Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Seat leon - čipanje

Napisal/-a ghostrider So jul 15, 2006 3:31 pm

Lp

Ma kdo kaj pojma, če se da čipirat leona 1.4 16v in koliko se ga da! Tole je katastrofalno švoh
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
peroa
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: So apr 16, 2005 9:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a peroa So jul 15, 2006 3:47 pm

Ja, iz 55kw ga boš lahko na 56kw čipal... :roll:
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider So jul 15, 2006 3:55 pm

sori ker vprašam. :( Pač nimam pojma okol tega. Če ma pa kdo kake konkretne, oprijemljive informacije, pa lahko sporoči.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jul 15, 2006 4:23 pm

ghostrider je napisal/-a:sori ker vprašam. :( Pač nimam pojma okol tega. Če ma pa kdo kake konkretne, oprijemljive informacije, pa lahko sporoči.
...mislim da bi bilo okrog 7 km ali nekaj več kot 5 kw ... samo to stane pri Senici okrog 80000 sit pa si pripravljen na tak strošek ? TD in Turbo B so dobri za čipat 25 - 30 % moči in navora za 60 - 160000 sit odvisno od letnika tipa in kraja čipanja ... L.p. mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Po okt 09, 2006 5:40 am

A pol sigurno ne bo nič s tem? A se da karkoli drugega narest, poleg tega da zamenam cel avto? :?
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Po okt 09, 2006 12:39 pm

Zamenjaš lahko cel motor, lahko nadaneš turbino,kompresor .. lahko menjas odmicne,izpusni sistem,sesalni del, lahko shujasas za 20kg ampak najlazje,najceneje in najbolj prakticno bo menjat cel avto ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po okt 09, 2006 5:49 pm

1.8T so že zelo zelo lepi za 10.000EUR... Best buy za ta denar..
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To okt 10, 2006 4:27 pm

ZDRAVO
se opravicujem ki se vmesavam v temo...
zanima me kolko konjev se bi dalo pridobit iz oplovega motorja 1.8 16v motorja, ki je v corsi gsi.To da lahko dam turbino in vse to gor vem ampak me praw za cipanje zanima.upam da se da pridet na kakih 150-160 konjev??
Lep pozdrav pa se 1x sorry ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 10, 2006 9:22 pm

JA dobiš tm 3-5 konjev z čipanjem, torej da se do optimuma naštela mešanica zraka in bencina.. In maš pol kvečejmu tolk konjev k tovarna obljublja oz itak manj če ma avto dost km za sabo..
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To okt 10, 2006 10:14 pm

CupraR je napisal/-a:JA dobiš tm 3-5 konjev z čipanjem, torej da se do optimuma naštela mešanica zraka in bencina.. In maš pol kvečejmu tolk konjev k tovarna obljublja oz itak manj če ma avto dost km za sabo..


samo neki mi ni jasno ej...kaj iz 1.8 16v motorja samo 125 konjev? ma je to zalostno ej...vcasih so imeli 1.9 16v motorji po 160 konjev (brez turbine in kakega kompresorja), zdaj pa 1.8 16v motor pa le 125 konjev...kako je to mogoce, glede na to da tehnologija napreduje a konjev je vedno manj....al to pocnejo da zdrzijo motorji cim vec al so zaostali... :roll:
najlepse hvala za pomoc ampak to sem pa mogu vprasat ;)
LP
Slika
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker To okt 10, 2006 10:26 pm

Mislim, da imajo tukaj ogromno tudi ekološke norme (EURO x) opraviti ...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr okt 11, 2006 8:31 am

dunker je napisal/-a:Mislim, da imajo tukaj ogromno tudi ekološke norme (EURO x) opraviti ...


Poleg zakonskih omejitev glede ekologije je tu še vprašanje vzdržljivosti motorja. Več konj/liter prostornine pomeni krajšo življenjsko dobo, običajno ožje območje uporabnih vrtljajev........

Opel je v tem primeru sprejel odločitev, da bodo njihovi motorji nekoliko slabotnejši od konkurence, zato pa uporabni v celem območju vrtljajev, ter z dolgo življenjsko dobo ob minimalnem vzdrževanju. Po drugi strani pa so ti motorji hvaležna osnova za tuning. (več bodo povedali fantje z Opel klinike).

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr okt 11, 2006 4:37 pm

tristan01 je napisal/-a:
dunker je napisal/-a:Mislim, da imajo tukaj ogromno tudi ekološke norme (EURO x) opraviti ...


Poleg zakonskih omejitev glede ekologije je tu še vprašanje vzdržljivosti motorja. Več konj/liter prostornine pomeni krajšo življenjsko dobo, običajno ožje območje uporabnih vrtljajev........

Opel je v tem primeru sprejel odločitev, da bodo njihovi motorji nekoliko slabotnejši od konkurence, zato pa uporabni v celem območju vrtljajev, ter z dolgo življenjsko dobo ob minimalnem vzdrževanju. Po drugi strani pa so ti motorji hvaležna osnova za tuning. (več bodo povedali fantje z Opel klinike).

Lp Tristan01


ja ja to zastopim da bodo imeli vecjo zivljensko dobo ki imajo manj konjev, ker je manj vse obremenjeno....
hmm...glede minimalnega vzdrzevanja se pa ne strinjam, glede na to da so dokaj pogosto servisi in se dokaj dragi tako da glede konkurence je vzdrzevanje tam-tam...ce ne celo drazje...
no pa naj kej povedo se fantje iz opel klinike ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr okt 11, 2006 8:16 pm

Ja pač tak motor je, lahk bi mel tut 1.8 z 90ps :? :? Še vedno lahk daš 2.5 notr itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr okt 11, 2006 10:14 pm

CupraR je napisal/-a:Ja pač tak motor je, lahk bi mel tut 1.8 z 90ps :? :? Še vedno lahk daš 2.5 notr itd...


he he...bodimo resni....90ps ima lahko motor ki ima 6 ventilov :P

jah ma reci kaj hoces ampak za 1.816v je 125 konjev malo, glede na to da honde imajo z 1.6 motorjem 160konjickov....

ej 2.5 lih tko lahko ne bom dal not...a ma mislis unga od calibre??....samo kaj uni so V4 al so v liniji?? al celo V6??
eh samo s tem je prevec dela....ne ne tega nebi ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Sr okt 11, 2006 11:04 pm

CockroaC je napisal/-a:Zamenjaš lahko cel motor, lahko nadaneš turbino,kompresor .. lahko menjas odmicne,izpusni sistem,sesalni del, lahko shujasas za 20kg ampak najlazje,najceneje in najbolj prakticno bo menjat cel avto ;)


najceneje in najbol praktično pa še najbol zdravju prijazno bi blo shujšat za 20 kg ;) :P

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če okt 12, 2006 10:47 am

Dariooo je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Ja pač tak motor je, lahk bi mel tut 1.8 z 90ps :? :? Še vedno lahk daš 2.5 notr itd...


he he...bodimo resni....90ps ima lahko motor ki ima 6 ventilov :P

jah ma reci kaj hoces ampak za 1.816v je 125 konjev malo, glede na to da honde imajo z 1.6 motorjem 160konjickov....

ej 2.5 lih tko lahko ne bom dal not...a ma mislis unga od calibre??....samo kaj uni so V4 al so v liniji?? al celo V6??
eh samo s tem je prevec dela....ne ne tega nebi ;)
LP


Več avtov ma 125ps iz 1.8 motorjev kot 160 iz 1.6.. :? :? Pr NA motorjih do 2.0 boš težko našel več konjev na liter kot ma Honda.. Pa da niso lih drage športne varjante..

Glede Opla: fantje iz MS ti nardijo kar hočš, sam da ma avto opel značko :D :D
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe okt 13, 2006 3:09 pm

Dariooo je napisal/-a:[quote=

jah ma reci kaj hoces ampak za 1.816v je 125 konjev malo, glede na to da honde imajo z 1.6 motorjem 160konjickov....

ej 2.5 lih tko lahko ne bom dal not...a ma mislis unga od calibre??....samo kaj uni so V4 al so v liniji?? al celo V6??
eh samo s tem je prevec dela....ne ne tega nebi ;)
LP


... 1.8 od Opla je super motor konji so majhni nominalno, je pa zanimiv navor ... in da se ga spravit krepko gor ... 145 in čez ti pa delajo čudeže tudi brez turbin ... Irmscher, Mantzel - elektronika, inj. odmične ... V4 je imel Ford 100 let nazaj v6 je 2.5 , 2.0 je isti blok kot 1.8 torej 4 linija, ki gredo predelani zlahka na 185 ... a tudi do 218 brez turbine in kompresorja ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov