2 bar raje ne več, da ti ne spiha tesnila od glave ... L.p. MadInterscope je napisal/-a:Ja bi zamenjal avto, vendar ga je skoda menjat, prej je bil od oceta in je ful ohranjen,ima komaj 70 tisoc prevozenih. Na enem angleskem forumo sem zasledil to o povecanju dotoka goriva, kako bi to lahko naredil? Kaj pa izpuh in pa drug kolektor, bi s tem kaj pridobil?? Glede IC in pa turbona pa nocem kaj ker je vse predrago.
Hvala vsem za odgovore.
LP
Interscope je napisal/-a:Zivjo. Sem nov uporabnik, zato vse lepo pozdravlajm. Imam Ford Mondeo 1.8 td, ima 90 KM, kar je precej malo za tako velik avto.Avto je zelo len, se posebej s prizgano klimo. Imam H%R vzmeti, ter good year eagle f1 225/45/16, vendar tega nekako ne morem izkoristiti, ker je avto premalo poskocen, drugac drzi se pa ful. Zanima me kaj se da narediti z masino??? Zaenkrat sem pripravljen za tuning vlozit do 200k sit. A se sploh splaca?ops:
Lep pozdrav
...ma daj ne s***tristan01 je napisal/-a:Interscope je napisal/-a:Zivjo. Sem nov uporabnik, zato vse lepo pozdravlajm. Imam Ford Mondeo 1.8 td, ima 90 KM, kar je precej malo za tako velik avto.Avto je zelo len, se posebej s prizgano klimo. Imam H%R vzmeti, ter good year eagle f1 225/45/16, vendar tega nekako ne morem izkoristiti, ker je avto premalo poskocen, drugac drzi se pa ful. Zanima me kaj se da narediti z masino??? Zaenkrat sem pripravljen za tuning vlozit do 200k sit. A se sploh splaca?ops:
Lep pozdrav
Najcenejši bo nakup gum normalne dimenzije glede na moč motorja (ber serijskih). Že tako podhranjen motor greš zamoriti še z gumami primernih dimenzij za razne V6 motorje.
To bo še najcenejša varianta.
LP Tristan01
...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.
LP!
Po forumu brska: iron in 7 gostov