seat je napisal/-a:Fantje zanima me,če je že kdo računal oz. če obstaja kaka formula za računanje izgube moči pri dandanašnjih vročih dneh,Oz. po domače povedano koliko moči zgubi avto pri vročini 30 stopinj in več.
Vsi vemo,da je hladnejši uzrak gostejši in psledično bolj exploziven kot vroč zrak,mam pa občutek,da tudi pri turbinskih motorjih intercooler ne more preveč ohladit vroč zrak.In opažam,da poleti pač avto precej slabše vleče kot pozimi,zdaj je razlika že zjutraj/popoldne.Torej pustimo dejstvo,da zdaj poleti mamo večinoma vklopljene klime in podobno ampak se vročina dejansko pozna pri sami moči motorja.
Black Jack je napisal/-a:seat je napisal/-a:Fantje zanima me,če je že kdo računal oz. če obstaja kaka formula za računanje izgube moči pri dandanašnjih vročih dneh,Oz. po domače povedano koliko moči zgubi avto pri vročini 30 stopinj in več.
Vsi vemo,da je hladnejši uzrak gostejši in psledično bolj exploziven kot vroč zrak,mam pa občutek,da tudi pri turbinskih motorjih intercooler ne more preveč ohladit vroč zrak.In opažam,da poleti pač avto precej slabše vleče kot pozimi,zdaj je razlika že zjutraj/popoldne.Torej pustimo dejstvo,da zdaj poleti mamo večinoma vklopljene klime in podobno ampak se vročina dejansko pozna pri sami moči motorja.
Seat....pa kaj se sekiraš itak maš VW TDI mašino tko da maš intercooler in skos isto moč.....
Black Jack je napisal/-a:Seat....pa kaj se sekiraš itak maš VW TDI mašino tko da maš intercooler in skos isto moč.....
Black Jack je napisal/-a:seat je napisal/-a:Fantje zanima me,če je že kdo računal oz. če obstaja kaka formula za računanje izgube moči pri dandanašnjih vročih dneh,Oz. po domače povedano koliko moči zgubi avto pri vročini 30 stopinj in več.
Vsi vemo,da je hladnejši uzrak gostejši in psledično bolj exploziven kot vroč zrak,mam pa občutek,da tudi pri turbinskih motorjih intercooler ne more preveč ohladit vroč zrak.In opažam,da poleti pač avto precej slabše vleče kot pozimi,zdaj je razlika že zjutraj/popoldne.Torej pustimo dejstvo,da zdaj poleti mamo večinoma vklopljene klime in podobno ampak se vročina dejansko pozna pri sami moči motorja.
Seat....pa kaj se sekiraš itak maš VW TDI mašino tko da maš intercooler in skos isto moč.....
seat je napisal/-a:No recimo jst zdaj poleti opazim kr neki razlike med vožnjo proti vožnji recimo pozimi.
Tut intercooler ti definitivno nea more tok ohldit zraka to je dejatvo sam vseeno me zanima ali obstaja recimo kaka enačba oz. formula ki bi lepo pokazala kakšen vpliv ima vroč zrak na samo moč in posledično na delobvanje motorja.
Zdaj bom pa vprašal še naslednje,koliko pa sploh ohladi oz. zgosti zrak intercoler pri recimo enem stock avtomobilu.Izključimo zdaj extremne predelave
Cicero je napisal/-a:Vse kar je 30°C nad okolico zraka, je že kriza oz. intercooler ni efektiven!
Symon je napisal/-a:Cicero je napisal/-a:Vse kar je 30°C nad okolico zraka, je že kriza oz. intercooler ni efektiven!
Zakaj ne? Intercooler hladi ko se ti pelješ in piha. Intercooler je torej vedno aktiven, kvečjemu kakšno stopinjo ohladi.Je pa razlika pri merjenju moči na dynu, če vanj piha zrak ali ne.
![]()
Cicero je napisal/-a:seat je napisal/-a:No recimo jst zdaj poleti opazim kr neki razlike med vožnjo proti vožnji recimo pozimi.
Tut intercooler ti definitivno nea more tok ohldit zraka to je dejatvo sam vseeno me zanima ali obstaja recimo kaka enačba oz. formula ki bi lepo pokazala kakšen vpliv ima vroč zrak na samo moč in posledično na delobvanje motorja.
Zdaj bom pa vprašal še naslednje,koliko pa sploh ohladi oz. zgosti zrak intercoler pri recimo enem stock avtomobilu.Izključimo zdaj extremne predelave
Ne spomnim se točno, kje sem enkrat bral o tem, vendar če me spomin ne vara, je 1°C = 1 KM. Avti imajo deklarirano moč pri 20°C. Bolj kot ta raste manj je KM.
Kako efektivn pa je intercooler pa je seveda odvisno od zelo veliko dejavnikov, tako da je nesmiselno zdaj govorit o tem, kako kateri intercooler ohladi zrak.
Vse kar je 30°C nad okolico zraka, je že kriza oz. intercooler ni efektiven!
Cicero je napisal/-a:Zakaj ne? Intercooler hladi ko se ti pelješ in piha. Intercooler je torej vedno aktiven, kvečjemu kakšno stopinjo ohladi.Je pa razlika pri merjenju moči na dynu, če vanj piha zrak ali ne.
![]()
Če ne, je debata med name nesmiselna!
Symon je napisal/-a:Cicero je napisal/-a:Zakaj ne? Intercooler hladi ko se ti pelješ in piha. Intercooler je torej vedno aktiven, kvečjemu kakšno stopinjo ohladi.Je pa razlika pri merjenju moči na dynu, če vanj piha zrak ali ne.
![]()
Ločiš med pojmoma " aktiven " in " efektiven " ??
Če ne, je debata med name nesmiselna!
Cicero je napisal/-a:Gre se zato, da intercooler pač do neke mere lahko ohladi zrak, potem pa več ne, in na to zelo vpliva tudi zunanja temperatura. Razlika je če ti po interoolerju piha zrak -15°C ali pa poleti, ko je zunaj 35°C torej tik nad asfaltom čez 40°C!
Torej se mora sam intercooler bistveno več trudit, da zrak ohladi.
Kot sem že rekel, moč avtomobila je deklarirana pri 20°C... torej če ima avto 200 KM jih ima pri 20°C. Če je zunaj -15°C se to pri turbo avtu zelo pozna, prav tako se pozna če je temperatura čez 30°C. Kako to procentualno vpliva na moč, se točno ne spomnim, spomnim se samo da je pisalo, da je ca. 1°C = 1 KM.
Pri NA motorjih ta razlika ni tako opazna.
seat je napisal/-a:No sej jst sem pač samo vprašal kaj in kako je pa bistvenega pomena kje stoji intercooler in kako je do njega napeljan dovod zraka.Me je pa sam tko informativno zanimalo kolk lahko na recimo stock Leonu pač ohladi zrak navaden intercooler in če bi teoretično kaj pridobil,če bi mu recimo povečal dovod zraka in pa če bi menjal sam intercooler z malo večjim.To pravim samo tko teoretično,ker baje tut intercooler ne sme bit prevelik oz. mora bit prilagojen samim motornim sklopom.Popravte me če se motim.
No rečmo pri NA motorjih je že razlika kako maš narejen dotok svežega zraka,ker vroč zrak pač ne more prekosit hladnega.
Po forumu brska: iron in 7 gostov