nevednez je napisal/-a:1.8 G60 srce in je bila menjana mašina, na avtu so že diski zadaj, spredaj so že dvojni prisilno hlajenidiski tak da bremzo so "načeloma" že porihtane. Avto nebi spuščal niti drugače predeloval, ohranil bi originalo stanje in videz v notranjosti, avto ima že klimo in vse ostale "cukrčke"
...ali pa 110 konjskega TDI-ja in ga čipaš na 138 gre skoraj isto kot GTI pa porabiš malo manj za tankatSymon je napisal/-a:nevednez je napisal/-a:1.8 G60 srce in je bila menjana mašina, na avtu so že diski zadaj, spredaj so že dvojni prisilno hlajenidiski tak da bremzo so "načeloma" že porihtane. Avto nebi spuščal niti drugače predeloval, ohranil bi originalo stanje in videz v notranjosti, avto ima že klimo in vse ostale "cukrčke"
Nekaj vprašanj:
Kako veš, da je bil prej notri 1.8 motor? Kakšne barve je tvoj Golf, koliko časa ga imaš ti in koliko časa ga je imel tvoj kolega?
Moj prijatelj je namreč imel Golfa 2 GTD in mu je premenjal popolnoma vse razen motorja.Oziroma avto je imel vse kot GTi razen motorja.
No sedaj pa k temi. Njegov Golf je imel baje neki odprto turbino, generalno motorja bla bla bla... In nek večer, ko smo šli probavati pospeške sem ga s 106ko 1.1 na dragu pustil za sabo daaaleeeč. Vrh tega mu naslednje jutro najprej ni hotel vžgati.Šele čez nekaj časa je čudežno vžgal. In kaj je storil čez čas? Raje je kupil 2ko GTi!
![]()
Nauk: Tudi, če misliš vložiti 300 jurjev se za ta motor ne splača. Za ta denar pa bi že lahko dobil GTi motor in ga vrgel notri sploh glede na to, da ima že podvozje originalno za ta motor.100% se ti bolj splača!
Symon je napisal/-a:[Nekaj vprašanj:
Kako veš, da je bil prej notri 1.8 motor? Kakšne barve je tvoj Golf, koliko časa ga imaš ti in koliko časa ga je imel tvoj kolega?
Moj prijatelj je namreč imel Golfa 2 GTD in mu je premenjal popolnoma vse razen motorja.Oziroma avto je imel vse kot GTi razen motorja.
No sedaj pa k temi. Njegov Golf je imel baje neki odprto turbino, generalno motorja bla bla bla... In nek večer, ko smo šli probavati pospeške sem ga s 106ko 1.1 na dragu pustil za sabo daaaleeeč. Vrh tega mu naslednje jutro najprej ni hotel vžgati.Šele čez nekaj časa je čudežno vžgal. In kaj je storil čez čas? Raje je kupil 2ko GTi!
![]()
Nauk: Tudi, če misliš vložiti 300 jurjev se za ta motor ne splača. Za ta denar pa bi že lahko dobil GTi motor in ga vrgel notri sploh glede na to, da ima že podvozje originalno za ta motor.100% se ti bolj splača!
...če da notri 1.9 TDi 110 km bi šel dobro pil malo in ne bi imel problemov...če ga čipa bi pa kar letel ... sem vozil eno trojko 110 na skoraj 140 pa ti povem da gre zelo dobro računaj še na to da je dvojka lažja dvesto kg... L.p. MadAXioN je napisal/-a::jao:Ti bi se raje jebal z dizlom, kot pa vozil ze navit motor.. Tolko dnarja bos zmetov za tega starga dizla, da bos na koncu pogruntal, da bi te ceneje prislo, ce bi dal noter nazaj g60, pa se pol leta bi tankov avto za tisti denar..
Kolega je mu drugace navitega gtd-ja, odprto bosch pumpo ter turbino do konca, ampak motor je pa delal kukr je mel dan.. Vsak teden ga je klel, na koncu pa totalno obnovljen avto(karoserijsko, ter generalka) prodal za 130jurjev, se ti to splaca?
...to se moraš pa sam odločit če je 88jur.km pol bi še bil samo dvomim ... drugače od GTi motor 70000 menjalnik okrog 35000 redki so že... dobil sem enega za kolega ki vozi avtokros lani mislim, da boš bolje naredil če ga konzerviraš in spraviš za koga čez 10 let ko tega ne bo več niti za ukonevednez je napisal/-a:@mad,
tudi to je varijanta da bi dal notr 1.9tdi 110hp in jo tunal na cca140hp ampak jaz bi rad obdržal originalno mašino in tisto tunal. tudi zunanjosti ne mislim spremijnat vse ostane original.
aja pa še nekaj: koliko misliš da je vredna 1.8 g60 motor z menjalnikom g-laderjem in
vso elektroniko+bencinska pumpa. motor ima prevoženih 88k km.
drugače pa: notr ostane GTD motor, GTI mašina se ne bo vračala nazaj.
Ejga, prijatelj, če hočeš brez doktorata, in z malo truda, in z malo denarja, in z malo razmišljanja, in z malo energije dobiti največ, ti svetujem, da si zmontiraš kompresor na dizla . In, glej si srečo ( večjo kot pamet ) , imaš ravno pri roki G-kompressornevednez je napisal/-a:@mad,
tudi to je varijanta da bi dal notr 1.9tdi 110hp in jo tunal na cca140hp ampak jaz bi rad obdržal originalno mašino in tisto tunal. tudi zunanjosti ne mislim spremijnat vse ostane original.
aja pa še nekaj: koliko misliš da je vredna 1.8 g60 motor z menjalnikom g-laderjem in
vso elektroniko+bencinska pumpa. motor ima prevoženih 88k km.
drugače pa: notr ostane GTD motor, GTI mašina se ne bo vračala nazaj.
kopron je napisal/-a:Ejga, prijatelj, če hočeš brez doktorata, in z malo truda, in z malo denarja, in z malo razmišljanja, in z malo energije dobiti največ, ti svetujem, da si zmontiraš kompresor na dizla . In, glej si srečo ( večjo kot pamet ) , imaš ravno pri roki G-kompressorod stare mašine
! Ravno tega si zmontiraj, in boš nesel vsakega GTI-ja !!!
Namreč, jaz sem to isto nameraval na mojega GTD-ja dati, ker z minimalnim znanjem prideš do hudih navorov ! Ni pa še izključenooo, da še ne bom dal to na svojega ..., ker je zelooo v igri, ker jaz vem kaj se da dobit iz dizel+kompresor, pa še en znanec mi je to potrdil, ker so to v SLO že delali, in stisnili 145 HP iz 1,9 TD , pol pa računaj ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov