Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
g. podganjsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Sr feb 08, 2006 12:03 am

Kaj je to?

Napisal/-a g. podganjsek Po jul 24, 2006 10:51 am

 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Po jul 24, 2006 10:59 am

ja

g60 ali g40
turbina z pogonom prek jermena.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po jul 24, 2006 11:01 am

vepar je napisal/-a:ja


on sprasuje kaj je to in en ce je prv prebrv!
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jul 24, 2006 11:23 am

Ponavad smo temu rekl kompresor.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Po jul 24, 2006 4:18 pm

Verjetno ima vijačni kompresor,kot ga ima Mercedes Slk.G60 je mal prešvoh za tako mašino.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po jul 24, 2006 4:31 pm

Jermenska turbina! :lol:
http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger
Kaj bi si lahko predstavljal pod tem izrazom:
Slika
Kompresorski del turbine ki ga preko jermena poganja motor. Tako nekako po kmečko na hitro razloženo. ;) Ampak ne me za besedo držati, ker tole ni kar odtrgani del turbine ampak izgleda pa tako. :P

Zakaj ne vprašaš lastnika kaj je mislil s tem "jermenska turbina"? ;) Namesto, da tukaj opravljamo. :twisted:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jul 24, 2006 11:08 pm

po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm
Priponke
kk-parts.jpg
kk-alfa.jpg
kk-r32.jpg
kk-passat.jpg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To jul 25, 2006 1:47 pm

Mad je napisal/-a:po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm

Potalali?? 8) Je pa čisto možno, da je tole ja. Kar nekaj VR6 je v SLO s kompresorjem. Ena izmed teh je tudi una, ki se udeležuje dragov. ;) Huda stvarca! :twisted:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 To jul 25, 2006 3:13 pm

Mad je napisal/-a:po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm


kej ves koliksen strosek je ta turbina?

sprasujemk za kolega ki mu je crknu g-lader

hvala!
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jul 25, 2006 8:18 pm

Neo32 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm


kej ves koliksen strosek je ta turbina?

sprasujemk za kolega ki mu je crknu g-lader

hvala!
...ne vem da so v italiji za kompresorje iskali 500 - 1000 eur samo na G 60 ali G 40 daš gor lahko karkoli ker je že predelan motor na kompresor pri normalnem avtomobilu moraš predelati tudi vžig in vbrizg ... potrebno mu je pravilne parametre nastaviti ... za te variante ki sem dal slike nimam pojma o cenah slišal sem torej ni preverjeno - čez milion sit ;) saj je tam njihova stran preverite pa napišite še za ostale ;) - samo te stvari delajo v nulo če greste sami montirati x kompresor na stock pločevinko zna postati zanimivo ;) stroški pa še ne dela ... sam program prodajajo v italiji za 400000 sit brez turbine ;) in dela... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 To jul 25, 2006 8:43 pm

Mad je napisal/-a:
Neo32 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm


kej ves koliksen strosek je ta turbina?

sprasujemk za kolega ki mu je crknu g-lader

hvala!
...ne vem da so v italiji za kompresorje iskali 500 - 1000 eur samo na G 60 ali G 40 daš gor lahko karkoli ker je že predelan motor na kompresor pri normalnem avtomobilu moraš predelati tudi vžig in vbrizg ... potrebno mu je pravilne parametre nastaviti ... za te variante ki sem dal slike nimam pojma o cenah slišal sem torej ni preverjeno - čez milion sit ;) saj je tam njihova stran preverite pa napišite še za ostale ;) - samo te stvari delajo v nulo če greste sami montirati x kompresor na stock pločevinko zna postati zanimivo ;) stroški pa še ne dela ... sam program prodajajo v italiji za 400000 sit brez turbine ;) in dela... L.p. Mad


jah on ma masino 1.3 G40 od polota G40 in jo je dal v golf 1 ( zadeva kompletno obnovljena) no in ko smo dal to masino notr, je zadeva letela k sneta skira ampak je bil problem z cevmi za intercoolerjem ker je pozicija le tega drugac postavljena in pridejo take cudne krivine da je te cevi napihovalo kaj kmalu pa jih je odprl no in ko smo to postimal z drugim IC-jem pa je bil problem z oljem za g-lader en dan je vrgl vs olje iz g laderja v izpuh pa v cevi za zrak (ne vem kaj je blo me ni blo takrat zravn) no in zgleda da se je ta problem z oljem bol slabo resu ker je lader zaribal, trenutno je dol caka da se ga raztav in pogleda kaj je narobe.

Avto se je pac za silo predelal, dokler se ne najde novga g-laderja ali alernative, pac trenutno sta na avtu dva filtra, ker ma avto 2 lopute na razlicnih koncih, eno za prosti tek, ki se zapre ko dodas gas in se odpre druga, vecja...

cene obnovljenih g-jev so na eBay-u od 500 evrov dalje, tko da bo vrjetno kej takega bolj v igri ker je zadeva cenejsa od tega kit kompleta, ker predvideva da pod 2000 evrov tole zgotovo ne dobis...

zanima me pa kako ta turbina dobi obrate, glede na to da je gnana preko jermenice a ma notr se kaksen prenos al dela dovolj pritiska pri obratih jermenice?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 7:40 am

...sorry ne vem verjetno pa je sistem tako narejen da pri vseh obratih vzdržuje isti tlak ... pred leti je imel kolega golfa Rallye G 60 - imel je problem z kompresorjem in je kupil novega pol je novega zmontiral na stare cevi in mu je takoj zaribal ... baje g laderji so zelo občutljivi in moraš menjati vsakokrat tudi cevi - preverite pri Darku Peljhanu on je popravljal to pa naj ti svetuje tel: 041/614-954 L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr jul 26, 2006 5:01 pm

Mad je napisal/-a:...sorry ne vem verjetno pa je sistem tako narejen da pri vseh obratih vzdržuje isti tlak ... pred leti je imel kolega golfa Rallye G 60 - imel je problem z kompresorjem in je kupil novega pol je novega zmontiral na stare cevi in mu je takoj zaribal ... baje g laderji so zelo občutljivi in moraš menjati vsakokrat tudi cevi - preverite pri Darku Peljhanu on je popravljal to pa naj ti svetuje tel: 041/614-954 L.p. Mad


bom poklical
hvala za info

lp
Slika Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: D12J12 in 9 gostov